Gå til innhold

Hadde du solgt kroppen din for 884 000?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette er forresten reglementet på slike jomfruauksjoner:

Virgin sex terms and conditions

The winning bidder cannot:

- Be intoxicated during their time with the virgin.

- Involve any one else in the consummation.

- Kiss the virgin.

- Have or expect to fulfill any fantasies or fetishes during their time with the virgin.

- Use any sex toys or other objects during their time with the virgin.

- Use a telephone or any recording device during their time with the virgin.

- The length and duration of the sex is to be agreed by both participants before consummation begins. However, the minimum consummation time is one hour.

It is mandatory for the virgin, gentleman and woman, who participate in the consummation of sex with the virgin to sign a non-disclosure agreement, which will be presented to them before consummation. The NDA consists of authentic vaginal intercourse only. Fellatio is not permitted; the virgin is required to perform the sex act only once. The certificate of consummation will be awarded to the consummator after sexual intercourse has taken place.

Both virgins will have 24-hour security at all times. The extent of the security during consummation is to be controlled by the virgin; however, no persons except the two engaging in sexual conduct will be permitted in the bedroom.

Under disse kondisjonene og med den tidligere nevnte summen hadde jeg lett sagt JA.

Om ti år? Forhåpentligvis er jeg i en helt annen økonomisk situasjon samt fått barn, så da hadde svaret vært annerledes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før jeg havnet i det økonomiske uføret jeg er i nå ville jeg svart et klart NEI! Nå derimot...884 000 hadde dekket gjelden min og vel så det. Så ja..nå er jeg så desperat at jeg kunne gjort det.

Anonym poster: 7071b8be34f04944bcad50fd69346c03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gunfreak

Dette er forresten reglementet på slike jomfruauksjoner:

Virgin sex terms and conditions

The winning bidder cannot:

- Be intoxicated during their time with the virgin.

- Involve any one else in the consummation.

- Kiss the virgin.

- Have or expect to fulfill any fantasies or fetishes during their time with the virgin.

- Use any sex toys or other objects during their time with the virgin.

- Use a telephone or any recording device during their time with the virgin.

- The length and duration of the sex is to be agreed by both participants before consummation begins. However, the minimum consummation time is one hour.

It is mandatory for the virgin, gentleman and woman, who participate in the consummation of sex with the virgin to sign a non-disclosure agreement, which will be presented to them before consummation. The NDA consists of authentic vaginal intercourse only. Fellatio is not permitted; the virgin is required to perform the sex act only once. The certificate of consummation will be awarded to the consummator after sexual intercourse has taken place.

Both virgins will have 24-hour security at all times. The extent of the security during consummation is to be controlled by the virgin; however, no persons except the two engaging in sexual conduct will be permitted in the bedroom.

Under disse kondisjonene og med den tidligere nevnte summen hadde jeg lett sagt JA.

Om ti år? Forhåpentligvis er jeg i en helt annen økonomisk situasjon samt fått barn, så da hadde svaret vært annerledes.

Høres jo ut som hun bare skal ligge på ryggen og lese se og hør da, Ser ikke helt hvordan dette er verdt nesten 900 000kr, men hva skjer om hun faktisk blir kåt da og vil begynne å suge og gjøre andre ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres jo ut som hun bare skal ligge på ryggen og lese se og hør da, Ser ikke helt hvordan dette er verdt nesten 900 000kr, men hva skjer om hun faktisk blir kåt da og vil begynne å suge og gjøre andre ting?

NOT ALLOWED!

Da får hun ikke pengene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

NOT ALLOWED!

Da får hun ikke pengene sine.

Så alt mannen trenger å gjøre. er å gjøre henne SIKKELIG kåt, og viss hun suger han, har han fremdeles fått sex med en jomfru, men hun får ikke pengene sine, altså gratis jumfru sex!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo greit nok hvis det var noen som så helt OK ut, men det kan man jo ikke være sikker på. Når det er sagt hadde jeg sikkert klart i bite tennene sammen under ett samleie, men jeg tror ikke jeg hadde klart å late som om jeg likte det hvis jeg ikke gjorde det.

Jeg kunne vert hinsides all fornuft beinkåt på dama. Jeg hadde fremdeles følt det nedverdigende å ta imot penger for sexen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres jo ut som hun bare skal ligge på ryggen og lese se og hør da, Ser ikke helt hvordan dette er verdt nesten 900 000kr, men hva skjer om hun faktisk blir kåt da og vil begynne å suge og gjøre andre ting?

Det er jo oppskriften på den mest ulidelig kjedelige sex'en i historien... Hvem faen gidder å pule noen som ikke er kåt? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Raindrops

Jeg kunne vert hinsides all fornuft beinkåt på dama. Jeg hadde fremdeles følt det nedverdigende å ta imot penger for sexen.

Det hadde jeg også. Men jeg hadde helt sikkert klart å komme over det ganske fort, mens jeg pakket en sekk for å dra jorden rundt med 800 000,- i lomma.

Endret av Raindrops
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det hadde jeg også. Men jeg hadde helt sikkert klart å komme over det ganske fort, mens jeg pakket en sekk for å dra jorden rundt med 800 000,- i lomma.

Jeg hadde ikke vert i nærheten av å komme over en så ydmykende opplevelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...