Gå til innhold

Gaffel skal bli sprek!


Gjest Gaffel

Anbefalte innlegg

Oh, litt vondt i hodet i dag. Var på vors og byen i går, utrolig gøy! Ble jo aaaaaltfor mange drinker. Kameratene mine ga meg drinker i fleng, og jeg bare tar i mot uten å tenke på at jeg kanskje har fått nok.

Burde komme meg ut en tur i dag, er jo så fint vær! Tror ikke jeg klarer joggetur da.

Cool-water: Det ultimate målet er jogge opp Fløyen ja!! tenk når vi klarer det a! :Hehe: Foreløpig klarer jeg bare å jogge ned :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dagen derpå. Urk! Slitsomt, men som oftest verdt det ;) Jeg synes masse vann og lett tusletur fungerer best for hodepinen. Trening; not so much ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk tur med en venninne i 1,5 time :) Så kjøpte jeg meg smågodt på veien hjem :sjenert:

Oppsummering av uke 44:

Tirsdag: jogging 5.08 km, 35 min

Onsdag: Fjelltur Fløyen: 6,85 km, 1 t 12 min

Torsdag: jogging 5,29 km, 35 min

Lørdag: Fjelltur Fløyen: 5.37 km, 57 min

Varierer litt når jeg starter Runkeeper når jeg går opp Fløyen. Neste gang skal jeg sette den på ved bunnen,og ikke på veien bort, for jeg vet egentlig ikke hvor langt det er opp. Er greit fornøyd med uken, men burde ha jogget en gang til. Satser på 3 joggeturer neste uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cool_water

Gikk tur med en venninne i 1,5 time :) Så kjøpte jeg meg smågodt på veien hjem :sjenert:

Oppsummering av uke 44:

Tirsdag: jogging 5.08 km, 35 min

Onsdag: Fjelltur Fløyen: 6,85 km, 1 t 12 min

Torsdag: jogging 5,29 km, 35 min

Lørdag: Fjelltur Fløyen: 5.37 km, 57 min

Varierer litt når jeg starter Runkeeper når jeg går opp Fløyen. Neste gang skal jeg sette den på ved bunnen,og ikke på veien bort, for jeg vet egentlig ikke hvor langt det er opp. Er greit fornøyd med uken, men burde ha jogget en gang til. Satser på 3 joggeturer neste uke :)

Høres koselig ut Gaffel, og jeg syns du har vært kjempe flink :danse: Greit å ikke starte for hardt på, for da mister man fort motivasjonen :biggrin: Søren klype, nå fikk jeg lyst på smågodt jeg og :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke heeeeelt enda.

I dag hadde jeg veldig vondt i leggene igjen, så sa meg fornøyd med 5 km :)

Dagens joggetur:

5.04 km

32.21 min

Nå blir det Toro mikromat :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)

Oppsummering av uken:

Mandag: jogging 5.17 km

Onsdag: jogging 5.8 km

Torsdag: jogging 5 km

Helt greit, men burde få til 4 økter. Var på fest på fredag, fyllesyk i går, og i dag gadd jeg rett og slett ikke å gå ut av huset :sjenert: Jeg har spist og drukket så ufattelig mye dritt i helgen, så nå skal jeg være sunn frem mot jul!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest cool_water

Du skal ikke hive deg på 40 dager uten snop i den andre tråden under kosthold og trening da? Jeg vurderte, men har noen planlagt dager i mellom med kos som twilight maraton, lucia.. unnskyldninger sant? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, tror ikke jeg klarer det :P Sa det litt in the heat of the moment da jeg var kvalm :sjenert:

Ble ingen trening i går, da jeg var lenge på skolen. I dag dro jeg hjem ganske tidlig, tittet innom byen et par minutter (tels det som trening?), men må lese mange artikler til i morgen, så får ikke tid i dag heller. Uff, for en start på uken! Har lange dager i morgen og torsdag også, og på fredag skal jeg på fest, så spørs om det blir noen trening i det hele tatt denne uken :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cool_water

Hehe :P Åh så kjedelig da, du får ikke til noe morgentrening da? Men det er kanskje litt mørkt på morgen til å løpe ute, syns det er litt skummelt jeg :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har gruppearbeid denne uken, derfor er det litt vanskelig med treningen. Men jeg fikk trent i dag!

Dagens joggetur:

5,93 km

39,15 min

Det var skikkelig pain! Har jo ikke jogget siden forrige torsdag :sjenert:

Ble veldig kvalm under joggeturen, og måtte løpe på do da jeg kom hjem. Både spydde og diare :( Er skikkelig kvalm nå, men må lese artikler og skrive på oppgaven i kveld :sukk: Håper det bare er matforgiftning eller noe, for jeg har ikke tid til å være syk nå. Har innlevering til tirsdag, og to eksamener å lese til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mye bedre i dag :Hehe: Det var sikkert noe jeg hadde spist, uten at jeg kan skjønne hva det var :klo: I går spiste jeg bare havregrøt, knekkebrød med leverpostei og en yoghurt. Var passe sulten da jeg våknet i dag ja. Våger meg ikke ut på trening i dag, så satser på en joggetur i morgen i steden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...