pusilus Skrevet 11. desember 2012 #61 Del Skrevet 11. desember 2012 Dét er sommer ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 22. desember 2012 Forfatter #62 Del Skrevet 22. desember 2012 Før jeg glemmer det helt, god jul folkens :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 13. februar 2013 #63 Del Skrevet 13. februar 2013 Hvor er du? Hvor er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 13. februar 2013 #64 Del Skrevet 13. februar 2013 Savner deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 19. februar 2013 Forfatter #65 Del Skrevet 19. februar 2013 Hvor er du? Hvor er du? Savner deg! her er jeg, og nå er jeg kommet for å bli.. nå ska ikke denne dagboken bli glemt :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 19. februar 2013 Forfatter #66 Del Skrevet 19. februar 2013 Ohåy.. Ting tar tidvis veldig lang tid med meg, men jeg ska prøve å gjøre mitt beste med oppdateringer! Først og fremst, JEG HAR FÅTT FAST JOBB!!! Det vil nå ta meg 30 sek fra jeg går ut døra til jeg går inn døra på jobb, for dette er rett over gata for meg. Og enda bedre, vi har båtblass 30 sek å gå fra jobben igjen! Så nå har jeg alt innen rekkevidde på 1 min! Jobb, butikk og båten! Det er å et sykehjem for demente mennesker. Og jeg gleder meg masse til å begynne Så har jeg begynt å trene. Nå har jeg et mål om å oppnå "bikinikroppen" innen ett år eller to. Det vil si at jeg skal trene og ha en sunnere livsstil. Men jeg skal ikke være en fanatiker. Jeg velger å ta det i mitt tempo og ikke forhaste meg for møe. Det er da man blir lei og gir opp. JEg er en noe overvektig kvinne. Jeg vil si jeg har gode former. Etter jeg startet(for vel halvanne uke siden) har jeg faktisk mistet 5 kg. Desverre tærer det på mine pupper(de kan jeg gjerne beholde) Så nå har jeg nådd mitt aller første mål, og det er å veie under 100 kg Mitt neste mål blir vel 95 kg! Kanakje jeg når det om et par uker, hvem vet Jeg velger å ikke fokusere så veldig på mine kiloer. Jeg velger heller å fokusere på fremskritt på treninga. Å kun ha fokus på kiloene vil for meg bli for kjedelig. Det har jeg prøvd på og det funket ikke. Målet er liksom ikke å bli "supertynn". Men å faktisk bli sunn. Jeg velger å gå for en sunn helse. Iallefall med tanke på at jeg faktisk har det yrket jeg har. Jeg var i går på treningssenteret. Jeg prøvde spinning for aller første gang. Og jeg må ærlig innrømme at jeg trur det blir min aller siste gang også! Jeg har aldri i livet vært så ømm i ræva som jeg er i dag. Har faktisk to blåmerker etter sykkesetet. Kanskje en gang i fremtiden vil det bli noe for meg. Da tar jeg heller de sykklene de har ute i selve treningshallen. De har iallefall litt mer polstring på setet. Min neste økt på treningssenteret blir til fredag. Tid og jobb gjør at jeg ikke helt har tid. Så da blir det styrke i sal. La oss håpe det blir bra Men det var vel alt fra meg i dag. Nå skal jeg bla gjennom netflix og se hva jeg finner før jeg sovner! Nattinatt alle KG-folk og dere andre som velger og lese min dagbok 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 20. februar 2013 #67 Del Skrevet 20. februar 2013 På tide! Jeg er veldig aktiv, og har blitt kjent med mange hyggelige folk her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 20. februar 2013 #68 Del Skrevet 20. februar 2013 Savnet deg vet du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 20. februar 2013 Forfatter #69 Del Skrevet 20. februar 2013 Hahaha, har du ordna deg ny dagbok da eller no? link om så trenger jeg! ----- I dag har jeg for det meste hatt en veldig rolig dag. Litt tur og hygge. Nå i kveld har jeg vært på Kilden og sett "den stundeløse". Et fantastisk stykke satt opp med humor. Jeg lo så jeg holdt på å pisse på meg Så for dere i Kristiansand, bruk muligheten til å få med deg dette, siste forestilling er til lørdag....