Gå til innhold

Eksperiement ang nettdatingsprofil....

Fremhevede innlegg

Skrevet

Altså, er det slik å forstå at i utgangspunktet anser du kvinner for å være falske, manipulative etc. til det motsatte er bevist?

Ja, jeg gjør det. Etter å utelukkende ha blitt sviktet grovt kun av kvinner så anser jeg kvinner som gruppe betraktelig mindre pålitelige en menn.

Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Ja, jeg gjør det. Etter å utelukkende ha blitt sviktet grovt kun av kvinner så anser jeg kvinner som gruppe betraktelig mindre pålitelige en menn.

Jeg vil minne deg om at jeg for en tid siden siden rakte ut hånden til deg i håp om muligens å få deg til å forstå at de fleste normale kvinner ikke er slik som din opplevelse av dem. Du hånet meg og trakk inn helt utenforliggende ting som ikke hadde det aller minste med saken å gjøre.

Endret av Arabella
Skrevet

Hva du uttrykker i profilteksten er åpenbart ikke åpenbart; ettersom både BM2 og undertegnede sitter med et annet inntrykk.

Nå er dere begge skuffet over kvinner og framstår som bitre her på KG, og det er akkurat det jeg ikke er ute etter.

Anonym poster: 3319c433ba09452bfa7aae68445e40c4

• Liker 1
Gjest white tiger
Skrevet

Nå er jeg kvinne, men en sånn profil hadde ikke fått meg til å ville svare. Jeg synes det er en negativitet ved det du skriver som gjør at du fremstår som oppgitt og sint. Og ja, jeg skjønner jo at du kanskje prøver å være morsom, men det kommer liksom ikke helt frem.

• Liker 2
Skrevet

Tilbakemeldingene jeg får er snarere integritet, bevisst, tydelig og reflektert. Så det....

• Liker 1
Gjest Tidssone
Skrevet

Jeg skjønner godt hva trådstarter vil med profilen sin og skjønner også hvilke menn hun ønsker skal svare. Tror faktisk at de mennene hun forsøker å nå, også forstår at hun er en dame etter deres smak. Likte profilteksten, den har snert og bærer preg av ærlighet.

Det er fint om du holder oss oppdatert på hvem som tar kontakt. Dette er spennende og kan helt klart være til hjelp for alle single som nettdater.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Nå er dere begge skuffet over kvinner og framstår som bitre her på KG, og det er akkurat det jeg ikke er ute etter.

Jeg er fortsatt bitter og skuffet over en spesiell kvinne, ja. Ikke så mye på utfallet som på hvordan hun oppførte seg.

Men jeg er ikke bitter på alle andre kvinner som ikke har noe som helst med saken å gjøre.

Sårene må imidlertid gro først. Og selv da vil jeg selvfølgelig være mye mer oppmerksom på en del saker og ting som jeg ikke var tidligere.

Endret av Steinar40
Skrevet

Jeg vil minne deg om at jeg for en tid siden siden rakte ut hånden til deg i håp om muligens å få deg til å forstå at de fleste normale kvinner ikke er slik som din opplevelse av dem. Du hånet meg og trakk inn helt utenforliggende ting som ikke hadde det aller minste med saken å gjøre.

Jeg husker mitt svar til deg, men jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke husker hva du skrev som var ment som en håndsrekning. Uansett, paranoiaen og misstroen sitter dypt hos de som skades sosialt. Det trengs mange beviser, lang og bevisst jobbing fra innsiden og utsiden for å komme i mål. Enda mer kreves det når det oppriktige, høyt motiverte og målbevisste forsøket på å legge fortiden bak seg ble belønnet med enda en dolk i ryggen.

Skrevet

Jeg skjønner godt hva trådstarter vil med profilen sin og skjønner også hvilke menn hun ønsker skal svare. Tror faktisk at de mennene hun forsøker å nå, også forstår at hun er en dame etter deres smak. Likte profilteksten, den har snert og bærer preg av ærlighet.

Det er fint om du holder oss oppdatert på hvem som tar kontakt. Dette er spennende og kan helt klart være til hjelp for alle single som nettdater.

Jeg tror at mange oppegående, blide og ukompliserte menn ser en litt sint og skuffa dame. De som tar kontakt tror jeg enten er kyniske menn som vil ha seg noe eller menn som er på jakt etter en kvinne å "redde".

• Liker 1
Gjest Tidssone
Skrevet

Jeg tror at mange oppegående, blide og ukompliserte menn ser en litt sint og skuffa dame. De som tar kontakt tror jeg enten er kyniske menn som vil ha seg noe eller menn som er på jakt etter en kvinne å "redde".

Jeg tror jeg har mer erfaring med menn på nett enn det du har?

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror jeg har mer erfaring med menn på nett enn det du har?

Jeg håper da inderlig det :ler:

Skrevet

Ikke så langt.

Skrevet

Ikke så langt.

Hva vet du om det egentlig?

Skrevet

Hva vet du om det egentlig?

Jeg leser svarene jeg får.

Skrevet

Jeg leser svarene jeg får.

Håper for din del at du har rett.

Personlig har jeg lært å ikke tro på noe jeg hører før jeg vet.

Skrevet

Dette er en av de merkeligste trådene på lenge!

Er ikke overrasket over at dere mannfolk i tråden blir møtt av kvinner på en dårlig måte!

Sinnsykt!

Anonym poster: aa87e2440bab7460cae5a1d39e99c838

Skrevet

Dette er en av de merkeligste trådene på lenge!

Er ikke overrasket over at dere mannfolk i tråden blir møtt av kvinner på en dårlig måte!

Sinnsykt!

Jaha? Dette må du forklare for meg. Jeg oppfatter profilteksten som negativ og ville derfor gått rett videre til neste profil. Hvorfor gjør dette at jeg blir møtt av kvinner på en dårlig måte? Og hva mener du egentlig med hele påstanden? :klo:

• Liker 2
Skrevet

Jaha? Dette må du forklare for meg. Jeg oppfatter profilteksten som negativ og ville derfor gått rett videre til neste profil. Hvorfor gjør dette at jeg blir møtt av kvinner på en dårlig måte? Og hva mener du egentlig med hele påstanden? :klo:

Damen skriver jo at hun har kommer opp med en ny profiltekst som gir mye mer interessante henvendelser enn tidligere, hva er poenget med å diskutere hva du synes om profilen da, det er åpenbart at det ikke ender og dine likesinnede hun ønsker å komme i kontakt med. Er ikke det bare bra at man kan finne ut det så fort som mulig da?

Skrevet

Eg fekk ikkje heilt med meg kva profiltekst som var den opprinnelege og kva som var den "forbedra versjonen"? Teksten i hovudinnlegget var i alle fall heilt merkeleg. Kanskje eg er rar, men eg skjønte ikkje kva du ville fram til i det heile tatt. Du vil ha ein mann som kan svare ja på minst tre av spørsmåla under, men spørsmåla under var veldig ulike, og ikkje alle var ja/nei spørsmål (eller spørsmål i det heile tatt). Dårleg skrevi og bruk av dårlege verkemidler...

• Liker 1
Skrevet

Damen skriver jo at hun har kommer opp med en ny profiltekst som gir mye mer interessante henvendelser enn tidligere, hva er poenget med å diskutere hva du synes om profilen da, det er åpenbart at det ikke ender og dine likesinnede hun ønsker å komme i kontakt med. Er ikke det bare bra at man kan finne ut det så fort som mulig da?

Jeg hadde i gode gamle dager tilsvarende tekst selv. Jeg ble anklaget for å være sur, bitter og teit. Hele saken her fører til at jeg føler meg mer missforstått en noen sinne samt at jeg føler at jeg forstår mindre enn ingenting av hele verden. Det i seg selv er verdt en diskusjon.

Men for all del, om det virker så er jo det bra for TS. Jeg er bare overrasket over at det virker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...