Gå til innhold

Fionel prøver igjen

fionel

Anbefalte innlegg

Trist å lese at du ikke har det bra :( Men som alle andre sier her så er ikke håpet ute før tr er kommet:) Tenker på deg :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trist å lese Fionel :hug:

Jeg føler så med deg, og jeg krysser alt jeg har for at du skal få positiv test!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håp i vei Fionel, hvis du klarer! Ingen tr er jo lovende! Selv om ingen tr og ingen positiv test er en særlig bra kombinasjon i lengden. Får håpe du snart får to blå, eller at neste pp kan begynne så fort som mulig. Jeg har troen på at det snart klaffer, ser du! Hold ut kjære deg, og la samboeren din holde deg inntil seg. Jeg synes du var flink som fullførte støvsugingen, ganske sikker på at jeg ville funnet sengen med en gang. Det kjennes nok ikke slik alltid, men du er så sterk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om jeg kan gå til privatlegevakten og få tatt div blodprøver?? Eller om det er mulig å gå til GU ( privat) og samtidig be om få tatt prøver? tenker da på D vitamin ( det ligger i familien å mangle dette fortalte min mor i dag) og hormone osv... Noen som vet hvordan dette funker? eller må jeg gå til fastlegen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner litt på at jeg skulle ønske vi hadde begynt å prøve litt tidligere.. Vi begynte å prøve i juni/juli og kjenner jeg skulle ønske det hadde gått ett år nå.. Ikke fordi jeg tror livet hadde vært lettere i den forstand, men da kunne vi ihvetfall kommet oss til legen og fått litt hjelp og fått tatt en del tester... Jeg har så sterk følelse på at vi ikke kommer til å klare dette på egenhånd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håp i vei Fionel, hvis du klarer! Ingen tr er jo lovende! Selv om ingen tr og ingen positiv test er en særlig bra kombinasjon i lengden. Får håpe du snart får to blå, eller at neste pp kan begynne så fort som mulig. Jeg har troen på at det snart klaffer, ser du! Hold ut kjære deg, og la samboeren din holde deg inntil seg. Jeg synes du var flink som fullførte støvsugingen, ganske sikker på at jeg ville funnet sengen med en gang. Det kjennes nok ikke slik alltid, men du er så sterk!

:hug: Jeg føler veldig på den at jeg skal ikke la meg knekke! Men jeg er redd, jeg er bekymret, jeg har ønsker, drømmer og intens sorg. Hver mnd som går tenker jeg på hvor langt på vei jeg hadde vært nå... Jeg tenker konsant på barn, babyer, fremtiden, planer osv... Men en gang.. EN gang blir det vår tur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner litt på at jeg skulle ønske vi hadde begynt å prøve litt tidligere.. Vi begynte å prøve i juni/juli og kjenner jeg skulle ønske det hadde gått ett år nå.. Ikke fordi jeg tror livet hadde vært lettere i den forstand, men da kunne vi ihvetfall kommet oss til legen og fått litt hjelp og fått tatt en del tester... Jeg har så sterk følelse på at vi ikke kommer til å klare dette på egenhånd

Jeg tenker akkurat det samme. Jeg har en time hos fastlegen i midten av mnd. Så jeg tenkte jeg skulle lufte tankene mine for han. Jeg sluttet på pillene i mai. Men det tok jo sin tid før ting var på plass. Jeg vil så gjerne vite at alt funker og om det i det hele tatt er en mulighet for å få dette til på egenhånd. Lykke til fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

:troest:

Kjære Fionel.

Sender deg en god klem og varme tanker.

Håper du ligger godt inn i drømmeland nå og har det bra, med kjæresten ved din side :hjerte:

Jeg kjenner så godt på følelsene du har hatt tidligere idag, man går rundt og føler seg så sterk, men så skjer det plutselig noe inni deg som bare utløser en ekstrem vond og sårbar følelse.

Man får for mange negative og triste tanker og følelser på samme tid. Da er det for lett å tenke at man aldri vil komme til å få dette til, at noe er galt med oss, at vi ikke orker flere pp med negative tester og symptomhunting!!

Du får prøve så godt du kan og holde på motet, og ikke gi opp. Spira VIL komme til å sitte før eller siden, på naturlig vis eller i form av hjelp.

Du kan bestille deg tid hos legen for å ta blodprøver og diverse for å sjekke at alt er som det skal. Og evnt få henvisning til gynekolog eller gå til privat som jeg gjorde, for å sjekke med innvendig ul for å se at egg og livmor er som de skal. Mannen kan få levert sæd prøve til sykehuset for å sjekke svømmerene, så vet dere ihvertfall evnt at alt det er som det skal.

