Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hold deg langt unna henne. Og la henne få sjansen til å møte en som respekterer henne og ikke omtaler henne som ludder på åpent forum.

for en norsk, naiv holdning. en person som ligger med mange er et ludder. aksepter fakta, og slutt å late som dere er mor theresa for de stakkars menneskene som må se ærligheten inn i øyet.

er de voksne til å gjøre handlingen, er de voksne nok til å forstå samfunnets konsekvens av den.

Anonym poster: 152856fba57d9a21bcc7081bbec40774

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mister helt håpet på å finne ekte kjærlighet når jeg leser i denne tråden. Sex er bare sex. For alt jeg vet er jeg bare enda en pikk.

Om du bare er enda en pikk, kommer vel strengt tatt an på om du har noe annet å komme med.

• Liker 3
Skrevet

Jeg mister helt håpet på å finne ekte kjærlighet når jeg leser i denne tråden. Sex er bare sex. For alt jeg vet er jeg bare enda en pikk.

du skulle bare visst hvor mye dette samfunnet er i ferd med å ødelegge seg selv. her i landet er løssluppenhet, frekkhet og egoisme idealet til mange, og gode idealer som før er borte eller glemt.

idioter. nesten så jeg håper kulturen og samfunnet vårt blir ruinert av et annet folkeslag, så jeg skal slippe å se mitt eget folk ruinere det selv. skammelig.

Anonym poster: 152856fba57d9a21bcc7081bbec40774

Skrevet

Om du bare er enda en pikk, kommer vel strengt tatt an på om du har noe annet å komme med.

Jahar du noe annet å tilby henne enn en pikk ? Er du i stand til å vise selv kjærlighet ?

Du vil aldri aldri få oppleve kjærlighet. Om du ikke gir andre kjærlighet.

Du får hva du gir andre - tilbake.

Livets karma og speil av deg selv. Hvordan DU behandler andre mennesker. Slik skal andre behandle deg tilbake...

Den som fortjener å få ekte kjærlighet. Gir selv ekte kjærlighet.

Gir du kunn sex- får du selv kunn sex tilbake...

Enkelt å forstå : )

Dømmer du andre - vil andre dømme deg....

Skrevet

Ja, det gjør de. Det er det, ikke at kvinner ligger med mange menn, som er problemet.

"Å ikke dømme kvinner" vitner ikke om en mann uten krav eller muligheter på sexmarkedet. Det vitner bare om en mann som har selvtilliten plassert i pikken istedenfor i integritet og en selvstendig tenkende hjerne.

At det er mange av dere gjør det ikke mer riktig, tvert om, det bare understøtter deres integritetsløse karakter, der dere er avhengige av steinalderflokkens anerkjennelse for å føle dere som "menn".

Dessuten står dere for videreføringen av et betydelig moralsk forfall. Som ikke går på seksuell frigjorthet, men på den middelalderske forestillingen om at det er OK å sette halve jordens befolkning i et bur der de undertvinger sine seksuelle behov. Og på å videreføre fordømmelsen av de som er modige nok til å bryte ut av det.

Kvalmende, Tom, du gjør deg til en bitte liten mann.

du gjør deg til en like bitteliten kvinne som prøver å minimere hans manndom ut i fra hans holdninger. dette er den samme mentaliten som har sendt menn på ville veier helt siden tidenes morgen. "Gjør sånn, tenk sånn, ikke gjør sånn, ikke tenk sånn, ellers er du ikke mann nok."

Anonym poster: 0983cd005a736cc341ef7bc1655f8d02

Skrevet

Jahar du noe annet å tilby henne enn en pikk ? Er du i stand til å vise selv kjærlighet ?

Du vil aldri aldri få oppleve kjærlighet. Om du ikke gir andre kjærlighet.

Du får hva du gir andre - tilbake.

Kjærlighet krever ingen gjensidighet.

Anonym poster: 17496ac2f2498630db0b1d6605d612bb

• Liker 1
Skrevet

du gjør deg til en like bitteliten kvinne som prøver å minimere hans manndom ut i fra hans holdninger. dette er den samme mentaliten som har sendt menn på ville veier helt siden tidenes morgen. "Gjør sånn, tenk sånn, ikke gjør sånn, ikke tenk sånn, ellers er du ikke mann nok."

Det er et ordtak som sier : Elsk den som fortjener det minst...for det er han/hun som trenger det mest....

Noen kloke hoder her som klarer å SE andre enn seg selv og sine egne fordømmende holdninger her?

Neppe. For verden er full av tullinger. Jeg forventer ingenting og ikke noe av mennesker som dere : )

Skrevet

Kjærlighet krever ingen gjensidighet.

Bullshit og tøv....

Hvis du selv smiler - får du et smil tilbake....

Hvis du selv er aggresiv mot andre - får du aggresiv adferd tilbake....

Hvis du er vennlig mot andre - blir andre vennlig mot deg

Hvis du ignorerer andre - vil de ignorere deg tilbake.

Livet speiler deg selv. Derfor får alle hva de egentlig fortjener. Sin egen karma tilbake.

Du er ikke noe godt menneske selv - når de dømmer andre...som mindre bra osv

Kjærlige følelser dør raskt - om de ikke blir gjengjeldt...

Skrevet (endret)

Det blir jo hennes avgjørelse.

Det er lite jeg ikke har, om jeg får lov til å være litt selvgod.

Endret av Pene sko...
Skrevet (endret)

.

Endret av blondina90
Skrevet

.

Må bare spørre, hva er det som får DEG til å miste troen på kjærligheten her? Hva skal vi kvinner si da? Det er jo ikke noe nytt at dere tenkter som TS

Skrevet

.

