Gå til innhold

KG-julebord 2012.

Anbefalte innlegg

Gjest NozMonster
Skrevet

Elsker at vi er kun på planleggingstadiet, og allerede nå har skittenpraten kommet igang. :fnise:

det er jo det julebord er til for... men siden vi er litt ekstra kule, så starter vi med å drite oss ut på det seksuelle viset et par mnd før julebordet finner sted!

men i motsetning til å troppe opp på jobben etter julebordet og være møkkaflau, så kan man bare i værstefall bare slette seg her for så å lage seg en ny bruker :P

så sånn sett så slipper vi billig unna...såååå- da er det bare å legge igjen alle hemninger hjemme!

• Liker 1
Gjest Lurifix
Skrevet

Da drar du på rett julebord i så fall :fnise:

Vil det være katter der?! K(vinne)K(vinne)K(att)K(att)K(att)M(eg)

Skrevet

Jeg vet ikke om jeg tør egentlig, men høres jo gøy ut.

Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg vet ikke om jeg tør egentlig, men høres jo gøy ut.

Hvorfor tør du ikke? Det er jo nesten ingen som kjenner hverandre, så vi er alle i samme båt. Og vi skal jo drikke alkohol! Sosialt glidemiddel! :)

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor tør du ikke? Det er jo nesten ingen som kjenner hverandre, så vi er alle i samme båt. Og vi skal jo drikke alkohol! Sosialt glidemiddel! :)

Ikke jeg ;)

Så gled dere, dukker jeg opp så er det minst én edru person som kan fortelle hva som faktisk skjedde :nigo:

• Liker 1
Skrevet

Enig her, det er mange som aldri har møtt noen, og de jeg har møtt er iallefall veldig inkluderende og interessert i å bli kjent med nye folk. :)

Skrevet

Skal vurdere, er ferdig med en innlevering samme dagen, så hadde vært en morsom avslutning i hvertfall :fnise:

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

jeg vil gjerne at alle som har lyst til å bli med, blir med...

kjente som mindre kjente brukere.

men nå har det vært en del av disse " dette høres gøy ut, men jeg tør ikke"-innlegg,

og på disse innleggene har jeg prøvd å overbevise personen om at den skal bli med.

Beklager for at jeg høres kjip og teit og streng ut nå, men jeg gidder ikke å overvise

kommende personer om å bli med heretter.

Dette er trossalt et helt frivillig julebord..

Ikke gidd å vær usikker og redd- hvorfor ikke bare slenge seg på?! ....... :vetikke:

Endret av NozMonster
Gjest HunterLady
Skrevet

Ikke jeg ;)

Så gled dere, dukker jeg opp så er det minst én edru person som kan fortelle hva som faktisk skjedde :nigo:

Heheh.. Stakkars deg som må høre på fyllapraten til alle de berusede KG'rne..

Vi vet jo at de mest sannsynlig har mye på hjertet!! ;)

Skrevet (endret)

Ikke jeg ;)

Da heller jeg tre flasker Captain Morgan og et par flasker med whiskey over deg, slik at du stinker så mye alkohol at ingen vil tro på et ord du sier. Hahaha! :skratte:

Endret av Pene sko...
  • Liker 1
Skrevet

Da heller jeg tre flasker Captain Morgan og et par flasker med whiskey over deg, slik at du stinker så mye alkohol at ingen vil tro på et ord du sier. Hahaha! :skratte:

Noterer at kleskoden blir dress. Kjeledress!

Skrevet (endret)

jeg vil gjerne at alle som har lyst til å bli med, blir med...

kjente som mindre kjente brukere.

men nå har det vært en del av disse " dette høres gøy ut, men jeg tør ikke"-innlegg,

og på disse innleggene har jeg prøvd å overbevise personen om at den skal bli med.

Beklager for at jeg høres kjip og teit og streng ut nå, men jeg gidder ikke å overvise

kommende personer om å bli med heretter.

Dette er trossalt et helt frivillig julebord..

Ikke gidd å vær usikker og redd- hvorfor ikke bare slenge seg på?! ....... :vetikke:

Tror nok folk føler seg litt usikre fordi det er lett å merke at noen snakker mye sammen og virker til å ha en egen tone sammen, og at man da føler at man "krasjer noen andres julebord". På en måte. Tror det handler mer om at man gjerne kan tenke seg å være med, fordi det kan høres hyggelig ut, men samtidig er redd for å komme dit, i frykt for å bli ignorert og føle seg alene fordi man ikke har snakket så mye med de andre som er der og alle har sitt "eget språk" som man da ikke forstår eller føler at man kan ta del i, grunnet manglende erfaring på hva det faktisk snakkes om.

Dette er jo selvsagt ingens feil, da man får en del intern humor etter å ha snakket sammen mye, og selvsagt også snakker mye til enkeltpersoner som man får et forhold til etterhvert. Men kan være en årsaksforklaring til hvorfor det ikke er "bare bare" for noen som ikke føler seg helt inni varmen å bare bli med uten å sjekke først om det egentlig er ok.

Jeg vet ihvertfall at jeg hadde ikke bare krasjet selskapet uten å først lodde stemningen for om det egentlig var ok at jeg kom, selv om det var en åpen invitasjon. Nettopp fordi flesteparten som kommer snakker mye sammen allerede her på KG.

*edit: Virkelig på ingen måte ment som kritikk, heller en forklaring på hvorfor "så mange" føler for å si at de vil men er usikre.*

Endret av Cindi
  • Liker 6
Skrevet

Helt enig med deg, Cindi. Men nå er det jo flere av oss som er "utenfor kg-gjengen" som likevel blir med (kanskje?) og da har jo vi som er utenfor noen å prate med mens de andre prater pjatt vi ikke skjønner noe av. :lur:

• Liker 2
Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Vil det være katter der?! K(vinne)K(vinne)K(att)K(att)K(att)M(eg)

Minst en pysepus, type 'liten' så langt jeg vet :nigo:

- håper ikke de tre små sniker seg med i håndbagasjen ! :blink:

Edit: Til dem som ikke er sikre på om de tør eller om de passer inn; Lille-pus er en trygg 'havn' for snakke 'piss' og drodle.

Dette kommer jeg til å angre stort på, men.... Ok, Lille-pus skal stille med rosa striper på kinnene slik at hun er lett å finne for alle.

Endret av Lille-pus
  • Liker 2
Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

min erfaring med KG`ere er at de alle er utrolig inkluderende når du møter dem i virkeligheten. (faktisk mer inkluderende enn venner jeg har fått via skole, jobb og andre steder)

Jeg tørr faktisk vedde høyrearmen min på at ingen kommer til å føle seg utenfor denne kvelden,

uavhengig om du har registert deg her i dag eller om man har skrevet 23.791 innlegg her :)

Endret av NozMonster
Skrevet

Helt enig med deg, Cindi. Men nå er det jo flere av oss som er "utenfor kg-gjengen" som likevel blir med (kanskje?) og da har jo vi som er utenfor noen å prate med mens de andre prater pjatt vi ikke skjønner noe av. :lur:

Får avtale mytteri. De som er utenfor møtes en halvtime tidligere for shottekonkurranse, så det ikke blir så skummelt. Ingen kjenner oss jo her likevel, så da er det ikke så sabla flaut på mandagen igjen uansett. :fnise:

Skrevet

min erfaring med KG`ere er at de alle er utrolig inkluderende når du møter dem i virkeligheten. (faktisk mer inkluderende enn venner jeg har fått via skole, jobb og andre steder)

Jeg tørr faktisk vedde høyrearmen min på at ingen kommer til å føle seg utenfor denne kvelden,

uavhengig om du har registert deg her i dag eller om man har skrevet 23.791 innlegg her :)

Det er jo betryggende å høre. :) Hjelper sikkert en del for de som er usikre på om de skal ta turen eller ikke. Og som KaDust påpeker ser det jo ut til at det kanskje er et par som ikke er like bevandret. Så da har man jo noen likesinnede.

Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

Jeg, som ikke har vært alt for aktiv tidligere, er også sikker på at ingen kommer til å føle seg utenfor om man først tør å møte opp. Er vel bare det og faktisk komme, da en ofte kan få inntrykk av at det er en liten "gjeng" her. Dette er absolutt ikke noen negativ ting så klart, men det kan være at det blir litt mer skremmende bare :)

Det er ingens oppgave å overbevise noen om å bli med, er vel bare oss "ferske" eller ikke fullt så aktive brukere osm må forstå at dere ikke er ekskluderende udyr, men faktisk veldig hyggelige mennesker som synes det er superhyggelig med nytt bekjentskap :)

• Liker 1
Gjest gressløk
Skrevet

Jeg blir med hvis du holder meg i hånden, Noz. :laugh:

:fnise:

Skrevet

Jeg tror vi blir en fin gjeng. Noe for de som vil være julebordberuset og noe for de som vil være samtalebreruset. Mitt mål er å treffe folk, si hei, og ha en hyggelig kveld der en snakker om det som måtte falle en inn.

Ok, jeg høres ny-kristen kjedelig ut :sukk:

Noen som har forslag til sted? Som Cuntzilla sa, ikke Egon ;) Men romslig, med mat og mulighet for å henge der hele kvelden bør vel være et must. Gidder ikke reise over halve landet bare for å se at alle forsvinner ut i natten rett etter at maten er fortært ;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...