Gå til innhold

Andreas Nørstrud fra Farmen


Gjest Reza08

Anbefalte innlegg

Hva synes dere om Andreas sitt kristne syn? Synes dere han er i overkant gammeldags? Eller er det sånn som dert bør være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er 100% enig i at jenter og gutter ikke burde sove på samme rom (eller dele seng) på farmen. Hvertfall ikke første natten!

- bortsett fra det synes jeg han har et noe gammeldags syn på en del ting.

Endret av Wednesday
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått inntrykket av at han er en svært punktlig kar. Kanksje litt i overkant gammeldags, men litt struktur på gruppa må til for å få hjulene til å gå rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han må for all del få ha sitt eget syn og sine egne verdier, men etter min mening var det rett og slett latterlig å fortelle noen av kvinnene at han synes det ikke "sømmer seg" å gå med shorts når han selv går med det. Synes også det var merkelig å komme med såpass radikale, og såpass mange, utsagn helt i begynnelsen av oppholdet. Snakk om godt førsteinntrykk for de andre deltakerne!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans meninger er har han all rett til å ha, er selv katolikk,og irriterer meg mye over de som bedriver "cherry picking", der de bla mener at kvinner må kle seg sømmelig for å ikke friste menn, men overser det verset som sier, "ser du noe syndefullt, så riv ut ditt øyeeple og kast det fra deg"(ikke akkurat helt korrekt skrevet)men som betyr at hvis du ser noe som er betegner som synd, så ikke se, snu deg bort fra denne synden. Merkelig at han også har drevet hor, da han har en unge utenfor ekteskap(han er singel deltidspappa)og da har begått en grov synd ifølge bibelen, mens han selv "forventer"å gifte seg med en jomfru kvinne. Det er slike som han som får oss religiøse til å fremstå som gammeldagse og hjernevaska hele gjengen.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes han kan ha sine egne meninger, men han bør også respektere at de andre på farmen også har sine meninger. Fordi han har en sterk tro med sterke meninger kan han ikke bestemme over de andre. Og han synder selv, så skjønner egentlig ikke hva det er han klager over... Jeg personlig liker ikke slike mennesker. Ikke på grunn av religion i seg selv, men fordi de forventer at pga deres tro skal alt rundt dem gå i deres fart og bane.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes han kan ha sine egne meninger, men han bør også respektere at de andre på farmen også har sine meninger. Fordi han har en sterk tro med sterke meninger kan han ikke bestemme over de andre. Og han synder selv, så skjønner egentlig ikke hva det er han klager over... Jeg personlig liker ikke slike mennesker. Ikke på grunn av religion i seg selv, men fordi de forventer at pga deres tro skal alt rundt dem gå i deres fart og bane.

han er "storbonde", så jo, han bestemmer (til en viss grad, iallefall).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

han er "storbonde", så jo, han bestemmer (til en viss grad, iallefall).

Mente rent generelt, siden han allerede før han ble storbonde kom med slike "krav".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Darthoven

Jeg hadde pult ham.

Syns det er sjarmerende med sånne halvfanatiske mennerker i små doser.

Da måtte du nok gifta deg med ham først!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har nemlig ikke hatt et slikt syn hele livet. Han ble nesten fanatisk for ca 3 år siden..

Anonym poster: db5b0ec2b5ce5017082f6f7ad70b1f91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Jeg betviler at han er så ekstrem i virkeligheten. Alle realityshows bør tas med en klype salt, både fordi deltagerne kan ha fått beskjed om å oppføre seg på en bestemt måte - og fordi mange oppfører seg anderledes forran kamera enn de gjør i det virkelige liv.

Hvor mange av dere er egentlig normale og upåvirket av å ha et kamera stukket opp i trynet når dere snakker om noe? Mange blir usikre forran kamera, men klarer å skjule de nervøse rykningene osv. De bare sier rare ting. Jeg er også litt sånn, jeg får mye sterkere meninger hvis noen filmer meg/intervjuer meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Darthoven

Kanskje han er amatør-skuespiller?

Synes det er greit med litt måtehold og moral jeg da. Er på ingen måte kristen eller religiøs, men man trenger ikke vise tissene til hverandre, ligge oppå hverandre, bade nakne sammen osv som det første man gjør når man blir kjent med noen. Han har noen poeng, men han er bare alt for ekstrem.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også at dette bare er tull, og at dette er en ny Christer Falck som skal provosere seg fram i rampelyset.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikke tull. Jeg har gått på kristen internatskole i 3 år og slike meninger og livssyn florerer i visse miljøer. Særlig rundt bibelbelte. Mindre vanlig på østlandet og lenger nord men.. Jeg er vant med å måtte forholde meg til slike meninger jeg! :P

Flere som ikke vil komme på besøk til folk som er samboere eller mener at kvinner skal underkaste seg sin mann. Dette ble forøvrig nevnt at både brud og brudgom i et bryllup jeg var i ifjor :P

Anonym poster: 58ba41ba9a2498b85a9319b627ac782a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Stille vann

Kudos til han! Han står for det han tror på, er ærlig på det men tvinger det ikke på de andre.

Syntes faktisk det står respekt av det, jeg. Er ikke enig i det han mener, men han virker jo som en hyggelig og real fyr.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes han virker som en trivelig type. Han er høflig og sjarmerende. Mange som har slike utradisjonelle og sterke meninger, fremstår ofte som arrogante, det synes jeg ikke han gjør. Han er naturlig autoritær og har integritet. Jeg synes enkelte av utspillene var vel ekstreme, men det passer liksom litt inn i Farmen-konseptet. Det er ikke Paradise Hotel det er snakk om... Jeg hadde heller ikke ønsket å dele rom med fremmede mannfolk allerede første uken på Farmen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir fly forbanna på han bare han åpner kjeften. Takler ikke å høre på han, men må følge med :P

Anonym poster: 9e7636efa1311c53ac07464d64e93b69

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at han må ha ekstreme problemer med å styre seg selv hvis han må jage alle kvinnfolk ut av syne for at han ikke skal begynne å ta for seg :P

Anonym poster: fb35085349e421afd1754b3f5fcd79dc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...