Gå til innhold

Fionel prøver igjen

fionel

Anbefalte innlegg

Noe jeg ikke skjønner er hvordan det kan stå på tickeren min at en av de mest kjente symptomene for 4 dpo er såre nippler... Æhm... Egget skal jo ikke ha festet seg en gang jo !? Man skal jo ikke få symptomer så tidlig.....

hehe :) dette stusset jeg også en del på når jeg hadde den tickeren! :):hug: de er ganske fine da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns det høres strålende ut jeg. For mine holder på å ta livet av meg :P

haha kanskje dine symptomer kommer på min ticker :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens symptomjakt: i dag har jeg stikking i korsrygg og på siden... Også konstant tørst, og var oppe halv seks for å tisse før alarmen ringte kvart over syv og jeg måtte tisse igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende Fionel!! :D

Hehe ja! Men realisten i meg roper at det uansett er alt for tidlig med symptomer. Men vi tar nå de vi "får" uansett :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe :) dette stusset jeg også en del på når jeg hadde den tickeren! :):hug: de er ganske fine da :)

JEg kommer ikke inn i dagboken din :O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg begynt med testemanien min igjen. ( ikke selve testingen altså, jeg er klar over at det er ALT for tidlig) Men hver mnd går jeg inn og googler "Hvor tidlig testet du positivt" og leser de samme trådene mnd etter mnd.. Ikke at det står noe som helst nytt der men :fnise:

I dag hadde jeg plutselig masse kremet utflod. SÅnn "bytte truse mengder" liksom :S Det er ikke helt vanlig :danse::vetikke:

Edit: haha har dere tenkt over alle detaljer vi prøvere deler med hverandre? :P:fnise: :fnise:

Endret av fionel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg begynt med testemanien min igjen. ( ikke selve testingen altså, jeg er klar over at det er ALT for tidlig) Men hver mnd går jeg inn og googler "Hvor tidlig testet du positivt" og leser de samme trådene mnd etter mnd.. Ikke at det står noe som helst nytt der men :fnise:

I dag hadde jeg plutselig masse kremet utflod. SÅnn "bytte truse mengder" liksom :S Det er ikke helt vanlig :danse::vetikke:

Edit: haha har dere tenkt over alle detaljer vi prøvere deler med hverandre? :P:fnise: :fnise:

Typisk å ha testemani:P Jeg også kan lese de samme sidene opp og ned i mente.

Helt utrolig hvor mye vi deler med hverandre, men det er jo det som er så bra med et anonymt forum. Du tørr å spørre om ting du ellers ikke ville gjort:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk å ha testemani:P Jeg også kan lese de samme sidene opp og ned i mente.

Helt utrolig hvor mye vi deler med hverandre, men det er jo det som er så bra med et anonymt forum. Du tørr å spørre om ting du ellers ikke ville gjort:P

Veldig sant det altså! :) Deilig å ha et sted å spørre om alt man lurer på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HVA? :sjokkert: hmm.. det var mystisk..

Hehe jeg kommer inn! jeg har deg jo på mine favoritter :P Hahaha men jeg mente at "linken" din i signaturen din tar deg bare til lilypie :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe jeg kommer inn! jeg har deg jo på mine favoritter :P Hahaha men jeg mente at "linken" din i signaturen din tar deg bare til lilypie :P

ah.. fillern å.. og jeg som ikke husker hvordan jeg ordnet den! haha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare kopier linken inne på dagboken din.. trykk på den "Kjettingen" hvor det står link, der hvor du gjør om på signaturen og voila... Du kan også først skrive *Dagbok* også markere dette og trykke på den knappen det står link ;)

Og herregud jeg er dårlig til å forklare :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare kopier linken inne på dagboken din.. trykk på den "Kjettingen" hvor det står link, der hvor du gjør om på signaturen og voila... Du kan også først skrive *Dagbok* også markere dette og trykke på den knappen det står link ;)

Og herregud jeg er dårlig til å forklare :P

aha! ja, jeg fikk det til etter litt trykking :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALtså.. enten så kommer tr tidligere, eller så er det noe annet som foregår her.. stikking, smerter og mensensmerter har kommet og gått i hele kveld.. Jeg tenker så som så at det kan jo tenkes det er EL smerter(!?) Med med tanke på de to tesene jeg har tatt, hvor den ene var sterkere (søndag) og den ble svakere på (mandag) så vil jeg tro at den har vært.. at den var typ torsdag/fredag forrige uke..

Men si meg.. Er det i det hele tatt fysisk mulig og merke noe nå??? sånn dersomattehvisomatte det kanskje muligens har gått denne mnd !? Eller er det større sjanse for at det bare er luft smerter eller noe annet :fnise::sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALtså.. enten så kommer tr tidligere, eller så er det noe annet som foregår her.. stikking, smerter og mensensmerter har kommet og gått i hele kveld.. Jeg tenker så som så at det kan jo tenkes det er EL smerter(!?) Med med tanke på de to tesene jeg har tatt, hvor den ene var sterkere (søndag) og den ble svakere på (mandag) så vil jeg tro at den har vært.. at den var typ torsdag/fredag forrige uke..

Men si meg.. Er det i det hele tatt fysisk mulig og merke noe nå??? sånn dersomattehvisomatte det kanskje muligens har gått denne mnd !? Eller er det større sjanse for at det bare er luft smerter eller noe annet :fnise::sjokkert:

kan hende syklusen din tuller litt?? ikke for å være "slem", men jeg tror kanskje du kjenner så veldig mye etter symptomer, at de bare dukker opp, uten å være der om du skjønner :) men jeg tror det er veldig normalt, kommer helt sikkert til å være sånn selv ! du får bare holde ut i åtte dager til, jeg er veldig spent! :D for jeg tror jo det kaaan være noe også.. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...