Gå til innhold

Pleiepikes lille skravlehjørne


pleiepike

Anbefalte innlegg

Hahaha, det kommer seg vel :P Du får skaffe et godt kamera å ta bilde me vettu :fnise:

---------------------------

Nå sitter jeg og nyter en bedre kveld med vin og ost :danse:

Høres digg ut :D Jeg har vært på rockekonsert!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Drømmer om ost og vin, " forbudte frukter" for meg, vin utgår pga amming og osten utgår fordi jeg ikke tåler det noe særlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, kjedelig :-( vin er jo kjempegodt, men kan tas ifjen se ere da.. kjedeligere me osten :-(

--------

Nå derimot sitter jeg bak i svigerfars bobil! Nå er d harrytur til sverige! Fylle frysen og barskapet... det trengs for tiden.. Hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du plass på sofaen din denne uga? Har lyst til å ta en spontantur til hjembyen! Så lei av Oslo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kjempekos me besøg a dæ josefin88 :D

--------------------

Uansett, TR kom plutselig på besøk :( Og jeg har kjempevondt i magen.. Enda bedre er det at jeg har jobbhelg..... Sukk :grine::sur::kjefte:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Awww! Takk! Trengs nå.. Ligger i senga i fosterstilling i et håp om at pillene snart ska funke :-P Meget grusomt! Magen er en ballong i tillegg.. XD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til den stillingen ved ankomst av mensen :sprettoy: Håpner pillen virker slik at du får deg litt søvn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh den funka te slutt ;-) og d endte me noe timer før jobb :-) Selvom nå er jeg kaputt og utslitt! Sofaen er gpd nå ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for morsomme dager med deg ;) Lo godt av "blodbad" som gubben din så pent kalte det :fnise:

Endret av josefin88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahahaha! Ja, d var superkos! Selvom natt til fredag for meg er delvis uten bilder XD Og ja, hans måte å kommunisere på ;-)

----------------

Nå har jeg vridd meg i senga i snart to timer! Var dødstrøtt i ste, men ikke nåå.. ååååh!!!

Kroppen oppfører seg så rart.... Burde muligens finne frem litt jern?? Føler meg blodfattig!! o_O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag får jeg forhåpentligvis sett båten vi har skaffa oss !! Den må jo pusses.. Så her er det bare å ta på seg kjeledress og frem me pussepappiret ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg får liksom ikke hele veien tid til å skrive her, merker jeg! Men nå tar jeg meg rett og slett litt tid til dette.

I dag har jeg vært ute og langt på endel lag med olje på båten! Den blir kjempefin. Gleder meg masse til den blir ferdig. Dette er en trebåt fra 1961, verneverdig. Den har stått på land i lange tider, men nå er på tide at den kommer til sitt rette element, næmlig sjøen! Så påske skal den være klar til sjøsetting! Gleder meg masse :danse:

Jeg har vært småsyk i lange tider. Ingen finner helt ut hva det er. Jeg er mye sliten, trøtt og kan sove i evigheter. Kvalme, svimmel, tett i topplokket, hoste, feber... Jah, alt som kan være influensa, lungebetennelse, bronkitt eller bihulebetennelse. Har tatt infeksjonsprøver, de er negative.. Antibiotika x3, fortsatt dårlig. Så nå har vi funne ut at jeg ska testes for kyssesyken.

Håper virkelig det snart kommer frem hva det er. Jeg er frisk i det ene sekundet, dårlig i neste. Hater dette, virkelig! Hater det!! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Først og fremst, innser at jeg IKKE er flink på å oppdatere her. Men siden jeg skal være sykemeldt litt nå(regner jeg med) har jeg masse tid til oppdatering :fnise:

Så hvorfor sykemelding? Jo, i går våkna jeg, stod opp og gikk inn på badet. Siden jeg hadde fri la jeg meg igjen. Men da startet karusellen min! Og den har IKKE stoppet. Alt snurrer rundt og jeg er superkvalm! :sjokkert:

Det viser seg at jeg har fått krystallsyken... No så driiiiiit. Lite søvn, oppkast og karusell er tingen her i hus! :skratte:

Så jeg hååååper det holder seg nå og at innen få dager så er jeg frisk som en fisk :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da, høres ikke godt ut du. God bedring :klem:

Litt misunnelig på den båten ;)

Det er lite godt, heldigvis så bedrer det seg nå. Jeg går på piller for svimmelheten og kvalmen.. Men merker når de ikke virker lenger ass.. Evig full sier jeg bare -.-

Hehe, den båten ja... Den gleder jeg meg masse til å se flyte til våren! Tresnekke gjennom fiskebrygga i Kr.Sand, gjett om det er lykke eller! Og ikke minst sommeridyll :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...