Gå til innhold

Ylvis er morsom på andres bekostning


spørsmålstegnet

Anbefalte innlegg

Synes igrunn man blir vel hårsåre om det Ylvis gjør skal kalles mobbing. Det er snakk om uskyldige "spark" i baken, de er jo så vidt borti! Greia er jo at det er flaut for sparkerne, ikke at det er om å gjøre narr av ofrene.

Ser ikke ut som om sparkerne er så flaue akkurat. Virker som om de som blir sparket føler seg utrolig liten, og veldig ydmyket. Kanskje de kan le av det etterpå, og godkjenne det (når ifølge noen av dere mener at de blir kontaktet). Men ifølge reaksjonen dems ser det veldig ut som de ikke setter pris på det, og nordmenn sjenerelt hater å være offentlig. Selvfølgelig er det mange som vil være offentlig, men mange av disse personene tør ikke Ylvis og skuespilleren å sparke..

Men dere som støtter sparkingen? Ville dere at alle i Norge kan se hvordan dere reagerer de første 5 sekundene på et rævspark?

Anonym poster: 123f5158ca9770de52529a766333cf0c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HAHA!! Ikkesant. De her inne som synes at det å sparke folk i rompa er greit, de hadde aldri funnet seg i å bli tullet med offentlig. Man ser jo bare her inne hvor grinete dem blir når noen sier noe imot dem! :fnise:

In your face :danse:

Anonym poster: 123f5158ca9770de52529a766333cf0c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I de aller fleste tilfeller spør de nok om det er greit å sende, ja. Feks i Paris ble den ene dama sur og gikk bort og kjefta, da kutta de klippet der, mens egentlig forklarte de sikkert at det var for tv umiddelbart. Om fulle folk på byen som godtar filming egentlig er i stand til å ta den avgjørelsen er en annen sak! :fnise:

Som flere har påpekt (meg selv inkludert) er det jo flauere for sparkerne enn for de som får en bitteliten tupp i rompa. Det skal en god del guts til for å gå bort til fremmede og gjøre sånn. Det meste av Ylvis sin humor går definitivt utover dem selv, som når de må synge russisk på tv i Kirgisistan, uten å kunne russisk. Eller da de i fjorårets sesong lagde en parodi på "Fire stjernes middag" der de drakk seg fulle for å gjøre narr av at kjendisene som er med på programmet får mye å drikke. Ikke så rent lite pinlig å vise på tv i ettertid. Alle skjult kamera-greiene er det dem som må gjøre noe uvanlig/flaut, og folk blir en slags statister i dette. Mener jeg, da.

Men folk har jo ulik form for humor. Jeg takler for eksempel ikke Torsdag kveld...og syns det er utrolig kleint og teit, men det er jo kjempepopulært, så det må jo være mange som liker det.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil jo tro at man enkelte ganger kontakter folk, men beklager. Jeg nekter å tro at alle som blir kicka godkjenner at de blir vist på tv på den måten. Det er stor forskjell på amerikaner og nordmenn. Et eksempel er jo da de kasta noe ut i publikum. Alle prøvde å unngå å ha noe med det å gjøre.

Det som irriterer meg mest, er folk som må komme med påstander at folk er dumme fordi de har en annen synsvinkel på ting. Akkurat som om du har fasiten.. jeg kommer med argumenter. Hvis du kan argumentere sakelig, og gjerne bevise at folk blir kontakta så er det greit.

Anonym poster: 123f5158ca9770de52529a766333cf0c

Det finnes regler for dette, og det er slik at visst du er "hovedpersonen" i et bilde så skal de spørre deg om lov. Er du bare en tilfeldig forbipasserende som tilfeldigvis kommer med i bildet fordi du går forbi der noen blir intervjuet trenger man derimot ikke tillatelse for å kunne publisere det.

Og "alle de nordmenne som blir sparket i ræva", hvor mange er det egentlig snakk om per program? Kanskje 6-7 stykker. Og selvsagt blir alle spurt om det er ok at det blir sendt.

Og jeg argumenterer saklig, hvor er det jeg ikke gjør det? Folk som ikke klarer å sette seg litt inn i bakgrunnen for ting er jo dumme. Dette er bare dårlig hersketeknikk fra din side fordi du selv skjønner at du har tatt feil. Du kan jo heller finne kilder på at de IKKE ble spurt.

Ser ikke ut som om sparkerne er så flaue akkurat. Virker som om de som blir sparket føler seg utrolig liten, og veldig ydmyket. Kanskje de kan le av det etterpå, og godkjenne det (når ifølge noen av dere mener at de blir kontaktet). Men ifølge reaksjonen dems ser det veldig ut som de ikke setter pris på det, og nordmenn sjenerelt hater å være offentlig. Selvfølgelig er det mange som vil være offentlig, men mange av disse personene tør ikke Ylvis og skuespilleren å sparke..

Men dere som støtter sparkingen? Ville dere at alle i Norge kan se hvordan dere reagerer de første 5 sekundene på et rævspark?

Anonym poster: 123f5158ca9770de52529a766333cf0c

At de som blir sparket ser ydmyket ut? Visst du mener det der er å bli ydmyket så har du dårlig peiling. De ser heller mer forundret og irritert ut, noe som jo er naturlig siden noen nettopp har sparket de i rumpa. Og de blir jo forklart etterpå hva det går i! Jeg hadde personlig takket nei til å bli sendt på tv, og det er nok sikkert andre som har takket nei til det også. De kunne fått sendt det om det sladdet ansiktet mitt.

HAHA!! Ikkesant. De her inne som synes at det å sparke folk i rompa er greit, de hadde aldri funnet seg i å bli tullet med offentlig. Man ser jo bare her inne hvor grinete dem blir når noen sier noe imot dem! :fnise:

In your face :danse:

Anonym poster: 123f5158ca9770de52529a766333cf0c

Sier i mot dem? Hva med brukeren som ber meg om så "skru på seg huet" eller hva hun nå skrev. De som blir sure her er jo helt tydelig de som har blitt flau fordi de ikke var klar over hvordan en slik produksjon foregår.

At alle ikke synes det er morsomt er helt ok, folk kan ikke ha samme humor. Men å komme her å si at de mobber og ydmyker folk er å trekke det for langt. Og for hundrede gang: DE TAR KONTAKT MED DE DET GJELDER!! ALLTID!

Anonym poster: 9e52c2af476490fd14bab27c090780d6

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I de aller fleste tilfeller spør de nok om det er greit å sende, ja. Feks i Paris ble den ene dama sur og gikk bort og kjefta, da kutta de klippet der, mens egentlig forklarte de sikkert at det var for tv umiddelbart. Om fulle folk på byen som godtar filming egentlig er i stand til å ta den avgjørelsen er en annen sak! :fnise:

Som flere har påpekt (meg selv inkludert) er det jo flauere for sparkerne enn for de som får en bitteliten tupp i rompa. Det skal en god del guts til for å gå bort til fremmede og gjøre sånn. Det meste av Ylvis sin humor går definitivt utover dem selv, som når de må synge russisk på tv i Kirgisistan, uten å kunne russisk. Eller da de i fjorårets sesong lagde en parodi på "Fire stjernes middag" der de drakk seg fulle for å gjøre narr av at kjendisene som er med på programmet får mye å drikke. Ikke så rent lite pinlig å vise på tv i ettertid. Alle skjult kamera-greiene er det dem som må gjøre noe uvanlig/flaut, og folk blir en slags statister i dette. Mener jeg, da.

Men folk har jo ulik form for humor. Jeg takler for eksempel ikke Torsdag kveld...og syns det er utrolig kleint og teit, men det er jo kjempepopulært, så det må jo være mange som liker det.

Nettopp! Merkelig at folk ikke klarer å tenke lengre enn akkurat det de ser på tv-skjermen foran seg.

Anonym poster: 9e52c2af476490fd14bab27c090780d6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaha, så du synes det er ylvis som er offeret i sparkingen. Interessant! Du vil heller ikke svare på om du synes det er greit å vise deg selv hvordan du reagerer på å ha blitt sparket foran hele norges befolkning. Og du understreker jo selv at du bare "antar" at de spør folk om det er greit at vi viser deg for hele norges befolkning at du ser fjern og forskrekka og ydmyk ut pga at vi sparka deg.. jaha, så du synes det er ylvis som er offeret i sparkingen. Interessant! Du vil heller ikke svare på om du synes det er greit å vise deg selv hvordan du reagerer på å ha blitt sparket foran hele norges befolkning. Og du understreker jo selv at du bare "antar" at de spør folk om det er greit at vi viser deg for hele norges befolkning at du ser fjern og forskrekka og ydmyk ut pga at vi sparka deg..

I de aller fleste tilfeller spør de nok om det er greit å sende, ja. Feks i Paris ble den ene dama sur og gikk bort og kjefta, da kutta de klippet der, mens egentlig forklarte de sikkert at det var for tv umiddelbart. Om fulle folk på byen som godtar filming egentlig er i stand til å ta den avgjørelsen er en annen sak! :fnise:

Som flere har påpekt (meg selv inkludert) er det jo flauere for sparkerne enn for de som får en bitteliten tupp i rompa. Det skal en god del guts til for å gå bort til fremmede og gjøre sånn. Det meste av Ylvis sin humor går definitivt utover dem selv, som når de må synge russisk på tv i Kirgisistan, uten å kunne russisk. Eller da de i fjorårets sesong lagde en parodi på "Fire stjernes middag" der de drakk seg fulle for å gjøre narr av at kjendisene som er med på programmet får mye å drikke. Ikke så rent lite pinlig å vise på tv i ettertid. Alle skjult kamera-greiene er det dem som må gjøre noe uvanlig/flaut, og folk blir en slags statister i dette. Mener jeg, da.

Men folk har jo ulik form for humor. Jeg takler for eksempel ikke Torsdag kveld...og syns det er utrolig kleint og teit, men det er jo kjempepopulært, så det må jo være mange som liker det.

jaha, så du synes det er ylvis som er offeret i sparkingen. Interessant! Du vil heller ikke svare på om du synes det er greit å vise deg selv hvordan du reagerer på å ha blitt sparket foran hele norges befolkning. Og du understreker jo selv at du bare "antar" at de spør folk om det er greit at vi viser deg for hele norges befolkning at du ser fjern og forskrekka og ydmyk ut pga at vi sparka deg..

Du nevner jo helt harmløse eksempler på hva ylvis gjør. Greit nok at de driter seg selv ut i mange av eksemplene. Men da de drikker seg full, virker de som en dårlig skolerevy på linje med torsdagskveld fra nydalen. Han ekstrahjelpen i Senkveld drakk seg også drita på tv under Bond-premieren, og det var på et mye mer profesjonelt grunnlag

Anonym poster: 123f5158ca9770de52529a766333cf0c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ikke hva dere prater om. Jeg har selv blitt utsatt for skjult kamera (Kjetil og Kjartan-show), og jeg ble aldri spurt om å bli sendt på tv. Ja, jeg kan lage en sak ut av det, for det er en lov som sier at man skal spørre om man vil bli offentliggjort på tv. Men nå har jeg selvironi, og tar det med et smil, selvom jeg fikk mye fleiping i ettertid på fester og i privatlivet. Jeg også stiller meg usikker på om alle de som blir fleipet med på feks Ylvis blir spurt om de vil bli vist på tv. Tenker også på de fulle folkene som de skulle synge til som ikke har full kontroll på seg selv. Man kan fort si ja i full tilstand og angre som bare det i ettertid, noe Ylvis (og også Thomas Giertsen) har bidratt til.

Anonym poster: 123f5158ca9770de52529a766333cf0c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke ut som om sparkerne er så flaue akkurat. Virker som om de som blir sparket føler seg utrolig liten, og veldig ydmyket. Kanskje de kan le av det etterpå, og godkjenne det (når ifølge noen av dere mener at de blir kontaktet). Men ifølge reaksjonen dems ser det veldig ut som de ikke setter pris på det, og nordmenn sjenerelt hater å være offentlig. Selvfølgelig er det mange som vil være offentlig, men mange av disse personene tør ikke Ylvis og skuespilleren å sparke..

Men dere som støtter sparkingen? Ville dere at alle i Norge kan se hvordan dere reagerer de første 5 sekundene på et rævspark?

