Strixvaria Skrevet 19. oktober 2012 #101 Skrevet 19. oktober 2012 Jeg skulle gjerne likt å sett litt empiri for en del av de påstandene som legges frem her som om de var fakta.. 1
tom1986 Skrevet 19. oktober 2012 #102 Skrevet 19. oktober 2012 Eksakt Point stated. Hjelper ikke akkurat din sak å gjemme seg bak den egoistiske arroganse-tilnærmingen du maser sånn om. Grunnen til at jeg dømmer, er fordi min verdi som mann reflekteres i stor grad i den partneren jeg velger. Om jeg skal gi opp min seksuelle frihet, som menn er utviklet til å ha, så skal det være en fordømt bra kvinne. Ikke noe som sprer bena annenhver helg i fylla.
tom1986 Skrevet 19. oktober 2012 #103 Skrevet 19. oktober 2012 Jeg er 30+ - godt voksen. Men djevelsk sexy og pen, har alltid vært utrolig " good looking women : ) " Finnes ikke en mann som klarer å nekte meg - SEX ....hvis jeg vil ha han. Så får jeg han alltid : ) Men det kreves absolutt mye av meg. Jeg må stå på og jobbe med saken. For menn har en tendens til å bli skjelven, usikker og engstelig ovenfor uvanlig vakre kvinner : ) Derfor må jeg være litt pågående selv... Fom mange menn eier ikke " guts " ti å sjekke opp en uvanlig vakker kvinne. Dermed må jeg være den aktive ofte : ) Og alle faller som fluer...he he 30+... da bør du nok begynne å tenke på om du ikke skal ta til takke med en mann. Du har ikke så mange gode år igjen.
Strixvaria Skrevet 19. oktober 2012 #104 Skrevet 19. oktober 2012 Grunnen til at jeg dømmer, er fordi min verdi som mann reflekteres i stor grad i den partneren jeg velger. Om jeg skal gi opp min seksuelle frihet, som menn er utviklet til å ha, så skal det være en fordømt bra kvinne. Ikke noe som sprer bena annenhver helg i fylla. Men det samme gjelder jo også for kvinner..? 2
womenwomen Skrevet 19. oktober 2012 #105 Skrevet 19. oktober 2012 30+... da bør du nok begynne å tenke på om du ikke skal ta til takke med en mann. Du har ikke så mange gode år igjen. Jeg har mange gode år igjen...kvinner når sin sexuelle toppalder mye senere enn menn. Så jeg kan holde det gående til jeg blir 60 + he he Kvinner blir jo aldri IMPOTENTE vet du : ) Det er det kunn menn som blir.... Hvor mange " gode år " har du igjen Tom ??? Jeg gidder heller ikke å ta til takke med en mann. Hvorfor skal jeg det ? Jeg gidder ikke å oppgi min sexuelle frihet for hvem som helst. Jeg vil leve og nyte mens jeg lever. Så snart noe kjeder meg - går jeg vidre....
Pene sko... Skrevet 19. oktober 2012 #106 Skrevet 19. oktober 2012 Jeg mister helt håpet på å finne ekte kjærlighet når jeg leser i denne tråden. Sex er bare sex. For alt jeg vet er jeg bare enda en pikk.
lowercasecaps Skrevet 19. oktober 2012 #107 Skrevet 19. oktober 2012 But, in fact, a man’s sexual choice is the result and the sum of his fundamental convictions. Tell me what a man finds sexually attractive and I will tell you his entire philosophy of life. Show me the woman he sleeps with and I will tell you his valuation of himself. No matter what corruption he’s taught about the virtue of selflessness, sex is the most profoundly selfish of all acts, an act which he cannot perform for any motive but his own enjoyment—just try to think of performing it in a spirit of selfless charity!—an act which is not possible in self-abasement, only in self-exaltation, only in the confidence of being desired and being worthy of desire. It is an act that forces him to stand naked in spirit, as well as in body, and to accept his real ego as his standard of value. He will always be attracted to the woman who reflects his deepest vision of himself, the woman whose surrender permits him to experience—or to fake—a sense of self-esteem. The man who is proudly certain of his own value, will want the highest type of woman he can find, the woman he admires, the strongest, the hardest to conquer - because only the possession of a herone will him the sense of an achievement, not the possession of a brainless slut. Nå er ikke jeg like flink med ord som Francisco D'Anconia, men jeg bifaller hva han prøver å si her: fordi jeg har funnet at det er i overenstemmelse med hva jeg føler selv.
