fionel Skrevet 29. januar 2013 Forfatter #521 Del Skrevet 29. januar 2013 Så lenge du ikke gir opp! Snart onsdag, og ÈN dag igjen!! Det er sant :D Så spent på torsdag morgen altså Men klarer ikke se for meg at den skal bli positiv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 29. januar 2013 #522 Del Skrevet 29. januar 2013 Det er sant :D Så spent på torsdag morgen altså Men klarer ikke se for meg at den skal bli positiv.. Joooo, ikke sånne negative tanker!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 29. januar 2013 Forfatter #523 Del Skrevet 29. januar 2013 Kjenner humøret er fryktelig lavt her på kvelden... Fikk plutselig en påminnelse om det venneparet som ble gravide likt som meg... Sambo hjalp de med å kjøre til ikea i dag, slik at de fikk kjøpt inn seng osv... SKikkelig kjipt å sende sambo for å kjøpe babyting.... Vi er også invitert i bursdag på lørdag, hvor alle vennene våres kommer... Festen er en temafest ( prinse og prinsesser) Og hun hadde da skrevet på dette arrangementet at hun kunne ikke kle seg ut, fordi hun hadde jo fått så stooor og fiiin mage og hun GLEDET seg til å vise alle ul bildene... FUck it.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 29. januar 2013 Forfatter #524 Del Skrevet 29. januar 2013 Joooo, ikke sånne negative tanker!!! Men puppene er som vanlig :S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 29. januar 2013 #525 Del Skrevet 29. januar 2013 Men puppene er som vanlig :S Kan jo hende det er stille før stormen!?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 29. januar 2013 #526 Del Skrevet 29. januar 2013 Kjenner humøret er fryktelig lavt her på kvelden... Fikk plutselig en påminnelse om det venneparet som ble gravide likt som meg... Sambo hjalp de med å kjøre til ikea i dag, slik at de fikk kjøpt inn seng osv... SKikkelig kjipt å sende sambo for å kjøpe babyting.... Vi er også invitert i bursdag på lørdag, hvor alle vennene våres kommer... Festen er en temafest ( prinse og prinsesser) Og hun hadde da skrevet på dette arrangementet at hun kunne ikke kle seg ut, fordi hun hadde jo fått så stooor og fiiin mage og hun GLEDET seg til å vise alle ul bildene... FUck it.... ÅÅååh.. skjønner at den er kjip Det vekker vel utrolig mange følelser hos deg vil jeg tro. Det er ikke noe gøy!!! Men du får dra dit, og kle deg ut som den fiiineste prinsessen i hele verden! Eller.. vent, du trenger da ikke kle deg ut!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 29. januar 2013 Forfatter #527 Del Skrevet 29. januar 2013 ÅÅååh.. skjønner at den er kjip Det vekker vel utrolig mange følelser hos deg vil jeg tro. Det er ikke noe gøy!!! Men du får dra dit, og kle deg ut som den fiiineste prinsessen i hele verden! Eller.. vent, du trenger da ikke kle deg ut!!! Du er da fryktelig god å ha du får alltid opp humøret mitt, uansett :D Jeg vurderer faktisk om jeg ikke skal gå.. (igjen) har holdt meg unna fester og sammenkomster med vennegjengen siden det skjedde nå.. Ikke helt smart, men jeg tror bare det er for det beste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 29. januar 2013 #528 Del Skrevet 29. januar 2013 Du er da fryktelig god å ha du får alltid opp humøret mitt, uansett :D Jeg vurderer faktisk om jeg ikke skal gå.. (igjen) har holdt meg unna fester og sammenkomster med vennegjengen siden det skjedde nå.. Ikke helt smart, men jeg tror bare det er for det beste Jeg vil jo bare at du skal være glad!! Det er jo ikke bra å stenge seg helt inne heller, nei. Jeg syns du burde gå, jeg!! Tenk så koselig det vil være å se en babymage når testen din er positiv på torsdag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 29. januar 2013 #529 Del Skrevet 