Gå til innhold

Ekkel opplevelse under overnatting

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min datter overnattet hos ei venninne natt til søndag. På natta så kom faren inn for å vekke venninna hennes så hun skulle gå på do og datteren min våknet. Det jeg reagerer litt på her er at faren var helt naken og det så datteren min, hun så alt. Kanskje han sover naken, men er det ikke vanlig å i hvertfall ta på seg ei truse når man skal andre steder?

Hun skal i hvertfall ikke overnatte der flere ganger, men burde man si i fra til noen eller noe? Jeg tenker at det sikkert bare var en glipp, men tenk om han gjorde det med vilje? Får så ekkel følelse av dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor vekket faren datteren sin for å fortelle at hun måtte gå på do? Hvor gamle er disse barna?

Nei, i min verden er. det overhodet ikke normalt å vandre inn til barn naken, hverken kjente eller ukjente barn..

Anonym poster: 3156aed070efcce75bb58738b45242bd

• Liker 12
Skrevet

UFF EN PENIS. ZOMG TEH HORROR

Anonym poster: b3d677fd44dbf825ff6619ff96c50207

• Liker 45
Skrevet

Ikke riktig!

Anonym poster: 370b56e0b45aca4b5fa23087b2844c83

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes også det er vesentlig hvor gamle barna er. I utgangspunktet synes jeg ikke man bør være naken når man har overnattingsbesøk i huset, men det behøver ikke å være tvilsomt likevel.

• Liker 7
Skrevet

Hvis det opplevdes som veldig ubehagelig for datteren din, så er jeg enig i at hun kanskje ikke bør sove over der igjen med det første, men jeg tviler på at det var "med vilje". Hva med å ta en liten prat med ham? Ikke beskyld ham for å ha gjort det med vilje, men si at hunopplevde dette som ubehagelig, og spør om han kan dekke seg til hvis hun skal overnatte der igjen!

• Liker 5
Skrevet

Hvorfor vekket faren datteren sin for å fortelle at hun måtte gå på do? Hvor gamle er disse barna?

Nei, i min verden er. det overhodet ikke normalt å vandre inn til barn naken, hverken kjente eller ukjente barn..

Anonym poster: 3156aed070efcce75bb58738b45242bd

Hun blir vekket fordi hun kan ha uhell av og til så foreldrene hennes bruker og vekke henne noen ganger i løpet av natten. Jeg også har vekket henne da hun har overnattet hos oss, men jeg har på meg klær da.

Ungene er 10 år.

Nei, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre her. Tenker at det sikkert var en glipp og hun har jo overnattet der før uten å sett noe, men hun har heller ikke våknet da. Synes det bare var ekkelt og kjønner ikke hva han tenkte heller. Min datter har bare meg og har vel aldri sett en voksen mans penis før heller så hun reagerte jo veldig på dette da hun kom hjem.

Skrevet

For meg og de jeg omgås med er det normalt å sove naken, gå til badet naken, mm. Og jeg har vært inne hos ungene på natta også naken. Men hadde vel tenkt meg om om barna hadde overnatting.

Far her kan ha glemt det i "ørska" på natta, det er faktisk fort gjort.

Ang det å vekke, så kan det være at barnet ikke er helt tørr. Da er dette en av metodene som ofte prøves ut.

Hvem skulle du melde dette til? At en person går naken i sitt eget hus? Hjelp!

Anonym poster: 885676e839778a9f3d9abe0b19180e25

Akkurat dette tenkte jeg også.

TS, det er helt idiotisk av deg å ødelegge vennskapet mellom datteren din og denne jenta på grunn av en slik episode. Si til datteren din at faren til venninna sikkert var så trøtt at han glemte å ta på seg trusa.

• Liker 25
Skrevet

Jeg tipper han var supertrøtt og glemte at det var overnattingsgjest på rommet - og det er jo en natrulig forklaring på vekkinga.

Jeg tenker vel også umiddelbart at om datteren din reagerte veldig sterkt på et gløtt av en naken kropp, så kan det kanskje tyde på at dere har vært litt vel påpasselige med ¨å være påkledde i nærheten av henne. Nakenhet er ikke farlig - jeg er enig i at det hadde vært ok om faren hadde hatt trusa på, men jeg hadde heller tatt det opp med foreldrene og latt jenta overnatte igjen - enn å være hysterisk og avslutte noe som kan være et viktig vennskap for ungen.

• Liker 28
Skrevet

Kan godt hende at han var stuptrøtt og ikke tenkte over at datteren hadde besøk(han regnet kanskje ikke med å vekke henne heller), men du kan jo bare spørre datteren din om hun syntes det var ubehagelig, og synes hun det kan du jo bare si at han sikkert bare var i ørska for å vekke venninna hennes. Men om hun fortsatt synes det er ubehagelig så trenger hun jo selvsagt ikke å overnatte igjen. Hun er gammel nok til å få ta et valg selv, du trenger egentlig bare å peke ut alle mulighetene for hvorfor det ble slik det ble:)

Hos noen familier er det vanlig at man labber rundt naken uten at det betyr noe utover det. Hos andre familier er det stikk mot satt( :goodbye:).

