Gjest Summers Skrevet 22. oktober 2012 #181 Skrevet 22. oktober 2012 Merkelig problemstilling. Svært mange menn er luddere, men man hører sjelden kvinner klage over dette? Er det noe med menns sårbare ego som gjør de mindre i stand til å takle en kjæreste med mer erfaring enn dem selv? Anonym poster: a0d8354201343168c830aeb1322a7431 Kanskje du heller bør våkne opp å innse at det er ingen som behandler kvinnelige luddere så dårlig som andre kvinner.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2012 #182 Skrevet 22. oktober 2012 Kjære vene. Nå har jeg bare lest første side, men jenta må da få ha så mye sex hun vil når hun er singel uten å bli stemplet. Hvis hun virker som en bra jente, så bli sammen med henne. Anonym poster: c4b49600638c48e1b3f511cea92961b6
tom1986 Skrevet 22. oktober 2012 #183 Skrevet 22. oktober 2012 Sier hvem? Forskning. Har linket til studiene flere ganger på dette forumet.
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2012 #184 Skrevet 22. oktober 2012 Forskning. Har linket til studiene flere ganger på dette forumet. 1. Kildene dine er mangelfulle. 2. Men hva sier forskningen om menn som har så mange sexpartnere da?
tom1986 Skrevet 22. oktober 2012 #185 Skrevet 22. oktober 2012 Merkelig problemstilling. Svært mange menn er luddere, men man hører sjelden kvinner klage over dette? Er det noe med menns sårbare ego som gjør de mindre i stand til å takle en kjæreste med mer erfaring enn dem selv? Anonym poster: a0d8354201343168c830aeb1322a7431 Nei, det skyldes at menn og kvinners attraksjonsskjema er forskjellige. Hva menn synes er attraktivt/uattraktivt er forskjellig fra hva kvinner synes er attraktivt/uattraktivt. Kan gi deg et bilde på hva jeg mener: I et rom er det 100 menn og 99 kvinner. De er satt sammen to og to. Det er én mann til overs i rommet. En kvinne kommer inn i rommet. Hvis hun måtte velge partner, hadde hun IKKE gått til mannen som var til overs. Hvis vi snur på situasjonen, 99 kvinner og 100 menn, ville mannen som kom inn i rommet gått til kvinnen som var til overs.
tom1986 Skrevet 22. oktober 2012 #186 Skrevet 22. oktober 2012 1. Kildene dine er mangelfulle. 2. Men hva sier forskningen om menn som har så mange sexpartnere da? Har vist til en rekke kilder tidligere. Bare søk her, så finner du. Det er ikke demonstrert en korrelasjon mellom antall partnere og utroskap/skilsmisser for menn. Heller ingen korrelasjon mellom depresjon og emosjonell/mental ustabilitet og antall partnere. Jeg vet dette er problematisk for det moderne likestillingsparadigmet, men det ER forskjeller på menn og kvinner. Kvinner kan ikke gjøre det samme som menn og vice versa, og forvente nøyaktig de samme resultatene. Kvinner vil aldri kunne bli som menn. De vil aldri kunne gjøre det samme (og vice versa). Jo raskere likestillingstilhengere innser dette, jo bedre og (ironisk nok) mer likestilt vil samfunnet bli.
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2012 #187 Skrevet 22. oktober 2012 Har vist til en rekke kilder tidligere. Bare søk her, så finner du. Det er ikke demonstrert en korrelasjon mellom antall partnere og utroskap/skilsmisser for menn. Heller ingen korrelasjon mellom depresjon og emosjonell/mental ustabilitet og antall partnere. Ble det lett etter det i dine "kilder" da, tror du`? Jeg vet dette er problematisk for det moderne likestillingsparadigmet, men det ER forskjeller på menn og kvinner. Kvinner kan ikke gjøre det samme som menn og vice versa, og forvente nøyaktig de samme resultatene. Kvinner vil aldri kunne bli som menn. De vil aldri kunne gjøre det samme (og vice versa). Jo raskere likestillingstilhengere innser dette, jo bedre og (ironisk nok) mer likestilt vil samfunnet bli. Ler og ler.
tom1986 Skrevet 22. oktober 2012 #188 Skrevet 22. oktober 2012 Ble det lett etter det i dine "kilder" da, tror du`? Ja. Noe mer du lurte på, eller må jeg vise deg bilder av penis og vagina for at du skal innse det finnes forskjeller mellom menn og kvinner?
