Gå til innhold

Andreas Nørstrud fra Farmen


Gjest Reza08

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vet det finnes slike folk, men da har de gjerne noen innvendinger mot TV og "den slags underholdning" i samme slengen.... Så vet ikke om han får manus eller er ekte - uansett kjente jeg at jeg ble matt når han kom til det med demokrati og stemmerett for kvinner :roll:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solsmil

han bør ikke bruke farmen som et talerør.

jeg har mer inntrykk av at det er farmen som bruker han for å få seere og lage drama.

forøvrig er jeg ikke enig med han overhodet, men jeg mener han må få mene det han vil. Han står for det han mener, og han er forklarende uten å skal prakke meningene sine på alle andre. Hadde alle som hadde vært konservative på en eller annen måte vært sånn, så hadde verden vært et bedre sted.

Synes også det er passe barnslig å si at holdningene til folk er gale, syke, helsprø, whatever - bare fordi man mener noe helt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

forøvrig er jeg ikke enig med han overhodet, men jeg mener han må få mene det han vil. Han står for det han mener, og han er forklarende uten å skal prakke meningene sine på alle andre. Hadde alle som hadde vært konservative på en eller annen måte vært sånn, så hadde verden vært et bedre sted.

Synes også det er passe barnslig å si at holdningene til folk er gale, syke, helsprø, whatever - bare fordi man mener noe helt annet.

Helt enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.tv2.no/un...es-3904868.html

Og der forsvant resten av respekten min for han.

Anonym poster: e8a2e0b60af8cd7444fc7dd28d6e31bc

Sterke uttalelser fra den fyren. Har han barn? Om ikke så får han det sikkert en gang. Lurer på om han ville mene det samme om homofili dersom han fikk en homofil sønn? Folk som så lett dømmer andre bør passe seg for å få problemet i sitt eget fang en dag..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sterke uttalelser fra den fyren. Har han barn? Om ikke så får han det sikkert en gang. Lurer på om han ville mene det samme om homofili dersom han fikk en homofil sønn? Folk som så lett dømmer andre bør passe seg for å få problemet i sitt eget fang en dag..

Han har en sønn. Utenfor ekteskap. En dag skal han gifte seg, men da må det være med en jomfru. :vetikke:

Anonym poster: 5860fbcd85352adf60bf8cb32443f03d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cybergirl

La nå han få ha sine meninger i fred da, skjønner ikke hvorfor dere skal rakke ned på en mann som tør å stå for sine meninger og si de rett ut. Det er nå bedre det enn mange andre tafatte menn rundt omkring. Synes ikke meningene hans er så sjokkerende, fordi det er jo faktisk slik det er i livet. En mann vil alltid være sterkere psykisk enn en dame uansett, og hvorfor skal det da være så negativt at en mann ønsker å styre og ha kontrollen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først trodde jeg han var en skuespiller leid inn for å lage litt oppstyr. Men fyren er virkelig sånn.... :sjokkert:

Jeg kan egentlig ikke annet enn å riste på hodet av hele fyren, og ønske en eventuell kone LYKKE TIL! *Grøss* :spy:

Men fyren er definitivt ikke verdt all oppmerksomheten han får i media om dagen... :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ser ikke jeg mye på Farmen i år, men media elsker ham (og det virker gjensidig) slik at jeg får med meg det meste likevel...

Uansett, jeg har absolutt ingenting imot at folk har en religion og diverse synspunkter på ting som dem står for MEN ikke pokker om de skal få lov til å tvinge dem over på meg..! Hadde jeg vært på Farmen med ham og han tvang meg til å ta på mer klær så hadde jeg nok blitt naturist for en periode bare på pur f..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det kan være artig å se han på farmen der han lirer av seg fjaset sitt. Det har en underholdningsverdi, er ikke mer avansert enn at jeg blir underholdt av tullinger, jeg er et ganske enkelt menneske sånn sett. Media elsker han slik media alltid elsker eksentriske personligheter, (paradise hotell, jerry springer show med mer, de er alltid de som skiller seg mest ut som får spalteplass).

Men når han snakker om å bygge opp sitt eget lille samfunn dannet på hans verdier og bondekultur hvor han ønsker å finne seg ei ungmøy som kan ta vare på den 4 år gamle pjokken han mystisk nok har klart å få, (hvordan var dette med bien og blomsten nå igjen? Og hvor kommer storken inn i bildet?). Hvor han skal stemme på hennes vegne siden han er så klara klok, så tenker tenker jeg først at hans rett til ytringsfrihet heldigvis ikke betyr retten til å bli tatt seriøst. Så lurer jeg på om siden han har så mye moral at han har klart å skaffe seg et dobbelt sett muligens er en litt gnien type. Og til slutt tenker jeg egentlig bare

Dating-Girls.jpg

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La nå han få ha sine meninger i fred da, skjønner ikke hvorfor dere skal rakke ned på en mann som tør å stå for sine meninger og si de rett ut. Det er nå bedre det enn mange andre tafatte menn rundt omkring. Synes ikke meningene hans er så sjokkerende, fordi det er jo faktisk slik det er i livet. En mann vil alltid være sterkere psykisk enn en dame uansett, og hvorfor skal det da være så negativt at en mann ønsker å styre og ha kontrollen?

Jeg har ingen problemer med å la kristne ha meningene sine i fred så lenge de ikke prakker disse meningene på andre.

En voksen mann som har så lite selvkontroll at han mener at kvinner skal kle seg sånn at han ikke får feil tanker oppi hodet, han får rett og slett låse seg inne på et rom for seg selv. Det er ingen andres problem at han ikke klarer å kontrollere seg mere enn en 12 år gammel kåt gutt!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Crazycatlady

TV2 visste godt hva de gjorde når de tok han inn i Farmen :) Jeg lar meg også provosere av meningene hans,men jeg er også faktisk enig at kvinnene og mennene kunne sove hver for seg uten at jeg er prippen eller noe.

Men sladderblader og media generelt elsker å dra frem sånne ting,så han har fått og får nok endel spalteplass fremover :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg, eller er han litt småsexy selv om han har svært spesielle meninger..?

Anonym poster: 601a2c36b1cb9d41aa2393c3865a9737

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg, eller er han litt småsexy selv om han har svært spesielle meninger..?

Anonym poster: 601a2c36b1cb9d41aa2393c3865a9737

Han er jo en pen mann, men med sitt hinsides tankegodts dessverre også et complete waste.

Anonym poster: 3d8e68fa04f8db3973a64652d20c51e4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...