Gå til innhold

Fionel prøver igjen

fionel

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner det er kjedelig å vente, men alt opptil et år er normalt å prøve, og du har jo allerede blitt gravid en gang, så jeg ville ventet litt.. Legen vil nok uansett ikke starte utredning før det har gått et år.. Sikker på at ikke du kan være gravid igjen da, siden du ble dårlig i dag? Eggløsning kan jo ha vært senere enn du trodde? Krysser fingrene :klemmer:

tanken var å gå til legen å ta en del blodprøver, sjekke hormonnivå og D vitamin, jern osv. Greit å vite ;) ja håpet er jo at el var sent og at den kanskje sitter tiltross for negativ test 1 dag ikm. Men jeg utsetter å teste igjen, er såå redd for enda ett slag i trynet med en negativ test. Har svært liten tro denne mnd, men har jo en del symptomer kvalm morgen og kveld og ekstremt mye/merkelig utflod! Men jeg er redd for å håpe... Håp er skummelt noen ganger. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

D-vitamin og jern skader det ikke å sjekke nei :) Skjønner du er redd for å håpe, men jeg ville ikke gitt opp enda :klemmer: Så lenge TR ikke har dukket opp er det jo håp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tegn til mens heller? Uff så kjedelig hvis kroppen din begynner å tulle med deg nå - jeg krysser virkelig alt jeg har!! Klarer du å tenke på noe annet enn testing i morgen, eller? ;) Ønsker deg en finfin tirsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for imorgen :)

Men hvordan føler du deg? Anderledes på noen måte?

Ha en herlig dag :klem:

jeg tør egentlig ikle kjenne etter! Men har en ømhet nede ved livmoren der.. Kjennes ut som om noen har slått til meg der :P haha men ellers er alt som normalen annet en oppblåst små kvalm og konstant trøtt.. Men jeg tør ikke håpe :) vil heller bli overrasket i morgen dersom det skulle vært noe :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå fikk jeg pakken med testene! Men tør jeg teste da?? Neeei :P

Jeg synes du skal vente til imorgen siden det var det du hadde bestemt deg for :) men må for all del teste om du vil det. Du er jo langt over ikm er du ikke? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at uansett om du tester i dag så kommer du til å teste imorgen fordi det er hovedplanen din uansett..såååå,hummm...poenget mitt datt heeelt bort :plystre: tror ikke jeg hadde noe poeng engang :kalle:

Tror jeg er bedre til å krysse fingrene enn å finne ord!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du skal vente til imorgen siden det var det du hadde bestemt deg for :) men må for all del teste om du vil det. Du er jo langt over ikm er du ikke? :)

Jeg er 3 dager over ikm :) Joo venter nok til i morgen, eneste er at jeg har ikke tid til å gråte i morgen tidlig :fnise: Jeg begynner kjempe tidlig på jobb :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at uansett om du tester i dag så kommer du til å teste imorgen fordi det er hovedplanen din uansett..såååå,hummm...poenget mitt datt heeelt bort :plystre: tror ikke jeg hadde noe poeng engang :kalle:

Tror jeg er bedre til å krysse fingrene enn å finne ord!

Hihi jeg tar veldig gjerne imot kryss av fingre :D :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 3 dager over ikm :) Joo venter nok til i morgen, eneste er at jeg har ikke tid til å gråte i morgen tidlig :fnise: Jeg begynner kjempe tidlig på jobb :S

Ja, på en måte er det jo bedre å gjøre det idag siden du har dårlig tid imorgen. Men dersom testen er negativ ikveld, kommer du til å teste igjen i morgen tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, på en måte er det jo bedre å gjøre det idag siden du har dårlig tid imorgen. Men dersom testen er negativ ikveld, kommer du til å teste igjen i morgen tidlig?

ja :P haha
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Men tenk sp kjipt kveld det blir om den blir negativ? :/

Men da tester du igjen i morgen på morgenurinen! :) Tenk så fint om den er positiv da`??? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OKei jeg måtte teste nå... Å nå er jeg sååå redd for å gå å se på den...

Jeg kjenner det kribler i magen!!! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...