Gå til innhold

KG-julebord 2012.

Anbefalte innlegg

Gjest Lurifix
Skrevet

aahh...antok av du bodde i oslo jeg :P

hehe bor nok i finnmark. så dere er trygge!

Gjest Gunfreak
Skrevet

Er du et reinsdyr?

Ok ok, skal slutte å plage finmarkinger, og nordlendinger, og bergensere og svenkser egentlig alle utenfor ring 3.

• Liker 1
Skrevet

Ja kan den 4.

:)

Har ingen planer den 4. som jeg vet om hvertfall. Men må uansett se an kostnader.

Rett etter jul må jeg og tenke på kostnader :-) så vi prøver å finne et rimelig og hyggelig sted, grenser for hvor fancy jeg trenger iallefall :)

Gjest Lurifix
Skrevet

Er du et reinsdyr?

Ok ok, skal slutte å plage finmarkinger, og nordlendinger, og bergensere og svenkser egentlig alle utenfor ring 3.

ignorant much? :klo:

Gjest Gunfreak
Skrevet

ignorant much? :klo:

Det er bare jeg som tuller, jeg skal liksom være den steriotypiske oslo boeren, som tror finnmark består av reinsdyr og snø

Gjest Lurifix
Skrevet

Det er bare jeg som tuller, jeg skal liksom være den steriotypiske oslo boeren, som tror finnmark består av reinsdyr og snø

Man trenger faktisk ikke dra helt til Oslo for å finne folk som genuint tror slike ting. Jeg trengte ikke å dra lengre enn Nordland før folk trodde seriøst at mange finnmarkinger bodde i lavvu enda og alle hadde rein. Jepp vi har bredbånd i lavvu og hele pakka! hva ellers? :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Tja... Om jeg får lov å dukke opp så vil jeg vurdere det. Jeg er også en notorisk kroksitter :cool:

Ikkeno snakk om å "få lov". Vil du være med så er du like velkommen som alle andre. Utestengelser hører vel ikke julen til, gjør det vel?

Skrevet

Det er ikke langt fra Finnmark til Oslo da ;) I alle fall ikke om en bor i nærheten av Alta eller Kirkenes!

Skrevet

Ikkeno snakk om å "få lov". Vil du være med så er du like velkommen som alle andre. Utestengelser hører vel ikke julen til, gjør det vel?

:bolledeig:

Skrevet (endret)

har vært på Plah mange ganger... Det betyr Fisk på Thai. Jeg spiser ikke noe fra havet så jeg får alltid andre retter som kylling osv. Himmelsk. Bænkers!

Det er ikke så stort, og ikke palss til så mange folk, så atmosfæren er rolig og lett.

644010_10152083005515285_653438840_n.jpg

Cafe Christiania er koselig alene også, god middag etter jobb alene med lydbok og et glass vin ! Alene-tid er gull !

Og så har de fin afternoon tea...

223031_10150737642955285_2179645_n.jpg

Endret av Wonders
Gjest NozMonster
Skrevet

@loren

Skal dette fønke må noen bare sette tid og sted ;) De sm kan, de kan. De som ikke kan, synd for dem ;)

En MÅ være kynisk, ellers så skjer ting som dette aldri.

nå er du sånn som MorAase var... hehee... hun skulle ikke væme på treffe, men måtte liksom poengtere det at TS måtte sette en dato, fordi det ikke passer for alle uansett.

Ta heller å bli med! :tommelopp:

Har ingen planer den 4. som jeg vet om hvertfall. Men må uansett se an kostnader.

det er jo på en måte opp til en selv hvor kostbart det skal bli da... man trenger jo ikke bestille en 7 retters og 9 øl.

Jeg skal nok bare ta meg noen øl ihvertfall :)

nettopp!

jo fler, jo bedre :jepp:

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

Gunfreak

Wonders

Kadust

BM2

ThePreacher

Mynona

Jossefin88

Solsenga

Semper

adele.bethune

Niennas

Cuntzilla

Sakone

Loren

Noz

......er det de foreløbige mulige påmeldte?

Endret av NozMonster
  • Liker 1
Skrevet

Nei, men jeg har maks 80kr å avse på mat/drikke. :gjeiper: Siden toget koster ca 120 kr. :)

• Liker 1
Skrevet

Gunfreak

Wonders

Kadust

BM2

ThePreacher

Mynona

Jossefin88

Solsenga

Semper

adele.bethune

Niennas

Cuntzilla

Sakone

Loren

Noz

Se der ja, det er jo faktisk en del allerede :)

Skjønner at det er vanskelig å gi svar helt bankers så tidlig i forveien, men jo tidligere, jo enklere er det jo å finne et sted hvor det er koselig, nok plass og ikke alt for dyrt :-)

Gjest Lurifix
Skrevet

Det er ikke langt fra Finnmark til Oslo da ;) I alle fall ikke om en bor i nærheten av Alta eller Kirkenes!

Er jo ikke avstanden som er et problem, men kostnadene. Må jo ha fly frem og tilbake + hotell. Alt det kun for 1 kveld med fremmede fra internett. hehe

• Liker 2
Skrevet

Gunfreak

Wonders

Kadust

BM2

ThePreacher

Mynona

Jossefin88

Solsenga

Semper

adele.bethune

Niennas

Cuntzilla

Sakone

Loren

Noz

Du glemte meg!

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

Du glemte meg!

kaffemor skal selvfølgelig være med!!

yeeeeeeeesssssss!! :bolledeig:

(ikke ta det personlig kaffemor- det var bare en dum glipp!)

Endret av NozMonster
Skrevet (endret)

4. januar?

EDIT: Fant det ut nå.

Nei, har ingen planer da som jeg vet om. Godt mulig at jeg svinger innom.

Endret av Pene sko...
Skrevet

Hopp til 1:18 og du får Blur på julebordet! Jeg sjekker opp nå om jeg kan komme :-D

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...