missdior Skrevet 28. januar 2013 #481 Del Skrevet 28. januar 2013 Hihi nei jeg har jo ikke det!! Men Gud testene ligger å rooooper på meg i skapet Du klarer å vente et par dager til!! Det er nok tungt, men bare prøv. Finn på noe helt annet, glem hele babystyret et par dager, og plutselig er dagen der . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 28. januar 2013 #482 Del Skrevet 28. januar 2013 Håpet er ikke ute før tanta kommer Fionel. Hold ut Hadde vært kjempemoro om dette var "riktig" pp for dere! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 28. januar 2013 Forfatter #483 Del Skrevet 28. januar 2013 Håpet er ikke ute før tanta kommer Fionel. Hold ut Hadde vært kjempemoro om dette var "riktig" pp for dere! ja da hadde jeg blitt så glad! Jeg kan jo kanskje teste i morgen tidlig hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 28. januar 2013 Forfatter #484 Del Skrevet 28. januar 2013 (endret) Nå mener jeg å huske testen ikke bør positiv før den ble svaaaak positiv en dag før ikm forrige gang.. Jeg vet ikke om dette har noe å si jeg? Dette forandrer seg vel kanskje fra svangerskap til svangerskap... Hm.. Endret 28. januar 2013 av fionel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 28. januar 2013 Forfatter #485 Del Skrevet 28. januar 2013 Du klarer å vente et par dager til!! Det er nok tungt, men bare prøv. Finn på noe helt annet, glem hele babystyret et par dager, og plutselig er dagen der . nå er du streng syns jeg hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 28. januar 2013 #486 Del Skrevet 28. januar 2013 nå er du streng syns jeg hahaha tja.. kanskje litt men det er jo til ditt eget beste :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 28. januar 2013 #487 Del Skrevet 28. januar 2013 Hjelper det om vi er strenge? Isåfall får jeg være det jeg også! Hold ut, you can do it!!! Graviditeter er nok forskjellige ja, men husk likevel på hvordan det var sist. Kanskje du da klarer å vente til etter ikm? Puss vinduene, det trengs! (i alle fall våre ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 28. januar 2013 Forfatter #488 Del Skrevet 28. januar 2013 Hihi da kommer jeg å pusser vinduer hos deg :D ja jeg får el egentlig bare innse at det beste er å vente:D da blir det testing torsdag morgen ;D 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 28. januar 2013 #489 Del Skrevet 28. januar 2013 Hihi da kommer jeg å pusser vinduer hos deg :D ja jeg får el egentlig bare innse at det beste er å vente:D da blir det testing torsdag morgen ;D Du må mer enn gjerne komme hit og ta mine vinduer også Krysser fingrene og gleder meg til å sjekke inne her på torsdag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 28. januar 2013 #490 Del Skrevet 28. januar 2013 Krysser fingrene for torsdag, Fionel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 28. januar 2013 Forfatter #491 Del Skrevet 28. januar 2013 Du må mer enn gjerne komme hit og ta mine vinduer også Krysser fingrene og gleder meg til å sjekke inne her på torsdag!! On my way ! hehehe kanskje vi skal starte sånn dpo-vaskebyrå så alle her inne som e i dpo land og ivrige etter å teste, kan vaske litt istedenfor hahaha 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 28. januar 2013 Forfatter #492 Del Skrevet 28. januar 2013 Krysser fingrene for torsdag, Fionel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 28. januar 2013 Forfatter #493 Del Skrevet 28. januar 2013 tja.. kanskje litt men det er jo til ditt eget beste :D :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkemamma Skrevet 28. januar 2013 #494 Del Skrevet 28. januar 2013 Føler dette er din måned fionel! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 28. januar 2013 #495 Del Skrevet 28. januar 2013 Bare å komme her også Her er det mer enn vinduer som trenger og vaskes for å si det slik Blir spennende her fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 28. januar 2013 Forfatter #496 Del Skrevet 28. januar 2013 Føler dette er din måned fionel! Hold på den følelsen ett par dager til er du snill :D 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 28. januar 2013 Forfatter #497 Del Skrevet 28. januar 2013 Bare å komme her også Her er det mer enn vinduer som trenger og vaskes for å si det slik Blir spennende her fremover Svinger innom senere ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 28. januar 2013 #498 Del Skrevet 28. januar 2013 On my way ! hehehe kanskje vi skal starte sånn dpo-vaskebyrå så alle her inne som e i dpo land og ivrige etter å teste, kan vaske litt istedenfor hahaha Syns det hørtes ut som en strålende ide jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 28. januar 2013 #499 Del Skrevet 28. januar 2013 Hihi nei jeg har jo ikke det!! Men Gud testene ligger å rooooper på meg i skapet Men du. Ta testene ut fra badet. Ikke ha de liggende rett foran nesen på de. Legg de et sted hvor du er lite. Sånn at du slipper å bli fristet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 28. januar 2013 Forfatter #500 Del Skrevet 28. januar 2013 Men du. Ta testene ut fra badet. Ikke ha de liggende rett foran nesen på de. Legg de et sted hvor du er lite. Sånn at du slipper å bli fristet Ingen dum ide! kan legge de inn på kontoret haha der er jeg ytterst sjeldent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå