Gå til innhold

Hjernetrim. Kommer du deg ut av rommet?


manji

Anbefalte innlegg

Det sies at en kvinnes intuisjon er sterkere enn mannens. Ok. Her er en fin oppgave hvor dere kan vise dere fram på. Det er om å gjøre å komme seg til det neste rommet i form av å føre logistikk hele veien.

http://www.albartus.com/motas/

Glimrende for dere som kjedere dere foran datamaskinen (men for lat til å finne på noe annet) - dere som liker hjernetrim og dere som liker jazz (joa, dere skjønner siste delen etterpå).

Selv er jeg kommet til lvl 9 og holder på med datamaskinen for øyeblikket.

Hvis meg hva dere kan nå jenter! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel alle jenter som klarte alle brettene det har kommet flere brett og jeg har nå etter 6 timer kommet meg gjennom alle 12 brettene lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grr! Den glassboksen som jeg ikke klarer å stappe musa nedi gjør meg gaaaaaal!!!!! :frustrert:

Først må du få musa til å komme seg til hullet ved trappa. Deretter er det bare å fange den med 'glassboksen' ved å plassere boksen over hullet å trykke. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte det rett etter at jeg ble rasende her inne! Hehe! De sier at tro kan flytte fjell, jeg mener at frustrasjon kan flytte fjell... Hehe! Nå er det brett 4 som jeg sliter med...må bare bli sint nok så får jeg vel det til også! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eeek! Nei si det. Den er nok oppe igjen om ikke så alt for lenge. Er ikke så alt for uvanlig med litt nedetid i ny og ned. Mest sannsynligvis oppgraderinger på serveren. Med mindre de plutselig fant ut at de skulle omplassere spillet til en annen del av serveren da. Men det tviler jeg på, siden denne versjonen er nokså ny. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De må ha flyttet den for den har ikke fungert på lenge nå. Men den fungerte for meg etter at linken gikk ned.

Desverre lagres history file her på jobb kun 1 dag for meg... så jeg får ikke til å gå inn og se... kan ikke en av dere gå inn i history fila deres og se om dere finner en bedre link der da??

Desp. etter å spille igjennom dette :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:murvegg::murvegg::grine:

kan ikke noen lete i history og se om de finner det der da? igår når jeg spilte funket ikke linken, så det er oppe, vi kan bare ikke finne det... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...