Gå til innhold

Foretrekker meg plettfri.


Gjest Viola

Anbefalte innlegg

Ikke gjør som meg. Min var også slik og fikk meg til å ta svære plastiske inngrep. Jeg ble kjempesyk etterpå, : (

Anonym poster: 127a95ec47a279e501582c519038d841

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mannen din kan ikke være riktig vel bevart. Du trener jo hver dag, og har former, så du høres jo rimelig perfekt ut allerede!

Han bør nok ta en virkelighetssjekk, husk at kvinner skal ha litt former, det er menn som kan tillate seg å være mer definert.

det er din mening. men nå er det ikke alle som har samme pereferanser som deg når det gjelder kropp og utseende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanligvis snakker jeg varmt om kommunikasjon.

Men her ble jeg fristet til å svare som følger, da han kanskje trenger en oppvekker med tanke på hvor unødvendig slikt mas er - Har han litt mage? Litt lite hår på toppen? Litt slurvete med tanke på hygiene eller intimfrisering? Kjør på... små stikk over noen dager. I det han reagerer tar dere praten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langt ifra. Problemet løser seg med at hun krever respekt av ham. Han bør virkelig justere kravene sine. T.S liker kroppen sin, og det er det viktigste.

Anonym poster: 031837143c996d17ea1aa6d55bbe2848

hvorfor skal han justere kravene sine? han kjæresten til ts burde heller finne noen som oppfyller hans pereferanser og ts burde heller finne seg noen som godtar hennes kropp.

mennesker har ulike pereferanser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man slutter ikke å forundre seg over hva en person kan få seg til å si til sin kjære! Han fortjener et skikkelig skremmeskudd den karen der altså! Du bør i alle fall ikke føye han i dette! Fortell han at du er godt fornøyd med kroppen din, og at den blir slik den er; velproposjonert og fast. Om han ikke er fornøyd så har han mer enn et problem! Det er jo respektløst det han sier til deg. Du får spørre han hva han ville synes dersom du begynte å plukke på hans utseende og kropp. Makan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her hadde jeg gitt kjæresten klar beskjed om å holde kjeft.

Han falt for det slik du var og er. Du har en normal BMI og attpåtil trener. Du er flott og sunn. Dette vil han endre på. Dette føler han seg fri til å kommentere. Den mannen som hadde sagt noe sånt til meg hadde fått passet sitt påskrevet. Overhode ikke godtatt.

Anonym poster: 65922e5db6bec6b1cee10968dc429fee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du beskriver en perfekt kropp, og opplever også kroppen din slik selv.

Men for å bli plettfri må du kvitte deg med denne drittsekken av en mann.

Anonym poster: a81447300468fd886b7ea923694cf561

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan du trene flere timer hver dag og være overvektig? BMI din er på 25,40.

Det viktigste er at du selv er fornøyd med kroppen din, ikke kjæresten din. lykke til

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første er det INGEN som får lov til å påpeke når du hadde sett best ut. Selv ikke kjæresten din.

Hvis du trener et par timer om dagen høres det ut som om du er i FIT form! Herregud, hvordan kan kjæresten din klage?

hva mener du med "får lov til å påpeke" det? er det ulovlig i norge? kjæresten kan påpeke akkurat det han ønsker og hun, ts, har da lov til å akseptere det (og gjøre noe med det) eller avslutte forholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du er bare 160 så har du sikkert godt av å slanke deg hvertfall 5 kilo ned fra den vekten du har nå.

Men om du skal gjøre det er helt og holdent opp til deg.

At han synest det er jo en ærlig sak det. Han tvinger deg ikke.

Han synest nok du er fin, men at du kan bli enda finere. Det er ikke noe galt med det.

Hvor mange kvinner er det ikke som nærmest tvangsslanker mannen sin? Hvorfor er det greit men ikke omvendt?

Vil også legge til at min mann har ingen problemer med å si at jeg hadde vært finere om jeg gikk ned litt. (jeg ser det jo selv om jeg får noen kilo ekstra) Og jeg har ingen problemer med at han sier det. Når jeg så har gått ned litt så er vi begge fornøyde. Samme andre veien, når jeg feks sier til han at han bør jobbe mere med feks brystmusklene.

Hvorfor skal TS ta det så ille opp?

Hadde hun vært 160kg hadde nok diskusjonen vært en annen. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...