Gå til innhold

Fionel prøver igjen

fionel

Anbefalte innlegg

Nei uff, det var ikke slik dette skulle gå! :( Er så lei meg på deres vegne Fionel. Vet ikke hva jeg skal si, vil bare gi deg en lang klem og en skulder å gråte på <3 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Vi er back in the game, og prøver som aldri før. Kjenner jeg har litt angst for å bli gravid igjen, frykten er så stor for at skjebnen blir som tidligere... Men håpet får ingen ta fra meg. En dag skal vi også få oppleve ådra på ultralyd, få vite kjønn, kjenne spark og kjøpe alt som kjøpes kan :) ønsker alle en herlig uke :) nyt livet :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre fra deg igjen! :kose: Har tenk sånn på deg! Får du noe oppfølging siden du har hatt SA?

Håper det går deres vei nå :klemmer:

Ha en fin uke! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For øyeblikket er det ingen oppfølging, men skal tilbake til gyno i desember for å sjekke opp cysten igjen, så da tenkte jeg også å høre hva mulighetene våre er videre.. Vi er litt sånn itvil om vi vil gjennomføre ivf eller ikke på dette tidspunktet. (blir isåfall privat) dette fordi vi nå har blitt gravide to ganger på egenhånd og vi føler ikke for å ta "plassen" til de som ikke får det til. Riktignok gikk det ett år fra vi først ble gravide til vi klarte det igjen... Men håper jo at det skal gå fortere nå... Virker mer som problemet vårt er å få klare å beholde å få hjertet til å slå. Nå vet jeg også at man ikke får hjelp til å beholde før det er påvist hjertelyd. Så sånn sett er vi vel like lagt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det snart helg igjen :D denne uken har bare flydd bort til jobb,møter,kurs og veiledning, så nå kjkjenner jeg at en skikkelig late helg skal bli godt! :D ønsker alle en god helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så var lørdagen her igjen, og godt er det! I går med det et par glass vin for mye, men hva gjør vel det når man er med en super herlig veninne og bare prater og fjåser:) dagens planer er så mye som å først ligge rett ut på sofaen for så å være litt husmor og få ryddet litt. Planen er å vaske ned hele gjesterommet, skikkelig møkka Jobb :) ønsker dere en strålende lørdag :) (fikk forresten EL slim i dag tidlig =D)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var EL over for denne gang :) så nå er det bare å vente å se... Åååå jeg håper så mye at jeg får sommerfugler i magen :D haha ønsker dere en god ny uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut i dag at jeg ikke har noen tester liggende, men det er greit nok! Da får jeg prøve en mnd uten testing, litt godt det også kjenner jeg :) i dag har jeg hatt ekstremt mye kremete utflod, jeg måtte ty til truseinlegg, noe jeg hater!! (aldri opplevd det før)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom for å ønske alle en god helg :) Her nyter ben and jerry is og Gilmore girls maraton! Ahh jeg kommer aldri til å bli lei den serien :fnise: 1 uke til ikm i dag, føler egentlig ingen ting spesielt! Litt stikking og dunking der nede, men ellers er alt som vanlig :) Foruten om utfloden da, men denne mnd har jeg bestemt meg for å ikke analysere, tenke eller mener noe som helst! Så får tiden vise :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...