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2012 #189 Skrevet 22. oktober 2012 Ja. Noe mer du lurte på, eller må jeg vise deg bilder av penis og vagina for at du skal innse det finnes forskjeller mellom menn og kvinner? Siter kildene dine takk.
tom1986 Skrevet 22. oktober 2012 #190 Skrevet 22. oktober 2012 Siter kildene dine takk. Her er det linket til én: http://socialpathology.blogspot.no/2010/09/infidelity-part-1.html Resten får du finne selv.
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2012 #191 Skrevet 22. oktober 2012 Her er det linket til én: http://socialpatholo...ity-part-1.html Resten får du finne selv. Å linke til en blogger er ikke å fremlegge vitenskapelige data.
tom1986 Skrevet 22. oktober 2012 #192 Skrevet 22. oktober 2012 Å linke til en blogger er ikke å fremlegge vitenskapelige data. Jeg antar at de fleste her ikke har tilgang til springer, jstor etc. Derfor direktelinker jeg ikke alltid til studier. Dersom du har tilgang, er det bare å slå opp i studien selv. Den er henvist til i linken jeg ga.
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2012 #193 Skrevet 22. oktober 2012 Jeg antar at de fleste her ikke har tilgang til springer, jstor etc. Derfor direktelinker jeg ikke alltid til studier. Dersom du har tilgang, er det bare å slå opp i studien selv. Den er henvist til i linken jeg ga. Vet du det at du ble veldig uinteressant å diskutere med fordi du slenger ut en mengde påstander og du klarer ikke å dokumentere dem. Det finnes ikke en eneste studie som sier det du påstår.
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2012 #194 Skrevet 22. oktober 2012 Og her er hvorfor menn "kan" ha flere partnere enn kvinner. Sitert fra Dr. Robert T Baker III "Basically, a woman uses a man's approach to foreplay and intercourse to gain information about him. A man who is able to arouse a woman and stimulate her to orgasm signals that he does have past experience of other females. This tells her that other women have also found him attractive enough to allow intercourse. The more effectively he stimulates her the more experienced he should be — and hence the greater the number of women who have so far found him to be attractive. Mixing her genes with his, therefore, may produce sons or grandsons who are also attractive to women, hence increasing her reproductive success. Interestingly, the females of some species of birds are also known to use this yardstick during mate selection. If a female sees one or more other females mating with a particular male, she also is more likely to mate with him. So being seen to be attractive to other females is an attractive male trait in its own right Despite the difficulties, virtually all men eventually learn the basics of intercourse, and most learn even the subtleties. But the faster they are able to learn, the fewer opportunities for insemination they will miss in their lifetime, and the more children they are likely to father, with more women, than their slower-learning contemporaries."
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2012 #195 Skrevet 22. oktober 2012 Hvis man vil ha mere nøkterne kilder til utroskap og hvorfor folk er utro kan de starte her: http://en.wikipedia.org/wiki/Infidelity
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2012 #196 Skrevet 22. oktober 2012 Hvis man vil ha mere nøkterne kilder til utroskap og hvorfor folk er utro kan de starte her: http://en.wikipedia....wiki/Infidelity Hva med å heller ta for deg sitatene fra reell forskning som innlegget ovenfor?
Patronus Skrevet 22. oktober 2012 #197 Skrevet 22. oktober 2012 Vell.... Jeg ble et såkalt ''ludder'' når det ble slutt mellom meg og eksen. Var såret og ville ta igjen, spesielt da han fikk seg ny dame etter 2 uker. Så møtte jeg den nåværende kjæresten min, og ble vilt forelsket! Og har ikke vært et ludder siden
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2012 #198 Skrevet 22. oktober 2012 Hva med å heller ta for deg sitatene fra reell forskning som innlegget ovenfor? Ingen reel forskning har blitt lagt frem.
tom1986 Skrevet 22. oktober 2012 #199 Skrevet 22. oktober 2012 Vet du det at du ble veldig uinteressant å diskutere med fordi du slenger ut en mengde påstander og du klarer ikke å dokumentere dem. Det finnes ikke en eneste studie som sier det du påstår. Vet du det at du ble veldig uinteressant å diskutere med fordi du slenger ut en mengde påstander og du klarer ikke å dokumentere dem. Det finnes ikke en eneste studie som sier det du påstår. Ja vel, om ikke for å gjøre noe annet enn å få deg til å slutte å whine: http://www.ingentaconnect.com/content/aap/twr/2004/00000007/00000006/art00015 http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/j.1741-3737.2003.00444.x/abstract http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/j.1741-3737.2000.00048.x/abstract
tom1986 Skrevet 22. oktober 2012 #200 Skrevet 22. oktober 2012 Vell.... Jeg ble et såkalt ''ludder'' når det ble slutt mellom meg og eksen. Var såret og ville ta igjen, spesielt da han fikk seg ny dame etter 2 uker. Du høres ut som en svak, svak person.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå