Gå til innhold

Kan noen hjelpe med med Louis Vuitton kode inni min bag?


Wonders

Anbefalte innlegg

Jeg har en bag her jeg tviler på. Kjøpt på nettet etter alle kunstens regler.

Noen som kan knekke koden ? Er denne baggen ekte?

Dustbaggen var med og har ikke runde kanter, helt riktig i følge ebay...

Men dustbaggen er så tynn i forhold til de jeg har kjøpt før i ekte butikker.

Inni er stoffet grovere enn de jeg har fra før. Glidelåsen virker ... billigere og lettere å ta opp/håndtere.

Jeg er så i tvil nå som jeg kjenner på den.

Jeg fikk med autensitet lapp---men jeg synes kartongen/konvolutten var så gul...

SP1061

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SP er koden for at den er produsert i frankrike, og tallet står for dato og år, men jeg forstår ikke helt den koden din....

Anonym poster: 12e5ead5eeecce6370f69b88615edc74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Date codes since the 90's consists of two letters followed by four numbers. The first two letters tell you "the

country where it is made" and the numbers tell you the "month and year it was manufactured".

For defination of letters, refer to the following: (Be aware that this list is not complete and only Louis Vuitton

has the complete list. The following is generated from personal experience):

France: A1, A2, AA, AO, AC, AN, AR, AS, BA, BJ, CT, DU, ET, FL, FR, MB, MI, NO, ND, RA, RI, SD, SL, SN, SP, SR, TH,

VI, VR

USA: FC, FH, FF, LA, OS, SD

Spain: CA, LO, LB, LM, LW

Italy: CE, MA, SA

Germany: LP

__________________________________________________________________________________________

The following are some examples:

Example I, Serial number "SP0011" means the bag is made in France and it was made on January, 2001. You take the

first and third digit as the month: 01 means January and you take the second and forth digit as the year: 01 means

2001

Example II, Serial number "LA0999" means the bag is made in USA on 09 (means September, take first and third digit),

year 1999 (take second and last digit 99 meaning year 1999, only last 2 digits of the year is displayed for

simplicity)

Now what do you think serial number "CA0917" mean? Yes, your right, it means Made in Spain, January 1997.

Anonym poster: 12e5ead5eeecce6370f69b88615edc74

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sant.. jeg forstår ikke min heller... ohhh nå tenker jeg den er faaaaakeeee....jeg kan ikke noe for det. Kanskje jeg bare skal gå ned i Akersdaga å få meg en tupp i tryne??

datecodeformat.jpg

datecodeformat2007.jpg

Men min ser ikke noe slik ut? Kan ikke regne meg frem en gang... haaaaafffffff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uke 16 år 2001 da, ELLER 16 måned 2001... og det går vel ikke..

Anonym poster: 12e5ead5eeecce6370f69b88615edc74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fyyy ffff -om den er ekte skal jeg si hva jeg kjøpte den for. Om ikke skal jeg jobbe overtid til pengene er innspart og slikke mine sår...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det an å få sjekket dette på f.eks LV-butikken i Oslo..?

Den SER jo ekte ut, men..ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trooooooooooooooooooooooooooor den er ekte wonders, kan ikke sette fingeren på det som skal være fake, jeg er nesten helt sikker på at den er ekte. Har beglodd mye LV..

Anonym poster: 12e5ead5eeecce6370f69b88615edc74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja går ann å gå til akersgata å sjekke. Bare så .. innmari kjipt om det er fake. Tenk å se det utrykket til den selgeren... i det det viser seg å være fake... spis-hatten-din-uttrykk eller?? hahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du går inn og sier "søsteren min har kjøpt denne, men vet ikke om den er ekte, jeg tilbød meg å stikke innom dere siden jeg bor her i byen.." :)

Anonym poster: 12e5ead5eeecce6370f69b88615edc74

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

haff jeg gruer meg... Jeg er så urolig for at selger løy... Sa hun hadde kjøpt den fra ei anna norsk ei... men hvem selger slikt? Det er ikke til å tru...

Vel jeg har sett mer på denne deligthfull LV baggen. Den ble ikke lansert og lagt ut for salg i butikker før våren 2010, så koden stemmer ikke da...

Endret av Wonders
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om den er fra 2010 så synst jeg den ser veldig lys ut i skinnet. De mørkner jo ganske fort.

Min nyeste LV kjøpt jeg i sommer, og den er allerede mørkere enn det der ( med mindre fargene på bildet lyver litt da )

Og skal det ikke stå louis vuitton på alle "skruer" på vesken og ? Nå har ikke jeg akkurat samme modell, men det står i alle fall det på alle mine.

Synst og sømmen på det bildet av "skruen" ikke så helt bra ut.

Endret av Miss Lucky
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære kvinner. En veske er bare en veske. Om det står Louis Vitton eller Anders Nilsen på den er vel samme det? Dere skal jo bare ha ting oppi den likevel. Det blir jo ikke mer plass i den bare fordi det står Louis Vitton på den. Jeg er så glad jeg er mann og ikke lar meg imponere av slike bagateller.

Anonym poster: d544ef966133abdb724dd172337dad8d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har mailet med selger.

Hun tilstår den er fake .

Jeg har alt pakket vesken slik den var når den kom.

Hun vil jeg skal sende den i oppkrav på summen jeg kjøpte den for...

Hva betyr dette?

Er det bra for meg?

Åssen sender jeg den og er sikker på at jeg får pengene???

Endret av Wonders
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mailet med selger. Hun tilstår den er fake og skal sende meg penger tilbake når hun kommer hjem i ettermiddag. Jeg har alt pakket vesken slik den var når den kom.

Hun vil jeg skal sende den i oppkrav på summen jeg kjøpte den for... Hva betyr dette?

Er det bra for meg? Åssen sender jeg den og er sikker på at jeg får pengene???

Oppkrav betyr at hun må betale på posten for å få utlevert pakken, posten overfører deretter pengene til deg.

Bare si på posten at den skal sendes i oppkrav så hjelper de deg der.

Bra det ordnet seg så lett da :)

Endret av Miss Lucky
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får se. Må jeg tilbake til postkontoret når pengene kommer eller rett på konto?

Takk så mye for at dere hjelper. Bare det gjør at dette ikke kjennes riktig så kjipt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppkrav betyr at hun ikke får hentet den ut fra posten uten å betale det du har satt som sum, i dette tilfellet det du betalte for den og fraktkostnadene for å sende den tilbake vil jeg tro.

Om det er bra for deg?

- Ja, i den forstand at du vil få vesken tilbake dersom hun ikke betaler den ut (hun vil da ikke ha mulighet til å selge den en gang til og samtidig beholde dine penger.

- Umulig å si i forhold til om du får pengene eller ikke... Hun kan tross alt velge å ikke hente den ut.

Ser noen var raskere enn meg...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...