tom1986 Skrevet 19. oktober 2012 #108 Skrevet 19. oktober 2012 Jeg har mange gode år igjen...kvinner når sin sexuelle toppalder mye senere enn menn. Så jeg kan holde det gående til jeg blir 60 + he he Kvinner blir jo aldri IMPOTENTE vet du : ) Det er det kunn menn som blir.... Hvor mange " gode år " har du igjen Tom ??? Jeg gidder heller ikke å ta til takke med en mann. Hvorfor skal jeg det ? Jeg gidder ikke å oppgi min sexuelle frihet for hvem som helst. Jeg vil leve og nyte mens jeg lever. Så snart noe kjeder meg - går jeg vidre.... Sorry, du har ikke det. Det tror jeg også du innerst inne vet. Om du ikke er et troll da. Menn eldes som fin vin, kvinner eldes som brød...
womenwomen Skrevet 19. oktober 2012 #109 Skrevet 19. oktober 2012 Jeg mister helt håpet på å finne ekte kjærlighet når jeg leser i denne tråden. Sex er bare sex. For alt jeg vet er jeg bare enda en pikk. Å stakkars : ) Vi kvinner lærer av dere menn. Vi blir mer og mer lik menn i adferd. For vi tar etter dere... Slik dere oppfører dere. Samme gjør vi.... Hvor mange kvinner tror du ikke tenker det samme Pene sko ? Som har gitt opp " ekte kjærlighet " til en mann. Menn behandler jo kvinner slik stadig og i tillegg kaller dem nedsettende ting som luddere og billig....Ikke rart kvinner gir fan til slutt. Og begynner å oppføre seg akkurat like ille som dere menn behandler kvinner : ) Rettferdig. 3
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2012 #110 Skrevet 19. oktober 2012 Hva skal du si? "Jeg synes du er et ludder og er heller ikke komfortabel med at du har hatt sex med vennene mine. Derfor vil jeg ikke være kjæresten din, men vi kan godt pule altså". Hva er problemet ditt med at ikke alle vil være sammen med folk som puler rundt? Er du nervøs for noe? Anonym poster: ab081cbc653ee0bfc5ad25a55ab2f6ba
Gjest Eurodice Skrevet 19. oktober 2012 #111 Skrevet 19. oktober 2012 Jeg er 30+ - godt voksen. Men djevelsk sexy og pen, har alltid vært utrolig " good looking women : ) " Finnes ikke en mann som klarer å nekte meg - SEX ....hvis jeg vil ha han. Så får jeg han alltid : ) Men det kreves absolutt mye av meg. Jeg må stå på og jobbe med saken. For menn har en tendens til å bli skjelven, usikker og engstelig ovenfor uvanlig vakre kvinner : ) Derfor må jeg være litt pågående selv... Fom mange menn eier ikke " guts " ti å sjekke opp en uvanlig vakker kvinne. Dermed må jeg være den aktive ofte : ) Og alle faller som fluer...he he De mennene som vil ha deg, har vel ikke altfor mye mellom ørene . Ikke du heller for den saks skyld. I løpet av alle dine år her, har jeg sett bare ett innlegg av deg, som ikke var relatert til sex. 1
Gjest Søgni Skrevet 19. oktober 2012 #112 Skrevet 19. oktober 2012 Hva er problemet ditt med at ikke alle vil være sammen med folk som puler rundt? Er du nervøs for noe? Anonym poster: ab081cbc653ee0bfc5ad25a55ab2f6ba Jeg har ikke et problem med at ikke alle vil ha en kjæreste "som puler rundt". Men all den tid man tydeligvis puler rundt selv, så synes jeg det er en noe merkelig logikk, og dobbeltmoral. Til tross for enkeltes påstander om at det ligger i "menns natur" å spre disse genene sine, og at det er unaturlig for kvinner å "pule rundt". Natur meg her, og natur meg der. Jeg er ikke særlig nervøs nei. Hvorfor skulle jeg være det? 1
Pene sko... Skrevet 19. oktober 2012 #113 Skrevet 19. oktober 2012 (endret) Å stakkars : ) Vi kvinner lærer av dere menn. Vi blir mer og mer lik menn i adferd. For vi tar etter dere... Slik dere oppfører dere. Samme gjør vi.... Hvor mange kvinner tror du ikke tenker det samme Pene sko ? Som har gitt opp " ekte kjærlighet " til en mann. Menn behandler jo kvinner slik stadig og i tillegg kaller dem nedsettende ting som luddere og billig....Ikke rart kvinner gir fan til slutt. Og begynner å oppføre seg akkurat like ille som dere menn behandler kvinner : ) Rettferdig. Herlig ironi. Vel jeg skal ikke slutte å tro på kjærlighet. Resten av dere får fortsette med hva enn dere liker. Endret 19. oktober 2012 av Pene sko...