Av 100% friske par, så er det alikevel normalt og helt vanlig at det tar opp til 1 år, kanskje 2, før spira sitter! Men det er jo sååå forståelig at en oppsøker hjelp etter ett år som aktive prøvere. Vi er selv i pp9, og vil gå til full utredning om spira ikke sitter nå innen 3 mnd.. :)

Hold på motet kjære deg, du er ikke alene hvertfall :) jeg føler sårt med deg, og fikk helt vondt i hjertet av å se for meg deg på kjøkkengulvet med støvsugeren i den ene hånda, og musikken på headsettet..

Stakkars lille :hug: det er ikke enkelt å finne sin indre styrke, men den er der - det vet du så godt selv :)

Man har ikke kommet så langt som nå, og prøvd alle disse mnd - for å skulle gi opp? :)

Håper du får en fin mandag, og spennende uke med noen hyggelige lyspunkt som gir deg glede i hverdagen og minner for livet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ingen tr! I dag Spøy jeg på t banen (eller jeg fikk løpt ut da) Hahaha flaut!! Og har hvit kremet utflod. Ganske mye også! Tror hele tiden tr kommer men neida er bare noe annet som kommer ut! HAHAHA okei det var en ekkel opplysning :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest:

Kjære Fionel.

Sender deg en god klem og varme tanker.

Håper du ligger godt inn i drømmeland nå og har det bra, med kjæresten ved din side :hjerte:

Jeg kjenner så godt på følelsene du har hatt tidligere idag, man går rundt og føler seg så sterk, men så skjer det plutselig noe inni deg som bare utløser en ekstrem vond og sårbar følelse.

Man får for mange negative og triste tanker og følelser på samme tid. Da er det for lett å tenke at man aldri vil komme til å få dette til, at noe er galt med oss, at vi ikke orker flere pp med negative tester og symptomhunting!!

Du får prøve så godt du kan og holde på motet, og ikke gi opp. Spira VIL komme til å sitte før eller siden, på naturlig vis eller i form av hjelp.

Du kan bestille deg tid hos legen for å ta blodprøver og diverse for å sjekke at alt er som det skal. Og evnt få henvisning til gynekolog eller gå til privat som jeg gjorde, for å sjekke med innvendig ul for å se at egg og livmor er som de skal. Mannen kan få levert sæd prøve til sykehuset for å sjekke svømmerene, så vet dere ihvertfall evnt at alt det er som det skal.

Av 100% friske par, så er det alikevel normalt og helt vanlig at det tar opp til 1 år, kanskje 2, før spira sitter! Men det er jo sååå forståelig at en oppsøker hjelp etter ett år som aktive prøvere. Vi er selv i pp9, og vil gå til full utredning om spira ikke sitter nå innen 3 mnd.. :)

Hold på motet kjære deg, du er ikke alene hvertfall :) jeg føler sårt med deg, og fikk helt vondt i hjertet av å se for meg deg på kjøkkengulvet med støvsugeren i den ene hånda, og musikken på headsettet..

Stakkars lille :hug: det er ikke enkelt å finne sin indre styrke, men den er der - det vet du så godt selv :)

Man har ikke kommet så langt som nå, og prøvd alle disse mnd - for å skulle gi opp? :)

Håper du får en fin mandag, og spennende uke med noen hyggelige lyspunkt som gir deg glede i hverdagen og minner for livet :)

sendte deg en pm jeg ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei ikke tester siden søndag morgen :) har bare en test igjen venter på fler fra billigtester:) bestilte på lørdag håper de kommer iløpetav uken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke tester siden søndag morgen :) har bare en test igjen venter på fler fra billigtester:) bestilte på lørdag håper de kommer iløpetav uken :)

Så du tester ikke i dag da? :) Kan være lurt å vente på billigtestene ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tente jeg tar den siste onsdag morgen.. Er den negativ da så er håpet ute uansett.. Men da kan jeg teste over helgen uansett for da har nok de nye kommet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tente jeg tar den siste onsdag morgen.. Er den negativ da så er håpet ute uansett.. Men da kan jeg teste over helgen uansett for da har nok de nye kommet ;)

Håper du klarer å holde deg da!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du klarer å holde deg da!! :fnise:

jeg gruer meg faktisk til å teste, men vet jeg må etterhvert.. Ellers hadde jeg bare droppet det:P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner det er kjedelig å vente, men alt opptil et år er normalt å prøve, og du har jo allerede blitt gravid en gang, så jeg ville ventet litt.. Legen vil nok uansett ikke starte utredning før det har gått et år.. Sikker på at ikke du kan være gravid igjen da, siden du ble dårlig i dag? Eggløsning kan jo ha vært senere enn du trodde? Krysser fingrene :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...