Anonym poster: 15d78e17069850c63b89b0d34c7af9b8

Anonym poster: 15d78e17069850c63b89b0d34c7af9b8

• Liker 2
Skrevet

Hadde du reagert på samme måte hvis det var moren til jenta som kom naken inn og vekket henne?

• Liker 16
Skrevet

Jeg synes også det er vesentlig hvor gamle barna er. I utgangspunktet synes jeg ikke man bør være naken når man har overnattingsbesøk i huset, men det behøver ikke å være tvilsomt likevel.

Det er vel heller ikke tvilsomt i alle tilfeller, jeg er en kvinne da, men valset ofte naken når jeg glemte meg midt på natta, og jeg er ikke oppvokst i et miljø med hippier akkurat.

Men tror jeg hadde sagt fra at kan du huske å ta på deg trusen, kjære nabo?

• Liker 3
Skrevet

Hadde du reagert på samme måte hvis det var moren til jenta som kom naken inn og vekket henne?

Det hadde jeg. Jeg synes det er veldig spesielt å gå naken inn for å vekke et så stort barn, uansett kjønn på både barn og voksne. Å sove naken er helt vanlig, men jeg kler på meg en truse før jeg går inn til sønnen min om natten, det har jeg gjort så lenge han har levd. Uten at jeg har noe unormalt forhold til nakenhet av den grunn, for han er med meg i dusjen både hjemme og i svømmehallen. Men jeg synes det er merkelig å være naken i situasjoner sammen med barna der man ikke er naturlig naken.

• Liker 10
Skrevet

Dette er langt over streken for hva som er akseptabel atferd. Dette er et helt klart tilfelle av blotting overfor jenta som var på overnattingsbesøk, og dette er straffbart. Det er ingen tvil om at mannen må politianmeldes og få sin straff. Muligens vil han påberope seg straffereduksjon ved å si at dette var uaktsom blotting fordi han hadde glemt at det var en gjest på besøk, men jeg synes ikke at et slikt argument holder. Det at han blottet seg for et barn, må virke straffeskjerpende. Muligens bør han derfor kunne få strengere straff enn maksimumsstraffen på 1 års fengsel for "uanstendig atferd overfor en som ikke har samtykket i det" (Str.l. § 298b) (evt finnes det en annen paragraf som kan brukes for å gi strengere straff??).

Skrevet

Evt så er det passende med en samtale med jentas foreldre, der du forteller at din datter våknet og syntes det var ubehagelig at han var naken, og spør om han kan kle på seg neste gang hun overnatter...

Det var noe med det å skyte spurver med kanoner også...

• Liker 10
Skrevet

Dette er langt over streken for hva som er akseptabel atferd. Dette er et helt klart tilfelle av blotting overfor jenta som var på overnattingsbesøk, og dette er straffbart. Det er ingen tvil om at mannen må politianmeldes og få sin straff. Muligens vil han påberope seg straffereduksjon ved å si at dette var uaktsom blotting fordi han hadde glemt at det var en gjest på besøk, men jeg synes ikke at et slikt argument holder. Det at han blottet seg for et barn, må virke straffeskjerpende. Muligens bør han derfor kunne få strengere straff enn maksimumsstraffen på 1 års fengsel for "uanstendig atferd overfor en som ikke har samtykket i det" (Str.l. § 298b) (evt finnes det en annen paragraf som kan brukes for å gi strengere straff??).

Glemte du ironiflagget?

• Liker 13
Skrevet

Hun blir vekket fordi hun kan ha uhell av og til så foreldrene hennes bruker og vekke henne noen ganger i løpet av natten. Jeg også har vekket henne da hun har overnattet hos oss, men jeg har på meg klær da.

Ungene er 10 år.

Nei, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre her. Tenker at det sikkert var en glipp og hun har jo overnattet der før uten å sett noe, men hun har heller ikke våknet da. Synes det bare var ekkelt og kjønner ikke hva han tenkte heller. Min datter har bare meg og har vel aldri sett en voksen mans penis før heller så hun reagerte jo veldig på dette da hun kom hjem.

Jeg vet nøyaktig hva du skal gjøre. Still deg selv spørsmålet; Hva er galt med meg siden jeg ser på alle menn som potensielle overgripere, og hvordan kan jeg endre tankesettet mitt til fordel for både meg selv og de rundt meg.

Som noen over her nevnte, det er noe galt når 10-åringen din blir helt satt ut over å se en voksen mannetiss, den normale reaksjonen er å begynne og le. Du burde overhode ikke bygge oppunder dette ved å kontakte noen som helst instans. Si til datteren din at enkelte voksne sover nakne, at dette er helt normalt, at han nok glemte å ta på seg boxern og at hun ikke skal tenke noe mer over saken.

• Liker 18
Skrevet

30+ år gammel mann her ..nei vet du hva. Det er vemmelig å tenke på at folk går rundt i ørska på natten og setter seg ned her og der nakne. Er naken et sted og det er i dusjen og i noen få sekunder utenfor. Aldri ellers....

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...