Gå til innhold

Gutter og pene jenter på kåge

Silfen

Anbefalte innlegg

Gjest HunterLady

Hvem er de mindre pene og intelligente? :vetikke: Veldig mange har aldri lagt ut bilde av seg selv, men har mange plusser, så hvordan kan man vite at disse er mindre pene?

Anonym poster: f1c3b9cf503362ac0bd22ec221a17ce5

De som aldri har lagt ut bilde blir som oftest antatt for å være mindre pene, uten at de egentlig trenger å være det i virkeligheten. Det er vel også litt av sakens kjerne, altså det at folk går ut fra at disse er stygge og dermed er de automatisk "sjalu" på alle de pene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De som aldri har lagt ut bilde blir som oftest antatt for å være mindre pene, uten at de egentlig trenger å være det i virkeligheten. Det er vel også litt av sakens kjerne, altså det at folk går ut fra at disse er stygge og dermed er de automatisk "sjalu" på alle de pene.

Av hvem? Uintelligente amøber?

Anonym poster: ce003a4c73a99af69cad868f99dfe2e8

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til overfladiske KG med like overfladiske brukere.

Anonym poster: 0bced50a8528c23feb737b0fdfc7a5e3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir de som oftest det? Av hvem isåfall? Den soleklare majoriteten her har jo ikke lagt ut bilde. Det virker veldig rart å skulle jo konkludere med at 40k mennesker er stygge, fordi de ikke har lagt ut bilde. Jeg har vel tenkt at det å ikke legge ut bilde er normalen, uansett hvordan man ser ut, og at noen få gjør det.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du? Jeg tror du har dundrende rett.

Måten man veit at man har rett på, er når man stort sett ikke får en eneste pluss. Får man mer enn 6 plusser, har man rett og slett bare skrevet et provoserende innlegg, hvor 6 brukere følte at man virkelig tok råtta på den man debaterte med heheheh

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HunterLady

Det kan jeg ikke svare deg på, fordi jeg vet ikke hvem som lager hvilke antagelser. Likevel er det et velkjent fenomen at mange, kall de gjerne amøber, går ut fra at noen er mindre pene uten å egentlig vite hvordan vedkommende ser ut. På samme måte som at noen antagelser går motsatt vei. Dette handler om bilder vi lager i hodene våre, på samme måte som at vi forestiller oss hvordan ulike karakterer ser ut når vi leser bøker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel neppe tilfeldig at det er veldig høyt snitt i utseende og kropp på de som har lagt ut bilder av seg selv? Jeg vil tro at summen av KG er ganske så lik summen av verden utenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måten man veit at man har rett på, er når man stort sett ikke får en eneste pluss. Får man mer enn 6 plusser, har man rett og slett bare skrevet et provoserende innlegg, hvor 6 brukere følte at man virkelig tok råtta på den man debaterte med heheheh

Mnja.. De innleggene jeg har fått flest plusser på, faller faktisk ikke i den kategorien i det hele tatt. Så jeg tror ikke det er fullt så svart-hvitt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jeg ikke svare deg på, fordi jeg vet ikke hvem som lager hvilke antagelser. Likevel er det et velkjent fenomen at mange, kall de gjerne amøber, går ut fra at noen er mindre pene uten å egentlig vite hvordan vedkommende ser ut. På samme måte som at noen antagelser går motsatt vei. Dette handler om bilder vi lager i hodene våre, på samme måte som at vi forestiller oss hvordan ulike karakterer ser ut når vi leser bøker.

For meg så fungerer det på denne måten: brukere som det skinner gjennom at de har empati, intelligens, og har sosiale antenner i orden, er veldig attraktive (i mine øyne) uavhengig av hvordan de måtte se ut IRL, mens brukere som utviser det motsatte, fremstår som temmelig lite attraktive, også uavhengig av hvordan de ser ut IRL. Så for min del, så har forum-atferden til den enkelte bruker mye mer å si, enn hvordan deres ytre er. Og disse plusser jeg glatt.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir de som oftest det? Av hvem isåfall? Den soleklare majoriteten her har jo ikke lagt ut bilde. Det virker veldig rart å skulle jo konkludere med at 40k mennesker er stygge, fordi de ikke har lagt ut bilde. Jeg har vel tenkt at det å ikke legge ut bilde er normalen, uansett hvordan man ser ut, og at noen få gjør det.

Meg. Hvorfor ellers sitter folk dag ut og dag inn på et internett forum? Det må jo være fordi en ikke får venner IRL. Jeg blir like overrasket hver gang jeg treffer noen herfra og vedkommende viser seg å være pen. Som har vist seg å være skremmende ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Tydeligvis av noen!!

Jeg trodde dette var et av temaene i denne tråden, altså at de som kritiserer de såkalte "pene" blir antatt å være sjalu og mindre pen selv. Dette må jo da bety at de brukerne som tror at noen er sjalu også tror at den sjalue er mindre pen eller mindre suksessfull? Hvis ikke, gir det ingen mening. Og dette hadde de jo ikke beskyldt noen for å være dersom de hadde sett bildebevis på det motsatte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til overfladiske KG med like overfladiske brukere.

