Gå til innhold

Gaffel skal bli sprek!


Gjest Gaffel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dagens joggetur:

2,75 km

17,54 min

Er utrolig skuffa :sukk: Hadde håpet på 5 km, men burde ha skjønt at jeg ikke kom til å klare å løpe så langt i dag. Hadde null energi, måtte omtrent dra beina fremover. Var kvalm og så stjerner hele turen, så måtte bare gi meg :( Har jo nesten ikke spist de to siste dagene, så det er jo ikke så rart.

I kveld blir det fest. Skal egentlig ut i morgen også, men får se an formen og hvordan jeg ligger an med innleveringen. Blir i hvertfall mange kalorier denne helgen :sjenert:

Legger ut et før-bilde, fra i sommer. Tror jeg har blitt bittelitt smalere, men ikke nevneverdig mye. Håper håper håper å kunne se en mer fit versjon av meg selv neste sommer :)

Endret av Gaffel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser jo kjempeflott ut! :jepp: Skal vi bytte mage? :ler:

Noen ganger så klarer man bare ikke trening, det går opp og litt ned!

Jeg skal også ut denne helgen, hadde planlagt kun lørdag men nå skal min "flatmate" ha fest ikveld så må nesten delta. Pytt pytt vi trener dette av oss etter helgen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whaaat? Nå tuller dere. Den kroppen er så ufattelig utrent; ca 5 joggeturer og et par styrkeøkter fordelt på 5 år. Men da kan det jo bare bli bedre, sant? :Hehe:

Nikee: Ja, vi klarer nok å trene det av :) Bare kjipt å streve seg gjennom joggeturen, og så er kaloriene fylt opp igjen på et blunk! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

woooow for en helg :hoppe: Mannejakten funket dårlig, men alt annet var supergøy :hoppe:

Har ikke blitt noe som helst trening, og nå propper jeg i meg smågodt som motivasjon for oppgaveskriving, som skal leveres på tirsdag. Har skrevet 1 setning i dag, så her går det unna!

Oppsummering av uken:

Onsdag: jogging 5,93 km

Fredag: jogging 2,75 km

Uff, for en uke, ikke bra! :sukk:

Endret av Gaffel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens joggetur:

2,75 km

17,54 min

Er utrolig skuffa :sukk: Hadde håpet på 5 km, men burde ha skjønt at jeg ikke kom til å klare å løpe så langt i dag. Hadde null energi, måtte omtrent dra beina fremover. Var kvalm og så stjerner hele turen, så måtte bare gi meg :( Har jo nesten ikke spist de to siste dagene, så det er jo ikke så rart.

I kveld blir det fest. Skal egentlig ut i morgen også, men får se an formen og hvordan jeg ligger an med innleveringen. Blir i hvertfall mange kalorier denne helgen :sjenert:

Legger ut et før-bilde, fra i sommer. Tror jeg har blitt bittelitt smalere, men ikke nevneverdig mye. Håper håper håper å kunne se en mer fit versjon av meg selv neste sommer :)

Endret av Kristian78
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj for en drittuke! :sur:

Har slitt med matlysten, og nesten ikke spist noe denne uken. Har dermed ikke hatt noe energi eller motivasjon til å trene. Så.. har ikke trent noe denne uken :sjenert:

Har ikke spist noen ting hittil i dag, og ser nå at klokken er snart 17. Det eneste jeg har lyst på er hvitløksbrød, hehe! Så jeg får vel ta turen til butikken.

Blir en treningsfri uke dette, så får jeg håpe at matlysten, energien, motivasjonen og treningen kommer sterkere tilbake neste uke :)

btw, jeg så Breaking daw part 2 på mandag. OMG så utrolig bra!! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje du bare trengte et avbrekk. Det kommer seg :) Skal se Twilight neste uke siden jeg ikke fikk sett den pga. sykdom. Gleder meg!!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cool_water

Sier som Maja! Man kommer ofte mye sterkere tilbake etter et avbrekk :) Håper du får en bra start denne uken ;)!

Lurer litt på å dra typen på twilight denne uken, selv om han kanskje ikke blir så blid :fnise: Har så lyst til å se den igjen :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest Gaffel

Hei dere! Og godt nyttår :)

Jeg datt helt av treningskarusellen i eksamensperioden, det var helt krise.

Har hatt en helt fantastisk ferie, storkost meg hjemme på østlandet med familie og venner :) Har faktisk ikke spist spesielt mye i julen, så vekten er ca på stedet hvil. Det har blitt noen gåturer i ferien i strålende solskinn, i tillegg til to skiturer på henholdsvis 11 km og 20 km, helt nydelige skiturer :Hehe:

Nå er jeg tilbake i Bergen, og er klar for joggeturer og turer opp Fløyen :hoppe: Blir nok ikke mer ski før påske.

Håper alle har hatt en fin jul og er klar for et sunt og treningsrikt år! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...