Gå til innhold

Kan noen hjelpe med med Louis Vuitton kode inni min bag?


Wonders

Anbefalte innlegg

Godt poeng det med at hun bare kan droppe å hente den ja.

Tror kanskje det er tryggere å be henne om å sette penger rett inn på konto. Nekter hun kan du si du annmelder henner for bedrageri.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har nå åpnet en tvist hos paypal. Så om hun ikke betaler eskaleres saken og er i paypals hender...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer veldig på hva dere motebevisste liker ved LV-designet. Jeg syns det er en av de styggeste veskene jeg kan tenke meg. Bortsett fra navnet er de jo ingenting. Betale så mye for et navn?

Anonym poster: 270906c0769ab48449417e5e9ac2cd88

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer veldig på hva dere motebevisste liker ved LV-designet. Jeg syns det er en av de styggeste veskene jeg kan tenke meg. Bortsett fra navnet er de jo ingenting. Betale så mye for et navn?

Anonym poster: 270906c0769ab48449417e5e9ac2cd88

De har jo ganske mange ulike design da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du åpnet en tvist, når en sender i postoppkrav så koster det litt, og om den andre personen ikke kjøper ut veska, så vil du ende opp med å ha betalt for postoppkrav som ikke en gang førte frem.

Anonym poster: 12e5ead5eeecce6370f69b88615edc74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere som ikke skjønner hvorfor enkelte kvinner vil ha dyre vesker, dere ser jo selv hvilken type kvinner dette er? som ikke engang vet hva postoppkrav er..."herregud jeg skjønner ingenting jeg, nei uff nå brakk jeg en negl !!!!!!!" Im a barbie girl, in a barbie world....

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

dere som ikke skjønner hvorfor enkelte kvinner vil ha dyre vesker, dere ser jo selv hvilken type kvinner dette er? som ikke engang vet hva postoppkrav er..."herregud jeg skjønner ingenting jeg, nei uff nå brakk jeg en negl !!!!!!!" Im a barbie girl, in a barbie world....

Man trenger da vel ikke være dum fordi man har andre interesser enn hva du har vel ?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ingen interesse av å bruke mange tusen på en veske, og skjønner meg ikke helt på de som gjør det heller, men det var heller ikke trådens tema.

Om man bruker mye penger på et produkt som er reklamert som ekte, så blir man selvfølgelig frustrert og forbanna når det viser seg å være falskt.

Forøvrig, jeg ville sørget for å få penger tilbake før jeg hadde sendt i posten i oppkrav..hvordan er det om den ikke hentes??

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hentes det ikke kommer det i reutr til meg. Og jeg vil gjerne ha den betalt for med en gang... Men siden selger ikke kommer ut som en redlig person, så tror jeg neppe det er så lurt å gjøre annet enn å prøve det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du har likevel betalt noen kroner for å sende den i oppkrav, Wonders, så om hun ikke henter den, er det en ekstra kostnad for deg uansett om du får veska i retur.

Er du sikker på at hun kommer til å ta den tilbake om hun får den, har hun bekreftet det så det kan brukes mot henne dersom hun ikke henter den?

Anonym poster: 12e5ead5eeecce6370f69b88615edc74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg fikk ikke pengene mine etter å sendt dette i postoppkrav. Så jeg varslet netstedet dette var kjøpt på, og da kom pengene gitt.

De vurderer utestengelse for selger.

Jeg kom over denne siden hvor man før man kjøper tar masse bilder av vesken å får den autorisert eller ikke over nettet.

http://forum.purseblog.com/announcement.php?f=13&a=35

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...