Anonym poster: 123f5158ca9770de52529a766333cf0c

HAHA!! Ikkesant. De her inne som synes at det å sparke folk i rompa er greit, de hadde aldri funnet seg i å bli tullet med offentlig. Man ser jo bare her inne hvor grinete dem blir når noen sier noe imot dem! :fnise:

In your face :danse:

Anonym poster: 123f5158ca9770de52529a766333cf0c

Du er klar over at vi ser at det er samme brukeren sant? Litt tragisk å svare seg selv.

Anonym poster: 9e52c2af476490fd14bab27c090780d6

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hva dere prater om. Jeg har selv blitt utsatt for skjult kamera (Kjetil og Kjartan-show), og jeg ble aldri spurt om å bli sendt på tv. Ja, jeg kan lage en sak ut av det, for det er en lov som sier at man skal spørre om man vil bli offentliggjort på tv. Men nå har jeg selvironi, og tar det med et smil, selvom jeg fikk mye fleiping i ettertid på fester og i privatlivet. Jeg også stiller meg usikker på om alle de som blir fleipet med på feks Ylvis blir spurt om de vil bli vist på tv. Tenker også på de fulle folkene som de skulle synge til som ikke har full kontroll på seg selv. Man kan fort si ja i full tilstand og angre som bare det i ettertid, noe Ylvis (og også Thomas Giertsen) har bidratt til.

Anonym poster: 123f5158ca9770de52529a766333cf0c

Da har ikke Kjetil og Kjartan-show gjort jobben sin. Jeg har selv vært med på flere slike produksjoner og man har alltid tatt kontakt med de som blir lurt. Du har vært uheldig.

Anonym poster: 9e52c2af476490fd14bab27c090780d6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har ikke Kjetil og Kjartan-show gjort jobben sin. Jeg har selv vært med på flere slike produksjoner og man har alltid tatt kontakt med de som blir lurt. Du har vært uheldig.

Anonym poster: 9e52c2af476490fd14bab27c090780d6

Da må jeg jo tro at produksjonen sitter på ekstremt mye "morsomt" råmateriale som de ikke kan vise. Tviler på at alle sier ja til å bli vist på tv..

Anonym poster: 123f5158ca9770de52529a766333cf0c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaha, så du synes det er ylvis som er offeret i sparkingen. Interessant! Du vil heller ikke svare på om du synes det er greit å vise deg selv hvordan du reagerer på å ha blitt sparket foran hele norges befolkning. Og du understreker jo selv at du bare "antar" at de spør folk om det er greit at vi viser deg for hele norges befolkning at du ser fjern og forskrekka og ydmyk ut pga at vi sparka deg.. jaha, så du synes det er ylvis som er offeret i sparkingen. Interessant! Du vil heller ikke svare på om du synes det er greit å vise deg selv hvordan du reagerer på å ha blitt sparket foran hele norges befolkning. Og du understreker jo selv at du bare "antar" at de spør folk om det er greit at vi viser deg for hele norges befolkning at du ser fjern og forskrekka og ydmyk ut pga at vi sparka deg..

jaha, så du synes det er ylvis som er offeret i sparkingen. Interessant! Du vil heller ikke svare på om du synes det er greit å vise deg selv hvordan du reagerer på å ha blitt sparket foran hele norges befolkning. Og du understreker jo selv at du bare "antar" at de spør folk om det er greit at vi viser deg for hele norges befolkning at du ser fjern og forskrekka og ydmyk ut pga at vi sparka deg..

Du nevner jo helt harmløse eksempler på hva ylvis gjør. Greit nok at de driter seg selv ut i mange av eksemplene. Men da de drikker seg full, virker de som en dårlig skolerevy på linje med torsdagskveld fra nydalen. Han ekstrahjelpen i Senkveld drakk seg også drita på tv under Bond-premieren, og det var på et mye mer profesjonelt grunnlag

Anonym poster: 123f5158ca9770de52529a766333cf0c

Hør på deg selv. Hvorfor var det mye mer profesjonelt? Jeg vil si det var mer Uprofesjonelt for Truls drakk seg dritings ute blant folk, mens Ylvis satt iallfall inne og gjorde ikke noen forelegen. Greit nok at du ikke liker Ylvis og humoren, men dette blir lavmål.