?

Skrevet (endret)

Må bare spørre, hva er det som får DEG til å miste troen på kjærligheten her? Hva skal vi kvinner si da? Det er jo ikke noe nytt at dere tenkter som TS

Når det virker som folk legger så lite i sex mister jeg troen på kjærlighet. Sex for MEG er noe mer. Det er noe følelsesladet.

Akkurat som i fjor, da jeg en sjelden gang var på byen med et par kamerater, så ble jeg blant annet knadd på ballene av en vilt fremmed som ville ha meg med på en kjappis, en annen begynte å råkline med meg og fortalte alle om hvor kjekk jeg var, og mens jeg satt i en drosje samme kvelden fikk jeg sms fra en venninne om jeg ikke kunne stikke innom for litt kos. Altså tre sex-tilbud på en kveld. No feelings attached. Også leser jeg i denne tråden om at det er sunt å ligge rundt mens(!) man leter etter drømmeprinsen.

Det er sikkert bare jeg som er rar, men jeg synes det er trist at sex betyr stadig mindre og mindre. Det gjør meg også usikker fordi jeg ikke helt er sikker på om det bare var sex for sexens skyld eller om det lå noe mer i det.

Endret av Pene sko...
Skrevet

Når det virker som folk legger så lite i sex mister jeg troen på kjærlighet. Sex for MEG er noe mer. Det er noe følelsesladet.

Akkurat som i fjor, da jeg en sjelden gang var på byen med et par kamerater, så ble jeg blant annet knadd på ballene av en vilt fremmed som ville ha meg med på en kjappis, en annen begynte å råkline med meg og fortalte alle om hvor kjekk jeg var, og mens jeg satt i en drosje samme kvelden fikk jeg sms fra en venninne om jeg ikke kunne stikke innom for litt kos. Altså tre sex-tilbud på en kveld. No feelings attached. Også leser jeg i denne tråden om at det er sunt å ligge rundt mens(!) man leter etter drømmeprinsen.

Det er sikkert bare jeg som er rar, men jeg synes det er trist at sex betyr stadig mindre og mindre.

Så du mener man skal avstå fra sex helt til drømmeprinsen dukker opp? Da hadde jeg ennå vært jomfru, å sikkert i et par år til. Det er synd du har et såpass strengt syn på sex. Nå høres det ut som om jeg er en av disse "ludderene" TS ikke vil ha, men nei. Jeg kan telle alle på en hånd hvis det har noe å si. Å jeg skjønner godt at en mann ikke vil ha en dame som har pult alle han kjenner, jeg vil heller ikke ha en mann som har pult alle mine venninner. Men sex og følelser trenger ikke å være limt sammen. Ja, sex er mye bedre og betyr mye mer sammen med en du elsker. Men det kan ta en god stund til du finner h*n. Skal du hele livet ditt ha så anstrengt syn på sex?

Skrevet

Det er sikkert bare jeg som er rar, men jeg synes det er trist at sex betyr stadig mindre og mindre. Det gjør meg også usikker fordi jeg ikke helt er sikker på om det bare var sex for sexens skyld eller om det lå noe mer i det.

Man " føler det " når sexen betyr mer enn bare sex...

Da får du litt mer enn bare sex av dama. Gjerne litt mer følelser,kos.ømhet, omtanke - ja følelser er vanskelig å skjule selv om man later som om det er bare sex : ) Sex betyr nok mye for folk flest...

Man kjenner i hvertfall på stemningen om det KAN finnes noe mere og dypere følelser bak - som KAN utvikles over tid - til å bli mer enn bare sex. Eks Kjærlighet : ) Men du må selv også " så det du ønsker å høste " for at kjærligheten skal " gro " ...

Viste DU henne at sexen betydde mye mer for deg - enn bare sex ? Oppfattet hun det ? Våger hun å tro på det ? Du lever i uvisshet. Finn ut av det...

Skrevet

Skal du hele livet ditt ha så anstrengt syn på sex?

For all del, ha sex. Det er ingen andre som bestemmer over hva du skal og ikke skal gjøre, foruten påtalemyndigheten.

Det er nok bare jeg som legger litt mer i det enn andre. For meg er det alt eller ingenting, så langt det rekker. :)

Skrevet

For all del, ha sex. Det er ingen andre som bestemmer over hva du skal og ikke skal gjøre, foruten påtalemyndigheten.

Det er nok bare jeg som legger litt mer i det enn andre. For meg er det alt eller ingenting, så langt det rekker. :)

Trenger ikke å være spydig, jeg sier bare at det må være utrolig slitsomt å gå rundt å tenke sånn som deg. Sex betyr mye, for di aller fleste. Men hvis du sier nei til alle jenter som har hatt sex uten å føle noe for gutten, så kan det være drømmedama som glipper ;)

Skrevet

Jeg var ikke spydig. Det var ikke min intensjon med innlegget. :)

Skrevet

Trenger ikke å være spydig, jeg sier bare at det må være utrolig slitsomt å gå rundt å tenke sånn som deg. Sex betyr mye, for di aller fleste. Men hvis du sier nei til alle jenter som har hatt sex uten å føle noe for gutten, så kan det være drømmedama som glipper ;)

At så mange har pult a uten å bli sammen med a høres ikke ut som noe drømmedame akkurat. Syns karakter og kvalitet i dama synker i takt med hvor mye sexpartnere hu har.

• Liker 2
Skrevet

Ingen som sier nei til alle jenter som har hatt sex uten følelser for gutten, for det merker man jo ikke. Ikke at jeg tror at noen har så strenge krav uansett, Og om dette handler om at du føler deg støtt så har du ingen grunn til det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...