29. januar 2013 Pleier puppene dine å kjennes anderledes ut noen dager før ikm vanligvis?? Huff, så leit ang det med at sambo var på ikea med dere vennepar.. Og at du får "gnidd salt i såret" mtp helgen.. Det er så urettferdig på mange måter, og kan skjønner godt du reagerer som du gjør.. Selv er vi en hel venninne gjeng på jobb, hvor jeg husker i fjor sommer alle satt i kantina og pratet om at de ville starte prøvingen til høsten/vinter - noen på barn nr 2 og de andre på nr 1. Hun ene ville vente til de var gift ov osv.. Der satt jeg i det stille, vi hadde allerede prøvd 2 mnd uten hell... Tiden gikk, hun som giftet seg ble gravid på dagen tydeligvis, når hun nå plutselig kommer med verdens søtest lille babymage! Mens de to andre som var med i samtalen i fjor sommer er begge like langt på vei, og har termin samme mnd! Mai/juni......... Urettferdig? Ja........veldig Så takk gud for KG. Vi er her for hverandre alle sammen Jeg hååååper så inderlig at du har en spire i magen kjære deg, hvis ikke så må du ikke gi opp håpet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 29. januar 2013 Forfatter #530 Del Skrevet 29. januar 2013 (endret) Pleier puppene dine å kjennes anderledes ut noen dager før ikm vanligvis?? Huff, så leit ang det med at sambo var på ikea med dere vennepar.. Og at du får "gnidd salt i såret" mtp helgen.. Det er så urettferdig på mange måter, og kan skjønner godt du reagerer som du gjør.. Selv er vi en hel venninne gjeng på jobb, hvor jeg husker i fjor sommer alle satt i kantina og pratet om at de ville starte prøvingen til høsten/vinter - noen på barn nr 2 og de andre på nr 1. Hun ene ville vente til de var gift ov osv.. Der satt jeg i det stille, vi hadde allerede prøvd 2 mnd uten hell... Tiden gikk, hun som giftet seg ble gravid på dagen tydeligvis, når hun nå plutselig kommer med verdens søtest lille babymage! Mens de to andre som var med i samtalen i fjor sommer er begge like langt på vei, og har termin samme mnd! Mai/juni......... Urettferdig? Ja........veldig Så takk gud for KG. Vi er her for hverandre alle sammen Jeg hååååper så inderlig at du har en spire i magen kjære deg, hvis ikke så må du ikke gi opp håpet! nei de pleier å være helt vanlige.. Sånn som nå.. Eneste unntaket er da jeg var gravid. Derfor forsvinner håpet sakte men sikkert nå :/ uff så utrolig kjipt!! Jeg kan ihvertfall unngå de gravide rundt meg, men du må møte de hver dag?! Unner deg absolutt ikke det *klem*. Nei verden er fader meg ikke mye rettferdig :/ Endret 29. januar 2013 av fionel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 29. januar 2013 Forfatter #531 Del Skrevet 29. januar 2013 Jeg vil jo bare at du skal være glad!! Det er jo ikke bra å stenge seg helt inne heller, nei. Jeg syns du burde gå, jeg!! Tenk så koselig det vil være å se en babymage når testen din er positiv på torsdag?? ja om den er positiv vil jeg nok gå.. Men det blir nok en lang kveld ja Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 29. januar 2013 #532 Del Skrevet 29. januar 2013 nei de pleier å være helt vanlige.. Sånn som nå.. Eneste unntaket er da jeg var gravid. Derfor forsvinner håpet sakte men sikkert nå :/ uff så utrolig kjipt!! Jeg kan ihvertfall unngå de gravide rundt meg, men du må møte de hver dag?! Unner deg absolutt ikke det *klem*. Nei verden er fader meg ikke mye rettferdig :/ Huff, vi får holde motet ditt oppe frem mot ikm uansett! Så får vi krysse fingre og tær for at det er en liten spire inni der.. Ja, møter på dem hver dag.. Magene vokser, og de er nydelige alle sammen! Er flere rundt i samme bedrift som også er gravide..de er så flotte.. Jeg blir såååååå missunnelig kan du tro.. Men er som deg, jeg skyr dem..og