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2012 #114 Skrevet 19. oktober 2012 Jeg mister helt håpet på å finne ekte kjærlighet når jeg leser i denne tråden. Sex er bare sex. For alt jeg vet er jeg bare enda en pikk. Du skal ikke klage som har funnet kjærligheten. Hva med meg da? Hvis flertallet av menn har samme syn som tometellerannet, så kommer jeg til å forbli singel resten av livet mitt. Anonym poster: 7aafd2fd2ebd5bd281bd885b5b863ff8
Gjest Blubberella Skrevet 19. oktober 2012 #115 Skrevet 19. oktober 2012 For en festlig tråd. På ene siden en oppkjeftig fyr med angst for luddere og på den andre siden en fjortiskåt "noenogtredve-åring" med velbrukt gullmus. Førsteinnlegget er forlengst avglemt. Nå er det virkelig helg dere! 2
Pene sko... Skrevet 19. oktober 2012 #116 Skrevet 19. oktober 2012 (endret) Du skal ikke klage som har funnet kjærligheten. Hva med meg da? Hvis flertallet av menn har samme syn som tometellerannet, så kommer jeg til å forbli singel resten av livet mitt. Anonym poster: 7aafd2fd2ebd5bd281bd885b5b863ff8 Jeg har ikke funnet det enda. Jeg har trodd at jeg har funnet det, men det er en annen trist historie. Det er ikke så galt. Folk er mer krasse når de sitter med et tastatur foran seg enn når de møter den virkelige verden. Endret 19. oktober 2012 av Pene sko...
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2012 #117 Skrevet 19. oktober 2012 Jeg er 30+ - godt voksen. Men djevelsk sexy og pen, har alltid vært utrolig " good looking women : ) " Ja, det er alltid like gøy når du diskuterer med deg selv, WW. Det skal du ha! Anonym poster: 3c417cf2e76c721d3e04d94d6f8810a6
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2012 #118 Skrevet 19. oktober 2012 For en festlig tråd. På ene siden en oppkjeftig fyr med angst for luddere og på den andre siden en fjortiskåt "noenogtredve-åring" med velbrukt gullmus. Førsteinnlegget er forlengst avglemt. Nå er det virkelig helg dere! Spot on! Jeg har ikke funnet det enda. Jeg har trodd at jeg har funnet det, men det er en annen trist historie. Det er ikke så galt. Folk er mer krasse når de sitter med et tastatur foran seg enn når de møter den virkelige verden. Nei, altså, jeg tror (og håper ) ikke at tom eller womenwomen er representative for kvinner og menn i dette landet. Anonym poster: 7aafd2fd2ebd5bd281bd885b5b863ff8 1
Shinana Skrevet 19. oktober 2012 #119 Skrevet 19. oktober 2012 (endret) Kvinner med mange partnere respekterer ikke seg selv nei. Det er ikke tilfeldig at kvinner som har hatt mange partnere er mer ulykkelige, mer deprimerte, mer utro, mer angst etc. Kvinnekroppen er ikke utviklet for å håndtere mange forskjellige partnere. Kvinner utskiller langt mer oxytocin under sex og knytter seg i sterkere grad til partneren. Jo flere partnere kvinnen har, jo svakere blir denne bindingen. Kvinnen ender opp som et tomt skall, som ikke evner å knytte seg til én partner over lang tid. For noe utrolig pølsevev du kommer med! Du generaliserer i øst og vest med noe du tydeligvis ikke har peiling på. En mere forkvaklet oppfatning av kvinner skal man jammen lete lenge etter. Denne "kvinnen" som du refererer til; er det fellesnavnet på alle oss kvinner på planeten? Du får ta steget ned fra din høye hest og ned til oss andre på jorden så vil du, selv med ditt ekstremt trange syn, muligens se hvor feil du tar! Selv om jeg tviler sterkt; du har satt likhetstegn mellom alle kvinner og hun over gangen, og gjør dette til din egen, universelle sannhet. Endret 19. oktober 2012 av Shinana 3
womenwomen Skrevet 19. oktober 2012 #120 Skrevet 19. oktober 2012 Jeg har ikke funnet det enda. Jeg har trodd at jeg har funnet det, men det er en annen trist historie. Det er ikke så galt. Folk er mer krasse når de sitter med et tastatur foran seg enn når de møter den virkelige verden. Ja - hvis ALLE damer med en litt " vill " fortid eller rykte - skal bli dømt som god nok kunn til EN TING...av Tom, TS og alle andre menn her inne....Vil de forbli single resten av livet og miste troen på kjærlgheten. Og bli minst like ille som menn, om ikke verre... For ingen gir de jo en sjangse - til å TRO PÅ KJÆRLIGHETEN IGJEN....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå