Gå til innhold

Foretrekker meg plettfri.


Gjest Viola

Anbefalte innlegg

Også må jeg bare si at jeg virkelig håper dette var en dårlig spøk:

Dette er helt reellle spekulasjoner. Veldig mange menn er bifile. Så sjansen for at denne mannen er bifil er der. Men dette kan jo trådstarter helt enkelt spørre han om, eller hun kan forsøke å se om han får ekstra tenning, entusiasme og glød når han snakker med vakre menn.

I moteverdenen, der homofile menn har stor innflytelse, så ser vi at tynne jenter med gutterumper

foretrekkes foran jenter med normale rumper, så derfor gjetter jeg at bifile kanskje tiltrekkes av gutteaktige jenterumper.

Min første tanke , litt spøkefullt, var at den mannen som ikke tiltrekkes av så lekker dame som TS, mest sannsynlig er homofil.

Endret av I Grosny
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er helt reellle spekulasjoner. Veldig mange menn er bifile. Så sjansen for at denne mannen er bifil er der. Men dette kan jo trådstarter helt enkelt spørre han om, eller hun kan forsøke å se om han får ekstra tenning, entusiasme og glød når han snakker med vakre menn.

I moteverdenen, der homofile menn har stor innflytelse, så ser vi at tynne jenter med gutterumper

foretrekkes foran jenter med normale rumper, så derfor gjetter jeg at bifile kanskje tiltrekkes av gutteaktige jenterumper.

Min første tanke , litt spøkefullt, var at den mannen som ikke tiltrekkes av så lekker dame som TS, mest sannsynlig er homofil.

Nei, det at en mann blir tiltrukket av slanke eller tynne jenter er overhodet ikke et tegn på at han er homofil eller bifil. Den påstanden er like tåpelig som å si at kvinner som er tiltrukket av lave menn, sannsynligvis er lesbiske. Du kan fint få fram at TS er en lekker dame uten å samtidig rakke ned på andres kropper ved å hinte om at de ikke er ekte kvinner. Men nok om det, dette blir en avsporing.

Det at en mann kun blir tiltrukket av tynne jenter er derimot et tegn på at han enten bør holde seg til de tynne jentene eller lære seg å passe kjeften sin så han ikke sårer kjæresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor slanker du deg ikke disse siste fem kg'ene så er jo problemet løst! Teit å kalle kjæresten for overfladisk når du selv trener FLERE TIMER hver dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor slanker du deg ikke disse siste fem kg'ene så er jo problemet løst! Teit å kalle kjæresten for overfladisk når du selv trener FLERE TIMER hver dag...

Fordi hun er fornøyd med seg selv som hun er - og er ikke det det viktigste?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan fint få fram at TS er en lekker dame uten å samtidig rakke ned på andres kropper ved å hinte om at de ikke er ekte kvinner.

Den så jeg ikke. Jeg beklager at jeg har skrevet noe som kan oppfattes som å tråkke på damer med tynne rumper. Unnskyld. Jeg klarte ikke å tenke så langt. OM det var en syrlig undertone her , så var den heller adressert mot slankehysteriet, og litt mot typen sin smale estetikk.

Jeg har selv tidligere datet dame med tynn rumpe, og hun var helt nydelig. Men jeg har altså ganske store estetiske kvinnekropptoleranser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi hun er fornøyd med seg selv som hun er - og er ikke det det viktigste?

Men hun er tydeligvis ikke fornøyd med situasjonen som har oppstått, og den kan hun løse ved å slanke seg litt mer. Om hun trener flere timer hver dag burde jo fem kg smelte lekende lett vekk. Hun vil glede kjæresten sin som hun jo har uttrykt et ønske om å gjøre og hun vil sikkert få enda mer kommentarer om hvor bra hun ser ut. Vinn vinn for alle parter!

Endret av cheezewizz
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cosette

En slik søken etter fysisk perfeksjon og pirking på såkalte imperfeksjoner ville fått meg til å forlate en mann. Til sammenligning kunne jeg sikkert tålt en utroskapsepisode. Så alvorlig er dette for meg. I et forhold skal man bygge hverandre opp og elske hverandre som det helthetlige mennesket man er, slik tenker jeg. For meg fremstår det som absurd å skulle legge seg opp i vekten til en normalvektig kjæreste. Fullstendig absurd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den så jeg ikke. Jeg beklager at jeg har skrevet noe som kan oppfattes som å tråkke på damer med tynne rumper. Unnskyld. Jeg klarte ikke å tenke så langt. OM det var en syrlig undertone her , så var den heller adressert mot slankehysteriet, og litt mot typen sin smale estetikk.

Jeg har selv tidligere datet dame med tynn rumpe, og hun var helt nydelig. Men jeg har altså ganske store estetiske kvinnekropptoleranser.

Jeg trodde ikke at du mente noe vondt med det, men synes likevel det er viktig å få fram at alle slags kropper kan være fine. Det viktigste er at eieren av kroppen er fornøyd. :)

Men hun er tydeligvis ikke fornøyd med situasjonen som har oppstått, og den kan hun løse ved å slanke seg litt mer. Om hun trener flere timer hver dag burde jo fem kg smelte lekende lett vekk. Hun vil glede kjæresten sin som hun jo har uttrykt et ønske om å gjøre og hun vil sikkert få enda mer kommentarer om hvor bra hun ser ut. Vinn vinn for alle parter!

En perfeksjonist vil alltid finne noe nytt å klage på, så det er lite sannsynlig at han slutter å lete etter feil hvis hun ikke forklarer ham hvor dårlig oppførselen hans får henne til å føle seg. Hun sier jo selv at hun ikke nødvendigvis ville likt kroppen sin like godt dersom hun slanket seg - og det er altså hennes mening som teller mest. Synes jeg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hun er tydeligvis ikke fornøyd med situasjonen som har oppstått, og den kan hun løse ved å slanke seg litt mer. Om hun trener flere timer hver dag burde jo fem kg smelte lekende lett vekk. Hun vil glede kjæresten sin som hun jo har uttrykt et ønske om å gjøre og hun vil sikkert få enda mer kommentarer om hvor bra hun ser ut. Vinn vinn for alle parter!

Langt ifra. Problemet løser seg med at hun krever respekt av ham. Han bør virkelig justere kravene sine. T.S liker kroppen sin, og det er det viktigste.

Anonym poster: 031837143c996d17ea1aa6d55bbe2848

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hun er tydeligvis ikke fornøyd med situasjonen som har oppstått, og den kan hun løse ved å slanke seg litt mer. Om hun trener flere timer hver dag burde jo fem kg smelte lekende lett vekk. Hun vil glede kjæresten sin som hun jo har uttrykt et ønske om å gjøre og hun vil sikkert få enda mer kommentarer om hvor bra hun ser ut. Vinn vinn for alle parter!

Ser du selv hva du skriver???

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Kommenter gjerne om det er noe du er uenig i.

TS skal ikke gå ned i vekt fordi kjæresten eller andre vil det. Hun skal bare gå ned i vekt fordi hun selv vil det.

Og når kjæresten hennes ønsker at hun skal gå ned i vekt, når ts faktisk er fornøyd, blir det feil.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En perfeksjonist vil alltid finne noe nytt å klage på, så det er lite sannsynlig at han slutter å lete etter feil hvis hun ikke forklarer ham hvor dårlig oppførselen hans får henne til å føle seg. Hun sier jo selv at hun ikke nødvendigvis ville likt kroppen sin like godt dersom hun slanket seg - og det er altså hennes mening som teller mest. Synes jeg.

Jeg trodde jeg svarte deg, men ser ikke kommentaren i tråden, så jeg svarer igjen. Har vi noe grunnlag for å kalle ham perfeksjonist da? Eller er det bare fordi han øsnker at dama går ned fem kg? I så fall kan vi nok ikke kalle ham det helt enda.

Hun får sette opp en pluss og minus liste over det å gå ned fem kg og så gjøre seg opp en mening deretter. Noe mer enn det kan vel ikke vi andre kreve, annnet enn å prøve å opplyse om potensielle positive og negative sider som hun kan fylle listen med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS skal ikke gå ned i vekt fordi kjæresten eller andre vil det. Hun skal bare gå ned i vekt fordi hun selv vil det.

Og når kjæresten hennes ønsker at hun skal gå ned i vekt, når ts faktisk er fornøyd, blir det feil.

Men om forholdet mellom dem hadde blitt bedre av at hun slanket seg litt, er det jo bare bra! Kanskje hadde hun foretrukket å være fem kg lettere, vet ikke før man prøver. Er jo ikke noe problem å gå opp i vekt igjen for de fleste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg trodde jeg svarte deg, men ser ikke kommentaren i tråden, så jeg svarer igjen. Har vi noe grunnlag for å kalle ham perfeksjonist da? Eller er det bare fordi han øsnker at dama går ned fem kg? I så fall kan vi nok ikke kalle ham det helt enda.

Dette syntes nemlig han og forstår ikke hvordan jeg egentlig kan väre helt fornöyd når ting kan bli mer "perfekt".

Mest så irriterer jeg vel meg over våre ulike tanker om skjönnhetsideal og jeg blir trist for at jeg ikke er "perfekt" i hans öyne kun pga jeg ikke har 100 % perfekte mål og tall på kroppen min. Det er ikke det som er skjönnhet for meg..

Høres ganske perfeksjonistisk ut for meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du er bare 160 så har du sikkert godt av å slanke deg hvertfall 5 kilo ned fra den vekten du har nå.

Men om du skal gjøre det er helt og holdent opp til deg.

At han synest det er jo en ærlig sak det. Han tvinger deg ikke.

Han synest nok du er fin, men at du kan bli enda finere. Det er ikke noe galt med det.

Hvor mange kvinner er det ikke som nærmest tvangsslanker mannen sin? Hvorfor er det greit men ikke omvendt?

Vil også legge til at min mann har ingen problemer med å si at jeg hadde vært finere om jeg gikk ned litt. (jeg ser det jo selv om jeg får noen kilo ekstra) Og jeg har ingen problemer med at han sier det. Når jeg så har gått ned litt så er vi begge fornøyde. Samme andre veien, når jeg feks sier til han at han bør jobbe mere med feks brystmusklene.

Hvorfor skal TS ta det så ille opp?

Endret av lashara
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags andre "krav" er det han setter da? Av erfaring vet jeg at mannfolk som stiller så perfekte krav til kropp sannsynligvis stiller endel urealistiske krav ellers også.

Anonym poster: aa5cc35055f60555b61f8d5dad9a0baf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter virkelig med å ta denne typen tråder / diskusjoner på alvor. For meg blir meningsytringene for ekstreme. Virker som hele gjengen går av skaftet for å støtte et innlegg som mest trolig ikke en gang er sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...