Gå til innhold

Pleiepikes lille skravlehjørne

pleiepike

Anbefalte innlegg

Sommeren er vel strengt tatt kommet. Vi har ankommet juni måned og sommerkroppen burde vært i nærheten, men den er nok langt unna :fnise:

Så flink du er! Jeg er i trening selv om dagen (selv om jeg skal innrømme at det har blitt lite av den slags i det siste) :fnise: Fått meg gubbe og greier så fokuset ligger ikke akkurat på trening! Men, jeg skal skjerpe meg. Sommerkropp 2014 er jeg definitivt med på!

Synes jeg må få besøkt deg i sommer! Hva tenker du? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flink du er! Jeg er i trening selv om dagen (selv om jeg skal innrømme at det har blitt lite av den slags i det siste) :fnise: Fått meg gubbe og greier så fokuset ligger ikke akkurat på trening! Men, jeg skal skjerpe meg. Sommerkropp 2014 er jeg definitivt med på!

Synes jeg må få besøkt deg i sommer! Hva tenker du? :)

Oioioi! Hvem er så denne gubben? :danse:

Oslo i sommer ja.. Ja, kanskje d! Når har du ferie i sommer?

Trening jah :P Jeg vet om perfekt måte for par å trene på :humpe::nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi! Hvem er så denne gubben? :danse:

Oslo i sommer ja.. Ja, kanskje d! Når har du ferie i sommer?

Trening jah :P Jeg vet om perfekt måte for par å trene på :humpe::nigo:

Hahaha! Ja det har vært litt slik trening skal jeg innrømme :P Han er en veldig hyggelig og kjekk mann!

I sommer vet jeg ikke helt enda, men jeg skal gi beskjed så fort jeg vet ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha! Ja det har vært litt slik trening skal jeg innrømme :P Han er en veldig hyggelig og kjekk mann!

I sommer vet jeg ikke helt enda, men jeg skal gi beskjed så fort jeg vet ;)

Hahaha, ja det er jo deg det er snakk om! så jeg regnet me det ble litt trening iform av :humpe:

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, ja det er jo deg det er snakk om! så jeg regnet me det ble litt trening iform av :humpe:

:Hehe: :Hehe: :Hehe:

Jeg må bare takke deg for at du fikk meg inn hit på KG :hoppendeglad:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Æsj, dårlig samvittighet for at jeg ikke har trent/ vært særlig aktiv på to uker......

Det er smekk på lanken asså! Til meg selv da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og vips endte jeg i skogen igår. Halvanne time joggetur i går og det samme idag... :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Jeg er for slapp! Og noe må gjøres med det! Så heretter blir det 5 dagers treningsuke......

Oppdaget her om dagen at det er treningsrom på jobb, og dette skal jeg utnytte til det ytterste.

Mandag - Styrke og svømming

Tirsdag - Kondisjon(jogging eller svømming)

Onsdag - Styrke

Torsdag - Kondisjon(jogging eller svømming)

Fredag - Styrke

Også bytter jeg på den annen hver uke. :)

Hadet bra 15 kg! Vi møtes aldri igjen! Håper jeg.......... :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater motgang noen ganger asså!

Skulle være så flink nå og jobbe skikkelig mot mine mål, men i stedet klarer jeg å bli sjuk :( Så her sitter jeg, med bihulebetennelse..

Men, i går var jeg ganske aktiv da. Jeg har begynt med Geocaching.. Så jeg fikk tatt hele 12 cacher igår. Så litt bevegelse gjør jeg da, selvom jeg er syk.

Jeg føler meg ikke syk heller, bare vanvittig tung i hodet. Noe som irriterer meg mer enn noe annet. Jeg er veldig rastløs av meg. Så etter å ha hentet sykemeldingen gikk jeg innom butikken og tok med meg hjem noen ingredienser til muffins.. Ikke hvilken som helst muffins, men frokostmuffins :danse:

Så her ble det en blanding av sitron, appelsin, natron, bakepulver, rugmel, finmalt havre, finmalt mandler, laktosefri melk og eggerstatter. Og vips hadde jeg en god frokost idag :):spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Nytt år, nye muligheter. Ny tid på å prøve å holde nyttårforsettene lenger enn en måned.... :skratte::fnise:

Nå har det seg slik at jeg har gått ned hele 10 kg! :hoppe: Men det har stoppet litt opp der. Så nå er det på tide og øke intensiteten endel... Jeg har jo påført meg betennelse i hofta da, det bremser meg litt. Men har fått godkjenning til å bevege meg, bare ikke intenst. Og at jeg må kjenne mine egne begrensninger og slik.

Har ei venninne som er i noe dårligere form enn meg, så vi skal pushe hverandre videre mot våre mål! Sette sammen et treningsprogram og jobbe derfra.

Kostholdet kommer jeg ikke til å endre så svært møe. Jeg skal unngå mest mulig brød. Skal bruke shaker i stedet, nutrilett mest.. Så får vi nå se hvordan dette går...

Jeg har uansett mistet 2 buksestørrelser, om ikke 3 alt.. Fordi de nye buksene er alt for store :klappe:

Men nå ska jeg nyte en god kopp te og fundere på hvilken geocache jeg skal ta. Jeg har blitt helt slukt av dette. Er kjempegøy, og for dere som lurer på hva dette er så er det en nymotens orientering.. Skattejakt etter beholdere som er lagt ut, ikke bare i Norge, men hele verden. :)

Ha en finfin mandag :):tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

DA var jeg igang med treninga... Personlig trener er hyret inn for å sparke meg igang! En ting er heilt sikkert, jeg kommer te å daue! :skratte:

Tenkte det var det letteste å komme igang. Og det må jeg si. Jeg har aldri slete så møe på en trening.

Ført svar det litt kartlegging på skader og slikt, deretter ville han kjøre igang en test.. Jeg selv er svært stolt av den.. Han tenkte først på coopertesten. Men ikke pokker om jeg løper.. Så ble en annen test der jeg gikk først svært rolig i 3 min, deretter økte høydekurven i 3 min for så å gjøre det igjen 3 min.. så var det å øke mer og sette opp farta og slik gikk det nå til jeg plutselig var på maks % i stigning og løp hele 1 minutt. Og det kan kanskje høres lite ut, men for meg var det en bragd :)

Så var det videre til litt utholdenhet og styrke. Og det ble en liten sirkeltrening med bl.a knebøy, 250 m roing, situps, boksing og ett eller anna med en ball der du tok knebøy og kasta den over hodet for så ned igjen.

Så nå sitter jeg her, helt utslitt. Deilig utslitt. Skal nyte kvelden videre med litt stikketøy før jeg tar kvelden :danse:

Neste treningsdag, onsdag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...