Anonym poster: 9e52c2af476490fd14bab27c090780d6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg jo tro at produksjonen sitter på ekstremt mye "morsomt" råmateriale som de ikke kan vise. Tviler på at alle sier ja til å bli vist på tv..

Anonym poster: 123f5158ca9770de52529a766333cf0c

Ja det stemmer. Man får også spørsmål om man kan sende det om man sladder ansikt. Noen ganger passer det ikke i produksjonen, noen gang sier personen nei til det også, og noen ganger sier de ja. Det er MYE morsomt som må klippes bort ja. Sånn er det og man skal ha respekt for andre menneskers ønsker om privatliv.

Anonym poster: 9e52c2af476490fd14bab27c090780d6

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hva dere prater om. Jeg har selv blitt utsatt for skjult kamera (Kjetil og Kjartan-show), og jeg ble aldri spurt om å bli sendt på tv. Ja, jeg kan lage en sak ut av det, for det er en lov som sier at man skal spørre om man vil bli offentliggjort på tv. Men nå har jeg selvironi, og tar det med et smil, selvom jeg fikk mye fleiping i ettertid på fester og i privatlivet. Jeg også stiller meg usikker på om alle de som blir fleipet med på feks Ylvis blir spurt om de vil bli vist på tv. Tenker også på de fulle folkene som de skulle synge til som ikke har full kontroll på seg selv. Man kan fort si ja i full tilstand og angre som bare det i ettertid, noe Ylvis (og også Thomas Giertsen) har bidratt til.

Anonym poster: 123f5158ca9770de52529a766333cf0c

Eh hallo! Dette er jo DEG igjen! Vi SER at du er samme bruker altså!!

Anonym poster: 9e52c2af476490fd14bab27c090780d6

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk tar seg selv så utrolig høytidlig, noe denne tråden er et bevis på. Nei, her skal man gå i sitt vante tempo, være innesluttet og kald, og være blottet for humoristisk sans. Typisk bybildet i Oslo og Norge generelt. Godt noen tør å bryte ut av det og være litt annerledes og ha litt selvironi og humor.

Det er nok mer gutta som driter seg ut, hvertfall når de drar til Frankrike der befolkningen har stempel på seg for å være arrogante og selvhøytidlige.

Å begynne å dra inn offer, mobbing og ydmykelse er jo hinsides. Prøv å le av dere selv innemellom, så går det nok mye bedre :)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHA! Snakk om å sette ting i perspektiv a. Alt er jo lunt og uskylding hvis du skal sammenligne med noe helt annet. Ylvis er jo overhode ikke lun og uskyldig, og det er nok av eksempler over her.

Anonym poster: 123f5158ca9770de52529a766333cf0c

Jeg vil jo tro at man enkelte ganger kontakter folk, men beklager. Jeg nekter å tro at alle som blir kicka godkjenner at de blir vist på tv på den måten. Det er stor forskjell på amerikaner og nordmenn. Et eksempel er jo da de kasta noe ut i publikum. Alle prøvde å unngå å ha noe med det å gjøre.

Det som irriterer meg mest, er folk som må komme med påstander at folk er dumme fordi de har en annen synsvinkel på ting. Akkurat som om du har fasiten.. jeg kommer med argumenter. Hvis du kan argumentere sakelig, og gjerne bevise at folk blir kontakta så er det greit.

Anonym poster: 123f5158ca9770de52529a766333cf0c

Ser ikke ut som om sparkerne er så flaue akkurat. Virker som om de som blir sparket føler seg utrolig liten, og veldig ydmyket. Kanskje de kan le av det etterpå, og godkjenne det (når ifølge noen av dere mener at de blir kontaktet). Men ifølge reaksjonen dems ser det veldig ut som de ikke setter pris på det, og nordmenn sjenerelt hater å være offentlig. Selvfølgelig er det mange som vil være offentlig, men mange av disse personene tør ikke Ylvis og skuespilleren å sparke..

Men dere som støtter sparkingen? Ville dere at alle i Norge kan se hvordan dere reagerer de første 5 sekundene på et rævspark?