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 21. februar 2013 #70 Del Skrevet 21. februar 2013 Nei, ingen ny dagbok. Men har vært på treff, og møter enkelte av dem jevnlig i en ny matklubb vi har laget Så jeg storkoser meg på KG! Kanskje du også blir med en gang? Hvordan er livet i Kristiansand? Gubben har det bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 22. februar 2013 Forfatter #71 Del Skrevet 22. februar 2013 Såpass ja! Ja, alt er mulig vettu Joda, livet går sin vante gang. Sola skinner, det er faen så kaldt ute og slikt! Gubben har det bra og jeg har det bra Nå gjør jeg meg klar for trening.. LItt frokost er fortært og jeg gjør meg klar for Bodytoning...... (gudene vett hva det er-jeg prøver no nytt!!) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 25. februar 2013 #72 Del Skrevet 25. februar 2013 Hvordan gikk Osloturen? Og søster? Det var fint å se deg igjen, selv om det bare var hilsing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 25. februar 2013 Forfatter #73 Del Skrevet 25. februar 2013 For en helg! Jeg gikk på treninga på fredag, og det som skulle bli en avslappet helg med skogsturer og pølsegrillings endte med hotelltur til Oslo med gubben for å støtte opp familien... Søs er jo gift me en idiot av gubbe og de har barn. Alkohol, narko osv er inni bilde Man kan bli gal av mindre. Vi bodde på et veldig fint hotell i Oslo. Veldig sentralt! Takke være mamma og pappa som gav meg et gavekort på weekendpakke på hvilket som helst Nordicchoicehotells i Skandinavia, fikk vi brukt dette denne helgen. Selvom jeg møe heller ville brukt det på annet.... I dag har jeg vært på sykehuset en tur. Jeg har jo en sånn godartet cysteopplegg i det ene brystet. Var å sjekket dette for halvanne år siden og alt stod bra til. Nå har den begynt å verke og derfor ville jeg se hvordan den hadde det og kanskje kvitte meg med den. Den var ca med det samme, vokst minimalt. Men ble henvist til kirurg som nå ska fjerne denne dingsen... En ting er sikkert, den mammografidinsen skviser pupp! Ikke en behagelig ting, spesielt ikke når du har TR på besøk og puppene er EKSTRA følsomme/ømme Ooh, snart middag her, blir fisk i dag. Det er jo mandag, FISKEDAG! Også skal jeg og ei venninne teste oss på pilates.... Ha en finfin kveld da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 28. februar 2013 Forfatter #74 Del Skrevet 28. februar 2013 JEg her helt gåen! Kjenner musklene mine skriker! Kanskje fordi jeg har trent to dager på rad alt? Synes jeg er flink. Men nå trenger kroppen min pleie. Har fått en intens smerte i hofta, som ikke helt bedres av treninga.... Håper det gir seg snart iallefall.. Neste trening er til lørdag I morra starter jeg på den nye jobben. Hopper rett inn i en arbeidshelg. Ser frem til å begynne i den faste jobben min. Men nå er det iallefall natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 1. mars 2013 #75 Del Skrevet 1. mars 2013 Så flink du er med trening Savner støl og stiv kropp og håper intenst at jeg skal få det i morgen etter trim og tur i dag Trist med søsteren din og at det ikke har ordnet seg bedre for henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 29. mars 2013 #76 Del Skrevet 29. mars 2013 Pleiepike, where are you? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 4. april 2013 Forfatter #77 Del Skrevet 4. april 2013 Heeer er jeg. Hatt litt småglemskhet slik at dette ikke har vært min støøørste prioritet siste dagan. Men føør jeg glemmer det helt håper jeg alle har hatt en gooo påske. Selv har d vært en påske me møe jobbing og barnepass for min niese på 2 år. Og d har vært helt nydelig. Hu er ei hærlg jente. I det siste har d desverre blitt lite trrning. Jeg har htt heftig luftveisforkjølelse og nå jar jeg most hånda i baklukapå bilen. Så erlitt handicappet.. haha. Men tenkte jeg sku prøve meg i morra igjrn . Forbrenne litt påskefett. Håprr bare hånd ikke er heeeelt vtang. Dessuten det er jo fredag og hsr store planer om å ha litt fri i helga. å da kan kroppen hvile :-) Ellers er d egentlig lite nytt herfra. Nå ska jeg sove! Natta all kg folket :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 4. april 2013 Forfatter #78 Del Skrevet 4. april 2013 Og ja, stortrives i den nye jobben :-) :-) :-) :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 28. mai 2013 Forfatter #79 Del Skrevet 28. mai 2013 Tenke seg til, jeg trenger motivasjon! Å gå ned i vekt kan være en prøvelse i seg selv. Og jeg må ærlig innrømme at jeg er veldig flink til å begynne, men jeg er ennå bedre til å bare la vær! Nå er jeg aktivt medlem av svømmehallen her, og jeg prøver å svømme ofte.. 1000-2000 meter pr gang. Alt avhengig av hva slags form jeg er i. Nå har jeg også vært endel oppi heia her og gått noen gode og lange turer. Men hele greia bør vel strengt tatt tatt seg opp til jogging. Men jeg hater for alt i verden å jogge. Først og fremst føler jeg meg som en idiot der jeg løper. Før løp jeg masse, men etter at jeg har på meg mange ekstra kilo føler jeg meg bare teit.. I tillegg er jeg redd for å tryne. Og jeg kan iallefall ikke løpe sammen med noen venner. Ikke fordi jeg ikke liker mitt eget utseende, men mest det at jeg ikke vil at kjentfolk ska se hvor dårlig trent jeg er. Klisjesjiit! Jeg har også slitt endel med løse leddbånd både i knær og ankler. Det hindrer meg også endel. Har sett endel på dette knekkebrød-diettopplegget. Ser mange som går ned i vekt med dette. Av den grunn kunne dette være noe jeg vil prøve meg på. Har ikke satt meg helt inn i hva det går ut på, men slik jeg ser det så er det bare knekkebrødspising? Nej, det passe seg iallefall ikke for sommeren som nå kommer. Da er det masse grillmat som skal fortæres.... Men man trenger jo ikke frotse seg i dette heller da Alt må jo edes me måte. Så, motivasjon... Hvordan finne den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 5. juni 2013 Forfatter #80 Del Skrevet 5. juni 2013 Sommeren er vel strengt tatt kommet. Vi har ankommet juni måned og sommerkroppen burde vært i nærheten, men den er nok langt unna Jeg har bestemt meg for å satse mer på sommerkroppen 2014! Kanskje jeg er heldig? Når sant skal sies har jeg gått en str ned i buksa på jobb og jeg må kjøpe ny bikini fordi buksa bare detter av meg og puppene har krympet, DESVERRE!!! En av de tingene jeg er mest fornøyd når det gjelder min kropp Mandag og tisdag har jeg vært i svømmehallen denne uka og svømt Har ikke hatt ork til å gå i skauen da det er så vanvittig me pollen i lufta. Heldigvis har det regnet i dag, det kan hjelpe på pusten og lungene. Vurderer å svømme eller gå i skauen. Har ikke bestemt meg ennå Må først lage meg middag, og idag trur jeg det blir enkel middag med pasta og tomater. I går hadde jeg fisk til middag. Laks, brokkoli og poteter. Hadde ikke spist halvparten en gang før den kom rett i retur. Ble skikkelig kvalm og måtte skikkelig kaste opp. Var såvidt jeg rakk toalettet.... Jeg har hatt liknende før. Og de trur det kan komme av allergi. JEg har jo matallergi, men ingenting av det jeg spiste i går er noe som jeg skal reagere på. Er så irriterende. Det finnes jo en måte på få sjekket seg da, men det betyr slange ned halsen og opp rompa. Og jeg kan ikke påstå jeg er så veldig lysten på å få noe sendt opp den veien..... Derfor avventer jeg litt og ser hva som skjer. Og håper at det gir seg! Men nå kaller middagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå