Gå til innhold

Ylvis er morsom på andres bekostning


spørsmålstegnet

Anbefalte innlegg

Godt å høre, siste AB. Håpa det var sånn, selv om det ikke virka sånn med boomerangen. Syns han første som fikk sphagetti i hodet i andre program virka forberedt. (Han var forresten publikum der igjen da vi var der, og prata med dem fra salen om hvordan det var å gå med mat i håret resten av kvelden, virka ikke akkurat som han følte seg driti ut).

Glemte forresten å svare på det TS skrev om "Norges Herligste". Så det innslaget for ikke så lenge siden, og hu dama har jo selv valgt å være med på programmet. De stilte veldig forsiktige spørsmål, og selv om de syns det hun sa var merkelig og rart virka det som de prøvde å femstille det litt sånn "jaja, noen liker sånt også", ikke utdriting.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt å høre, siste AB. Håpa det var sånn, selv om det ikke virka sånn med boomerangen. Syns han første som fikk sphagetti i hodet i andre program virka forberedt. (Han var forresten publikum der igjen da vi var der, og prata med dem fra salen om hvordan det var å gå med mat i håret resten av kvelden, virka ikke akkurat som han følte seg driti ut).

Glemte forresten å svare på det TS skrev om "Norges Herligste". Så det innslaget for ikke så lenge siden, og hu dama har jo selv valgt å være med på programmet. De stilte veldig forsiktige spørsmål, og selv om de syns det hun sa var merkelig og rart virka det som de prøvde å femstille det litt sånn "jaja, noen liker sånt også", ikke utdriting.

Haha jeg var også der da de snakka med gode gamle josva:P

Anonym poster: a073346e4e5a1f23afa93bb3bdb280b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar ikke meg selv så høytidelig, nemlig.

Åh, så siden jeg ikke liker å bli sparket så tar jeg meg selv høytidelig? Takk, da vet jeg det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så siden jeg ikke liker å bli sparket så tar jeg meg selv høytidelig? Takk, da vet jeg det.

Nei, det var rettet mot den AB som sa at ingen ville likt å få det vist på tv. At man på generell basis ikke ville likt det er selvsagt noe helt annet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang folk fra publikum som blir tatt ned..det er så klart ingen tvang!! Jeg var publikum en gang i fjor, da hadde de noe lignende hvitvin fra publikum skulle være m på noe. Da avtalte de med han på forhånd, men på opptaket ser det tilfeldig ut og som det skjer på direkten. Dessuten hadde det ikke vært noe problem å ta det om igjen hvis hun jenta med bumerangen absolutt ikke ville. Det meste på tv er planlagt men ser tilfeldig ut på skjermen.

Gjelder ikke i likev stor grad skjult kamera men støtter de dom nevner lovverket her. Alle som vises må godkjenne!!!

Anonym poster: a073346e4e5a1f23afa93bb3bdb280b2

Var på innspillingen denne dagen, og de testet ut bomerangen på forhånd, jenta som fikk tak i den var ikke helt gira på det, men hun fikk hvertfall valget om å si fra utenom at det ble vist på skjermen, da ville de bare kuttet etter at han sang og kastet bomerangen på nytt. Man får ikke spørsmål om man vil eller ikke, men om man virkelig vegrer seg så tror jeg nok det ikke er noe tvang. Det var heller sånn, hey, vær glad for at du fikk den og gjør det beste ut av situasjonen stemning.

Man vet at det finnes en liten risk for å bli dratt med ned/bli tullet med om man er publikum og har fulgt med disse to sesongene.

Anonym poster: 458ace2a5d4f1a1d55becd1fe0a33857

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Linda sofie

Jeg synes ikke de så morsomme og den sparke episoden var bare tåpelig. Hadde de kommet å sparket meg, så hadde jeg sparket de 10 ganger hardere tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yellow Taxi

Problemet med Ylvis er den fordømte introen når de hopper rundt som irriterende drittunger på skolediskotek, også hver eneste fordømte gang da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ihh.. vi som ikke synes Ylvis er morsomme i mindretall?

Synes de er litt sånn.. ekle.. vet ikke hvorfor..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Ihh.. vi som ikke synes Ylvis er morsomme i mindretall?

Synes de er litt sånn.. ekle.. vet ikke hvorfor..

er det fordi de er fra Bergen?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ihh.. vi som ikke synes Ylvis er morsomme i mindretall?

Synes de er litt sånn.. ekle.. vet ikke hvorfor..

Seriøst? Tosk.

Anonym poster: 9e52c2af476490fd14bab27c090780d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det fordi de er fra Bergen?

Ylvis er de eneste som kan få bergensk til å høres skikkelig fint ut! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ihh.. vi som ikke synes Ylvis er morsomme i mindretall?

Synes de er litt sånn.. ekle.. vet ikke hvorfor..

Jeg synes heller ikke Ylvis er morsomme. Og ja, de er "ekle" i den forstand at de er ganske klysete, og ikke minst utrolig masete.

Anonym poster: 2cd0850ce28282e40c9be1ab63c059ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er opplegget med det hobbyrommet egentlig?Trodde først de var bak i en lastebil, men igår så jeg jo at naturen utenfor stod stille...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er opplegget med det hobbyrommet egentlig?Trodde først de var bak i en lastebil, men igår så jeg jo at naturen utenfor stod stille...

Jeg tror de er i en lastebil. Vinduet er sikkert et bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For å svare til temaet:

Jeg synes det er en uting at de sparker fremmede mennesker.

Tar man to vanlige/normale mennesker så ja - muligens er det flauest for den som sparker. Men det er mennesker der ute med ting som sosial angst, PTSD osv - det er ikke sikkert at den man velger seg ut takler det så bra. Og selv om man får beskjed etterpå, så kan skaden allerede vært gjort.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med skult kamera og hvem du kødder med. Husker fra det glade 80-tall, da Sør-Afrika ennå var preget at raseskillet. Der spøkte neon med en hvit mann sitt gjerde, han hentet sin skarpladde pistol. Jeg har tenkt tanken mer enn én gang, hva skjer den dagen de kødder med feil person og ender opp med en kniv i nakken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan fungerer dette med skjult kamera? Altså, kan de vise det på TV uten at den som blir filmet vet om det/godkjenner det? Jeg er livredd for slike ting...

Anonym poster: 1c28da81ad7409589a4158e1e04ed79e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...