Du føler deg hjemme på Kg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Meg. Hvorfor ellers sitter folk dag ut og dag inn på et internett forum? Det må jo være fordi en ikke får venner IRL. Jeg blir like overrasket hver gang jeg treffer noen herfra og vedkommende viser seg å være pen. Som har vist seg å være skremmende ofte.

Haha, vel, tatt i betraktning at jeg får noia ved tanke på å møte folk fra nett, så har du tilgang på empiri som jeg ikke kan si noe på.;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del har virkelig aldri tenkt at folk som ikke legger ut bilde er mindre pene, fordi de ikke legger ut bilde. Som Vampen sier, de fleste legger jo ikke ut bilde, og samtidig finnes det jo mange gode grunner til at folk velger å ikke legge ut bilder, som ikke har med utseendet å gjøre i det hele tatt. (Jeg for min del får panikk ved tanken :gjeiper: ) Jeg er enig med BM2 i at "snittet" likevel må sies å være rimelig høyt i bildetrådene, selv om det jo er et mangfold.

HunterLady: De få gangene jeg har vært en av dem som har blitt antatt å være mindre pen og/eller sjalu, er det fordi jeg har vært kritisk til ulike temaer som har med lettkledde damer å gjøre. Og i den tråden på Ris&Ros vettu, der du en stund trodde at jeg og andre hadde kalt deg en hore :gjeiper:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydeligvis av noen!!

Jeg trodde dette var et av temaene i denne tråden, altså at de som kritiserer de såkalte "pene" blir antatt å være sjalu og mindre pen selv. Dette må jo da bety at de brukerne som tror at noen er sjalu også tror at den sjalue er mindre pen eller mindre suksessfull? Hvis ikke, gir det ingen mening. Og dette hadde de jo ikke beskyldt noen for å være dersom de hadde sett bildebevis på det motsatte.

Maja.. Jeg tror det er en enkel hersketeknikk for å ta de som eventuelt kritiserer. Jeg tror ikke det betyr at folk antar at de fleste her inne, sm ikke har lagt ut bilde, er stygge av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du føler deg hjemme på Kg? :)

Nja, jeg har tilpasningsproblemer. Synes KG er kjedelig, for lite futt, noe som gjør at jeg må trøstedrikke :(

Gode råd tas imot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Jeg for min del har virkelig aldri tenkt at folk som ikke legger ut bilde er mindre pene, fordi de ikke legger ut bilde. Som Vampen sier, de fleste legger jo ikke ut bilde, og samtidig finnes det jo mange gode grunner til at folk velger å ikke legge ut bilder, som ikke har med utseendet å gjøre i det hele tatt. (Jeg for min del får panikk ved tanken :gjeiper: ) Jeg er enig med BM2 i at "snittet" likevel må sies å være rimelig høyt i bildetrådene, selv om det jo er et mangfold.

HunterLady: De få gangene jeg har vært en av dem som har blitt antatt å være mindre pen og/eller sjalu, er det fordi jeg har vært kritisk til ulike temaer som har med lettkledde damer å gjøre. Og i den tråden på Ris&Ros vettu, der du en stund trodde at jeg og andre hadde kalt deg en hore :gjeiper:

Hehe, ja jeg husker litt av det.. ;)

(og jeg skjønner i grunnen hvorfor noen skulle mene at jeg var horete. Jeg var jo egentlig det)

Samtidig tror jeg at dette må man bare forvente. Mange folk er ikke alltid så kompliserte at de kommer på noen bedre grunner for hvorfor noen skulle være imot slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja jeg husker litt av det.. ;)

(og jeg skjønner i grunnen hvorfor noen skulle mene at jeg var horete. Jeg var jo egentlig det)

Samtidig tror jeg at dette må man bare forvente. Mange folk er ikke alltid så kompliserte at de kommer på noen bedre grunner for hvorfor noen skulle være imot slikt.

Har du solgt sex? Hvis nei, så synes jeg ikke noen har grunn til å tenke at du var horete, på noen måte. Om du har funnet ut at du av en eller annen grunn ikke vil legge ut bilder, så står det respekt av det. Men jeg ser ingen grunn til at du skal føle at du var litt horete tidligere av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, jeg har tilpasningsproblemer. Synes KG er kjedelig, for lite futt, noe som gjør at jeg må trøstedrikke :(

Gode råd tas imot.

Ok. Hva med; man får ikke mer moro enn man lager selv? :danse:

Start noen tråder med futt i, svar i eksisterende tråder på en ikkekjedelig måte, lag litt liv på den måten du synes er gøy så du slipper å trøstedrikke.

Selv synes jeg det er mye underholdende, morsomt, interessant og tildels irriterende greier å lese her inne. :kristin:

Beklager avsporing.

Endret av pantertante
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...