blir ofte invitert til å ha jentekveld f.eks hos en av dem, hvor de sitter å prater om det sisste nye symptomet, eller ting de har handlet inn og hva de mangler osv.. Hvordan barnerommet skal være, barnenavn, barnehager, klær......you name it. Det stikker sårt.. Jeg vil jo selvfølgelig ønske jeg var der sammen med dem...................... Hvor i landet er du fra egentlig? Om det er iorden jeg spør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 29. januar 2013 Forfatter #533 Del Skrevet 29. januar 2013 Huff, vi får holde motet ditt oppe frem mot ikm uansett! Så får vi krysse fingre og tær for at det er en liten spire inni der.. Ja, møter på dem hver dag.. Magene vokser, og de er nydelige alle sammen! Er flere rundt i samme bedrift som også er gravide..de er så flotte.. Jeg blir såååååå missunnelig kan du tro.. Men er som deg, jeg skyr dem..og blir ofte invitert til å ha jentekveld f.eks hos en av dem, hvor de sitter å prater om det sisste nye symptomet, eller ting de har handlet inn og hva de mangler osv.. Hvordan barnerommet skal være, barnenavn, barnehager, klær......you name it. Det stikker sårt.. Jeg vil jo selvfølgelig ønske jeg var der sammen med dem...................... Hvor i landet er du fra egentlig? Om det er iorden jeg spør. uff ja sånne ting er ikke morsomme men dessverre endel avlivet 😔 jeg syns sånne ting er så vonde!! Men det viser jo bare at man vet faktisk aldri hva folk tenker på eller hvordan de egentlig har det inni seg! Jeg er fra Oslo:) du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 29. januar 2013 #534 Del Skrevet 29. januar 2013 uff ja sånne ting er ikke morsomme men dessverre endel avlivet jeg syns sånne ting er så vonde!! Men det viser jo bare at man vet faktisk aldri hva folk tenker på eller hvordan de egentlig har det inni seg! Jeg er fra Oslo:) du da? Godt vi har KG Jeg er fra Vestlandet Må ta kveld nå. Ha en herlig dag imorgen - på lillelørdag har du noen planer for dagen? Driver du med skole forresten, eller jobber du ? *gullfiskhukommelse her, og for lat til å bla i dagboken på tlf* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 30. januar 2013 Forfatter #535 Del Skrevet 30. januar 2013 Godt vi har KG Jeg er fra Vestlandet Må ta kveld nå. Ha en herlig dag imorgen - på lillelørdag har du noen planer for dagen? Driver du med skole forresten, eller jobber du ? *gullfiskhukommelse her, og for lat til å bla i dagboken på tlf* jeg jobber i barnehage, venter til etter en eventuell permisjon før jeg starter "livet" innenfor det jeg er utdannet som du da? Du studerer mener jeg å huske :P i dag er ikke planen mye annet en å være på jobb og hjem og sove litt på sofaen Hehe har du noen fine planer i dag da? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 30. januar 2013 #536 Del Skrevet 30. januar 2013 Venter enda med å ta test? Er så spent Håper virkelig spiren sitter. Det er så velfortjent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiara Skrevet 30. januar 2013 #537 Del Skrevet 30. januar 2013 Heyhey! Bare en dag igjen nå, fionel! Det blir spennende å sjekke dagboka di i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 30. januar 2013 Forfatter #538 Del Skrevet 30. januar 2013 Venter enda med å ta test? Er så spent Håper virkelig spiren sitter. Det er så velfortjent. venter enda:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkemamma Skrevet 30. januar 2013 #539 Del Skrevet 30. januar 2013 Jeg er også spent!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 30. januar 2013 Forfatter #540 Del Skrevet 30. januar 2013 Jeg er også spent!!! Hehe jeg blir ihvertfall VELDIG overadket om den er positiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå