fionel Skrevet 8. august 2013 Forfatter #1341 Del Skrevet 8. august 2013 HURRA!!! Gratulerer så mye!! Takk :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 8. august 2013 #1342 Del Skrevet 8. august 2013 Edit: leste i dagboken din, stor klem! hehe, går så bra atte var veldig forberedt på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 8. august 2013 Forfatter #1343 Del Skrevet 8. august 2013 Ja da var jeg gravid igjen da! Sitter med en følelse av skrekk og glede på en gang! Redd for at ting sm skjedde forrige gang skal skje igjen, men denne gangen har jeg en god følelse ! Dette kommer til å gå bra! Eneste dumme er at ting er litt usikkert mtp jobben min, mulig jeg står uten jobb om noen mnd, men det får vi isåfall løse da så nå gleder vi oss stort til april baby <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 8. august 2013 #1344 Del Skrevet 8. august 2013 Hurra Fionel!! Dette var virkelig glad lesning. Har også en god følelse! Gleder meg til å følge dagboken din videre fremover. Spennende tid. Aprilbaby hørtes helt perfekt ut. Syns det var litt for varmt for Kasper noen uker i sommer, men nå som temperaturen har gått ned igjen er det straks mye enklere å ta han med rundt omkring. April/mai må derfor være perfekte måneder å få en liten en. Bart, vår (så tildels varmt, men ikke for varmt) og hele sommeren fremfor seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mus-Katt Skrevet 8. august 2013 #1345 Del Skrevet 8. august 2013 ÅÅÅ Gratulerer så mye! Så godt å høre! forstår godt at du er redd, sjangsen er uansett liten for at det ikke skal gå din vei nå! Håper du vil fortsette å oppdatere oss her inne? Siden du har vært borte så lenge mener jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakk Skrevet 9. august 2013 #1346 Del Skrevet 9. august 2013 Gratulerer!! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 10. august 2013 #1347 Del Skrevet 10. august 2013 Gratulerer så utrolig mye, Fionel! For en fantastisk nyhet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 12. august 2013 #1348 Del Skrevet 12. august 2013 (endret) Hipp hurra og gratulerer! Aprilbaby er helt supert! Endret 12. august 2013 av My84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkemamma Skrevet 16. august 2013 #1349 Del Skrevet 16. august 2013 Skal du ha graviditetsdagbok fionel? er så glad på dine vegne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 18. august 2013 #1350 Del Skrevet 18. august 2013 Gratulerer med frø i magen, Fionel! Endelig satt den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåbærmuffin Skrevet 18. august 2013 #1351 Del Skrevet 18. august 2013 Gratulerer masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 22. august 2013 Forfatter #1352 Del Skrevet 22. august 2013 Så endte dette også i en spontanabort :/ nå er jeg lei! Begynner å miste troen litt... Tok ett år og bli gravid etter første Spontanabort. gleden var stor og alle de kjipentankene som hadde bygd seg opp med 12 mnd prøving ble bare borte! En herlig følelse... Dessverre varte det ikke så lenge og sorgen er atter engang en stor del av hverdagen vår... Jeg er sliten, lei og frustrert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mus-Katt Skrevet 22. august 2013 #1353 Del Skrevet 22. august 2013 Ånei Huff, er så lei for det... vet ikke hva jeg skal si. Jeg skal ikke si at jeg vet hvordan det er, da jeg ikke var prøver så lenge som deg, selv om jeg vet hvor stor smerten er av å miste håpet, å ha sett for seg fremtiden på ny, men at den igjen ble forandret i løpet av kort tid. Man kan prøve å komme med mye velmenende, men akkurat nå spiller det ikke så stor rolle og det har ikke innvirkning på hvordan du føler deg. Du er, dessverre, erfaren nok til å vite at dere må ta vare på dere selv og at dette er en prosess. Håper dere ser et lys i tunnellen snart og at spiren snart sitter ordentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 22. august 2013 #1354 Del Skrevet 22. august 2013 Trist lesning Vil bare gi deg en god klem Tenker på dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 23. august 2013 #1355 Del Skrevet 23. august 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 23. august 2013 #1356 Del Skrevet 23. august 2013 Føler veldig med deg, Fionel, dette var triste nyheter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 24. august 2013 #1357 Del Skrevet 24. august 2013 Huff, veldig trist å høre. Ei god venninne av meg hadde 3 spontanarborter før spiren satt. Det er tungt og vanskelig, men jeg har all tro på at det ordner seg til slutt. Stor klem til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 27. august 2013 #1358 Del Skrevet 27. august 2013 har ikke ord Hold ut! Det blir deres tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 31. august 2013 Forfatter #1359 Del Skrevet 31. august 2013 (endret) Dagene er kjipe... Mamma sa jeg ville treffe veggen, jeg tok meg ikke tid til å sørge over den andre spontan aborten... Vi måtte også plutselig haste avlive lille vovven vår midt oppi spontan aborten.. Så jeg meldte meg ut, gikk tilbake på jobb med en gang og utrolig nok følte jeg nesten ikke noe.. Og skal jeg være ærlig var det forbanna herlig! Jeg kastet hele boksen med oppsamlet babytøy langt inn i boden og gikk ut og tok ett glass vin med en vennine ette det... Alle rundt meg sa jeg måtte ta meg tid til å sørge. (De fleste trodde det bare var hunden vår som hadde dødd.. Sambo fant henne livløs på sofaen, vi rushet inn til veterinæren og når hun våknet kjente hun oss ikke igjen og var redd og nervøs.. De fant kreft i lungene... Vi måtte ta ett valg! Vi fikk 30 MINUTTER på å bestemme oss.. Skulle de ta flere tester eller la henne slippe? Hun var svak og ville trolig ikke overleve undersøkelsene det krevde, men det kunne være det ikke var kreft. Men lungene var fulle av vann... Jøss ett liv jeg kunne bestemme skjebnen på?! Skulle det ikke bare bli dratt ufrivillig vekk fra meg som det føles ut som alt annet blir?! Men vi bestemte oss for å la henne slippe.. Og når hun tok det siste åndedraget og hjerte slapp følte jeg INGEN TING! Sambo gråt masse, mamma gråt, bestevenninne mi gråt når jeg ringte henne... Men jeg?? Nei ingen ting.... Hadde ingen følelser igjen... Når jeg da samme ettermiddag begynte og blø og fikk konstantert en spontanabort igjen... Ja da bare lukket jeg igjen og la meg i senga... Dagen etter sto jeg opp, sminket meg. Tok på meg fine sko og gikk på jobb og latet som ingen ting..... Men i går kveld når jeg sto og hang opp klesvasken og hørte på musikk da smalt det.... Det smalt hardt også.... Så jeg gråt i 10 minutter omtrent så skrudde jeg av musikken og gikk tilbake til dette helvete kalt livet.... Endret 31. august 2013 av fionel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 6. september 2013 #1360 Del Skrevet 6. september 2013 Kjære deg, det er så urettferdig! Jeg skulle ønske jeg kunne gjort noe for å hjelpe, men alt jeg kan gjøre er å gi deg min dypeste medfølelse. Du og samboeren din kommer til å komme igjennom dette også, ta vare på hverandre gjennom sorgprosessen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå