Gå til innhold

Eksperiement ang nettdatingsprofil....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

KateW, jeg får noe kjeft fordi jeg er vrang, ikke ulikt Steinar40s approach, så får jeg noen som ønsker å fortelle meg at de er akkurat en sånn Mann med stor M som jeg er ute etter. Noen har tydeligvis bare sett på bilder. "Du har pent smil" slo nok alle rekorder all den stund jeg ikke smiler på bildet. Men det er noen interessante, og jeg har fått kontakt med et par fine folk. Som tar humoren.

Anonym poster: 3319c433ba09452bfa7aae68445e40c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

KateW, jeg får noe kjeft fordi jeg er vrang, ikke ulikt Steinar40s approach, så får jeg noen som ønsker å fortelle meg at de er akkurat en sånn Mann med stor M som jeg er ute etter. Noen har tydeligvis bare sett på bilder. "Du har pent smil" slo nok alle rekorder all den stund jeg ikke smiler på bildet. Men det er noen interessante, og jeg har fått kontakt med et par fine folk. Som tar humoren.

Anonym poster: 3319c433ba09452bfa7aae68445e40c4

Jeg har forsåvidt ingenting imot bruk av humor, men det må ikke bli så tullete og tvetydig at man ikke vet noe mer om deg etter å ha lest profilen din. Mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig så oppfatter jeg hele profilteksten som litt aggresiv. Jeg ville nok bare bladd rett forbi. Hele profilteksten er liksom et godt eksempel på hvorfor nettdating ikke har en himla høy suksessrate. Alt jeg ser er en småhissig og potensielt veldig kravstor dame. Men er profilteksten nok til å få et riktig inntrykk av personene? Jeg vet ikke, men min følelse etter å ha lest noen hundre slike profiler over en del år er at enten så er norkse kvinner bitchy, kravstore og totalt uten bakkekontakt. Eller så er hele nettdatingopplegget føkked, og da ikke på den måten en gjerne ville være føkked.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel ikke akkurat dere selvmedlidende mannofolk som skylder deres taper-livsstil på oss damene, og hvor bitterheten overskygge det meste annet (stakkars dere da som bare er uheldige offer for samfunnets kjønnsutvikling) som TS er interessert i i utgangspunktet.

Ærlg talt Steinar, hvem tror du du er, hva slags fasit er det du forestiller deg du sitter med?

Om jeg tror rett så er det nøyaktig sånne som deg TS prøver å unngå med profilteksten sin.

Anonym poster: aa87e2440bab7460cae5a1d39e99c838

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er stor forskjell på å vite hva man ønsker seg, og å være kravstor. Det er stor forskjell på å bli skuffet når en såkalt veltrent mann ser ut som en umbraconøkkel, fordi han juger, og å ikke bry seg om kroppen til den man er glad i, men å verdsette ærlighet. Det er stor forskjell på å ikke ha gitt opp tanken på barn, men å kunne leve uten, og det å være ute etter en spermdonor. Det er stor forskjell på å være glad i sex med den man er glad i og å være ei hore. Det er noen av disse tingene jeg har søkt å uttrykke i profiltekstseksperimentet mitt, som enkelte klarer å lese mellom linjene.

Anonym poster: 3319c433ba09452bfa7aae68445e40c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det vel ikke akkurat dere selvmedlidende mannofolk som skylder deres taper-livsstil på oss damene, og hvor bitterheten overskygge det meste annet (stakkars dere da som bare er uheldige offer for samfunnets kjønnsutvikling) som TS er interessert i i utgangspunktet.

Ærlg talt Steinar, hvem tror du du er, hva slags fasit er det du forestiller deg du sitter med?

Om jeg tror rett så er det nøyaktig sånne som deg TS prøver å unngå med profilteksten sin.

Anonym poster: aa87e2440bab7460cae5a1d39e99c838

Mye mulig. Jeg sitter også med det inntrykket som BM2 gjør; altså at denne dama (TS) gir inntrykket av å være litt aggressiv/kravstor igjennom det hun skriver.

Jeg får da inntrykket av at hun ønsker en mann som hun kan kontrollere. Det er ikke attraktivt i mine øyne.

Hvis dette ikke er det inntrykket TS ønsker å gi så bør hun tenke igjennom hva og hvordan hun formulerer seg.

Jeg personlig er ikke noe interessert i å dominere dama. Men jeg er altså heller ikke noe interessert i å bli forsøkt kontrollert eller dominert av dama.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som skrevet over, det at jeg skriver at jeg vil ha en mann som er mann, og at jeg ønsker å være kvinnen i forholdet, forklarer de som forstår det jeg skriver at jeg verken er aggresiv eller kravstor. Jeg ønsker kun en mann som ikke er noe annet enn det han utgir seg for å være

Anonym poster: 3319c433ba09452bfa7aae68445e40c4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud bedre, Steinar! Det er ikke rart du er singel. Du ser på kvinner som manipulative og onde, uansett hvordan de oppfører seg tror du det ligger baktanker bak. Slapp av litt. Ingenting i TS' innlegg sier at hun vil ha kontrollen og at mannen hennes skal være enkel. Men det er helt tydelig at hun ikke ønsker en bitter kranglefant som deg - så kan du ikke bare la være å kuppe denne tråden?

Anonym poster: abbfa5b60aa0220cf18a7b97ed051395

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er stor forskjell på å vite hva man ønsker seg, og å være kravstor. Det er stor forskjell på å bli skuffet når en såkalt veltrent mann ser ut som en umbraconøkkel, fordi han juger, og å ikke bry seg om kroppen til den man er glad i, men å verdsette ærlighet. Det er stor forskjell på å ikke ha gitt opp tanken på barn, men å kunne leve uten, og det å være ute etter en spermdonor. Det er stor forskjell på å være glad i sex med den man er glad i og å være ei hore. Det er noen av disse tingene jeg har søkt å uttrykke i profiltekstseksperimentet mitt, som enkelte klarer å lese mellom linjene.

Anonym poster: 3319c433ba09452bfa7aae68445e40c4

Det er ingen stor forskjell på å vite hva man ønsker seg, og å være kravstor, eller på å ikke ha gitt opp tanken på barn, men å kunne leve uten, og det å være ute etter en spermdonor, nei.

Men at det er uakseptabelt at folk juger, og at man ikke er ei hore fordi man er glad i sex med den man er glad i; det er selvfølgelig helt riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud bedre, Steinar! Det er ikke rart du er singel. Du ser på kvinner som manipulative og onde, uansett hvordan de oppfører seg tror du det ligger baktanker bak. Slapp av litt. Ingenting i TS' innlegg sier at hun vil ha kontrollen og at mannen hennes skal være enkel. Men det er helt tydelig at hun ikke ønsker en bitter kranglefant som deg - så kan du ikke bare la være å kuppe denne tråden?

Anonym poster: abbfa5b60aa0220cf18a7b97ed051395

Visse kvinnfolk er hva jeg kaller for snyltere. Både emosjonelt og materielt. Dette er bare et faktum.

I tillegg finnes det en del kvinner som ønsker å kontrollere mannen i forholdet. Og trenger derfor en "enkel" mann som finner seg i (eller ikke skjønner) dette. Tror faktisk dette er et relativt vanlig forekommende scenario rundt omkring i de tusen norske hjem.

Og slike individer må unngås for enhver pris, i mine øyne.

At jeg da blir oppfattet som en bitter kranglefant av kvinner som beskrevet over; er sikkert bare helt naturlig.

Nuff said!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er det jeg uttrykker i profilteksten, verken mer eller mindre.

Anonym poster: 3319c433ba09452bfa7aae68445e40c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Visse kvinnfolk mannfolk er hva jeg kaller for snyltere. Både emosjonelt og materielt. Dette er bare et faktum.

I tillegg finnes det en del kvinner menn som ønsker å kontrollere mannen kvinnen i forholdet. Og trenger derfor en "enkel" mann kvinne som finner seg i (eller ikke skjønner) dette. Tror faktisk dette er et relativt vanlig forekommende scenario rundt omkring i de tusen norske hjem.

Og slike individer må unngås for enhver pris, i mine øyne.

Nuff said!

Jeg tillot meg å kopiere ditt innlegg, Steinar, med noen modifikasjoner.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og det er det jeg uttrykker i profilteksten, verken mer eller mindre.

Anonym poster: 3319c433ba09452bfa7aae68445e40c4

Hva du uttrykker i profilteksten er åpenbart ikke åpenbart; ettersom både BM2 og undertegnede sitter med et annet inntrykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tillot meg å kopiere ditt innlegg, Steinar, med noen modifikasjoner.

hehe Ja, jeg er faktisk ikke uenig i dette heller jeg. Og hva som egentlig er det vanligste scenarioet i dagens Norge kan helt sikkert diskuteres.

Men jeg er altså en mann. Og hvem sine dårlige egenskaper tror du da at jeg fokuserer mest på? :smoke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Hva du uttrykker i profilteksten er åpenbart ikke åpenbart; ettersom både BM2 og undertegnede sitter med et annet inntrykk.

Dere to er jo notoriske kvinneforaktere og tar alt hva kvinner sier og gjør i verste mening.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Eurodice

hehe Ja, jeg er faktisk ikke uenig i dette heller jeg. Og hva som egentlig er det vanligste scenarioet i dagens Norge kan helt sikkert diskuteres.

Men jeg er altså en mann. Og hvem sine dårlige egenskaper tror du da at jeg fokuserer mest på? :smoke:

Du kunne ikke tenke deg å forsøke å fokusere på en kvinnes gode egenskaper da, eller er vi gjennomført onde og manipulative?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere to er jo notoriske kvinneforaktere og tar alt hva kvinner sier og gjør i verste mening.

Kan selvfølgelig ikke svare for BM2, men jeg har aldri foraktet alle kvinner på et generelt grunnlag.

Men jeg forakter de som ikke klarer å oppføre seg, ja.

Du kunne ikke tenke deg å forsøke å fokusere på en kvinnes gode egenskaper da, eller er vi gjennomført onde og manipulative?

Det vet jeg ikke før det er bevist. Av den det måtte gjelde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Kan selvfølgelig ikke svare for BM2, men jeg har aldri foraktet alle kvinner på et generelt grunnlag.

Men jeg forakter de som ikke klarer å oppføre seg, ja.

Det vet jeg ikke før det er bevist. Av den det måtte gjelde.

Altså, er det slik å forstå at i utgangspunktet anser du kvinner for å være falske, manipulative etc. til det motsatte er bevist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, er det slik å forstå at i utgangspunktet anser du kvinner for å være falske, manipulative etc. til det motsatte er bevist?

Nei, i utgangspunktet er jeg nøytral; inntil det motsatte er bevist.

Og hva som bevises (av den andre) kan da være positivt eller negativt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...