Gå til innhold

Hadde du solgt kroppen din for 884 000?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

(Et annet spørsmål er om noen virkelig var villig til å betale 884.000 kr for 1 time med min 39 år gamle kropp.hehe)

Anonym poster: 842ae48f28555f976c3385ac20512d07

Aktuelt at NOEN her inne hadde fått flerfoldige hundretusener for et ligg.

Anonym poster: 0e4c326e1f461343b223ea74801e6572

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Darthoven

Nei, for jeg har bare en kropp.

Den forsvinner ikke selv om du har sex med noen.

Ja, jeg hadde gjort det...faktisk så hadde jeg gjort det gratis dersom det var ei kvinne. Var det en mann så tror jeg prisen min er cirka 500.000, litt avhengig av hvor bra vedkommende ser ut. Måtte jeg ha hatt sex med en mann så hadde jeg satt pris på at han ikke var alt for ekkel.

Edit; Næh..who am I kidding. Jeg hadde sikkert tatt den opp toern for en kvart mill.

Endret av Darthoven
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke kunnet leve med meg selv om jeg gjorde noe slikt. De pengene kan jeg tjene på andre måter.

Hvem har lyst på en mann som har en slik historie. En som har solgt kroppen sin til andre?

Nå er det sikkert flere som rekker hånden i været, men det tror jeg ikke på. Da må du være desperat.

Endret av Pene sko...
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høy? Du får jo ikke en leilighet en gang for det summen der.

Jeg får gjort veldig mye for de pengene der ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker at jeg i grunnen kunne hatt sex med noen for den summen, men igjen så kan jeg ikke se for meg å være i stand til å ha sex med noen jeg ikke finner attraktiv nok til å i det hele tatt bli opphisset. Kanskje det hadde funket uansett for den summen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Jeg tenker at jeg i grunnen kunne hatt sex med noen for den summen, men igjen så kan jeg ikke se for meg å være i stand til å ha sex med noen jeg ikke finner attraktiv nok til å i det hele tatt bli opphisset. Kanskje det hadde funket uansett for den summen.

Tenker litt det samme. Jeg klarer ikke å kysse noen jeg ikke er veldig tiltrukket av engang.

Men masse glidemiddel, lukke øynene og tenke på Jensen Ackles ville vært min plan iallefall :gjeiper:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hadde du gjort det for mer enn bare ordinært samleie? Analsex også f.eks?

Anonym poster: 27a56c882aa649cf733d770a06529cad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, absolutt! Hadde nok ikke tenkt meg om engang.. Som flere over her har nevnt, mange av oss har sex gratis med ukjente vi treffer på byen. Den tiden er over for min del, men om jeg fikk såpass godt betalt for det, ville jeg gjerne hatt sex med en ukjent. Kan vel nevne at jeg har litt dårlig inntekt pga dårlig helse, så pengene ville gått til sparing og nødvendigheter, ikke luksus..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hadde du gjort det for mer enn bare ordinært samleie? Analsex også f.eks?

Anonym poster: 27a56c882aa649cf733d770a06529cad

Nå er du drøy.

Hallo! Selvsagt byr kvinner frem kropp og sex som salgs-/byttehandelsvare men det handler tross alt om litt respekt også da. Bikker du millionen er brunøyet tilgjengelig selvsagt men ikke før....

Kvinner vet tross alt å sette en pris, også på seg selv.

Anonym poster: dfa8dfba3adbaa20271fb37a24ec4776

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at det er snakk her om å selge seg som JOMFRU! Så du som nevner at man kan trenge pengene til sitt sultne barn har bommet litt der, hvis du ikke er jomfru Maria. Og dere som nevner at dere allerede har kjæreste/samboer så dere vil ikke være utro, dere kan ikke selge dere uansett fordi jeg tviler for at dere er jomfru (neppe noen andre i tråden heller for den saks skyld).

Så hadde dere solgt jomfrudommen for disse pengene?

Er usikker selv, når jeg tenker tilbake til den gangen jeg ennå var jomfru så var jeg en veldig usikker person som hatet meg selv, så antakelig hadde jeg gjort det. I dag med mye bedre selvtillit og mer livserfaring, kanskje ikke men skal ikke påstå at jeg absolutt ikke hadde gjort det. Men trur ikke at selvtilliten hadde vært like bra i dag hvis jeg var en 30 år gammel jomfru, hehe ;)

Anonym poster: 8838a703952b2ca22d1bdfc0ee45df67

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...