Gå til innhold

Hjernetrim. Kommer du deg ut av rommet?


manji

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Catwoman

de bokstavene jeg får opp, som står på dør, skap, kommode og lampa, de er F A D R W. Hvilket sted er det e'en er plassert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

w står på den kommoden som er plassert ved siden av en blå plakat eller noe sånnt som henger på veggen, r er plassert på den grønne plakaten som henger over sengen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

Det står en A i lampa mi. Tror det er en lampe i hvertfall, den henger på veggen til venstre for døra i det rommet med sofa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Catwoman

jeg og. Nå gikk jeg ut, og inn igjen. Og nå er bokstavene plassert på en annen måte. Kanskje de bokstavene bare er der for å lure.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok. Nå er jeg på et brett med en datamsakin. Tastet inn en kode, og ser nå bilde av de to første brettene på dataskjermen... hvordan kommer jeg meg videre derfra? for det må vel ha noe med bildene på datamsakinen.

Det er et anagram.

Du skal ta de bokstavene du får, lage et ord, gå in og ut igjen av datamaskinen for å deretter slå in passordet.

Hos meg var det "quest" og "luck" :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Catwoman
HJELP!!!

Jeg sitter også fast på brett 9 foran PC'n med to rom inni... Hvordan i huleste komme seg videre???

Stokk om på bokstavene som er plassert rundt omkring i de to rommene, slik at de danner et ord. Så taster du inn ordet på tastaturet og trykker enter. (altså tastaturet som tilhører data maskinen i spillet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nå har jeg kommet til brett 12, men hvordan komme forbi de røde portene? Har åpnet den første.

Har skrutrekker, tang og sikkerhetskort....

Jeg gir ikke opp nå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...