Anonym poster: 123f5158ca9770de52529a766333cf0c

HAHA!! Ikkesant. De her inne som synes at det å sparke folk i rompa er greit, de hadde aldri funnet seg i å bli tullet med offentlig. Man ser jo bare her inne hvor grinete dem blir når noen sier noe imot dem! :fnise:

In your face :danse:

Anonym poster: 123f5158ca9770de52529a766333cf0c

Jeg skjønner ikke hva dere prater om. Jeg har selv blitt utsatt for skjult kamera (Kjetil og Kjartan-show), og jeg ble aldri spurt om å bli sendt på tv. Ja, jeg kan lage en sak ut av det, for det er en lov som sier at man skal spørre om man vil bli offentliggjort på tv. Men nå har jeg selvironi, og tar det med et smil, selvom jeg fikk mye fleiping i ettertid på fester og i privatlivet. Jeg også stiller meg usikker på om alle de som blir fleipet med på feks Ylvis blir spurt om de vil bli vist på tv. Tenker også på de fulle folkene som de skulle synge til som ikke har full kontroll på seg selv. Man kan fort si ja i full tilstand og angre som bare det i ettertid, noe Ylvis (og også Thomas Giertsen) har bidratt til.

Anonym poster: 123f5158ca9770de52529a766333cf0c

Vi ser at du er samme bruker altså. Og det er helt tydelig at du driver og later som om du er forskjellige personer, både på hva du skriver og på skrivemåten din. Helt latterlig at du faktisk sitter og lyver om at du har blitt lurt av Kjetil og Kjartanshow uten at du ble spurt om det var greit for å deg at de sendte det kun for å sverte Ylvis. Og du sverter også Kjetil og Kjartanshow. SKAM DEG!

Anonym poster: 9e52c2af476490fd14bab27c090780d6

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det og man skal ha respekt for andre menneskers ønsker om privatliv.

Anonym poster: 9e52c2af476490fd14bab27c090780d6

Så derfor filmer vi at vi sparker deg i rompa, også spør vi deg etterpå om det er greit!

Anonym poster: 123f5158ca9770de52529a766333cf0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så derfor filmer vi at vi sparker deg i rompa, også spør vi deg etterpå om det er greit!

Anonym poster: 123f5158ca9770de52529a766333cf0c

Nettopp. Istedet for å sitte her og kverulere kan du heller svare på hvorfor du later som om du er flere forskjellige brukere og sitter og lyver. De innleggene hopper du glatt over. Taper.

Anonym poster: 9e52c2af476490fd14bab27c090780d6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til AB som gjentar seg selv oppi her med å skrive det samme hele tida i samme innlegg: Hvis jeg ble sparka av Ylvis ville jeg blitt først overraska og veldig satt ut, så veldig gira og glad fordi jeg digger dem sånn! :hoppe:

Og ja, jeg ville tillatt at de viste det på tv, jeg ville syntes det var moro! Veldig morsomt å ha på film at Bård eller Vegard sparker til meg! :fnise:

Hadde det vært til et program der jeg ikke visste hvem de som gjorde det var, ville jeg ikke blitt fullt så gira, men jeg ville fortsatt tillatt det. Tar ikke meg selv så høytidelig, nemlig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og fylla til Truls gikk jo veldig utover andre, mens Ylvis gjorde det innendørs og det gikk utover dem selv og to andre kjendiser.

Sa forøvrig ikke at de var offeret, men at det er flauere for dem å gjøre det enn det er for noen andre at noen tupper til dem i noen få sekunder for så å gå rolig vekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang folk fra publikum som blir tatt ned..det er så klart ingen tvang!! Jeg var publikum en gang i fjor, da hadde de noe lignende hvitvin fra publikum skulle være m på noe. Da avtalte de med han på forhånd, men på opptaket ser det tilfeldig ut og som det skjer på direkten. Dessuten hadde det ikke vært noe problem å ta det om igjen hvis hun jenta med bumerangen absolutt ikke ville. Det meste på tv er planlagt men ser tilfeldig ut på skjermen.

Gjelder ikke i likev stor grad skjult kamera men støtter de dom nevner lovverket her. Alle som vises må godkjenne!!!

Anonym poster: a073346e4e5a1f23afa93bb3bdb280b2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...