Gå til innhold

Gaffel skal bli sprek!


Gjest Gaffel

Anbefalte innlegg

Dagens joggetur: :hoppe:

4,75 km

31,27 min

Hadde syre i leggene allerede etter noen meter! Hehe. Men klarte å gjennomføre to runder i skogen, weee :) på slutten av runden er det 3 bakker som er ganske bratte, så jeg gikk opp de.

Nå tror jeg leggene skal få litt fri fra løping noen dager. Føles som leggene er det som stopper meg fra å løpe lenger. Går bra med pusten, får ikke særlig hold heller, så det er bare syra i leggene som gjør at jeg vil grine, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dagens: sykkeltur

47,51 km

2 timer og 34 min

Pappa og jeg dro på sykkeltur i dag! Jeg var nok litt vel optimistisk, ettersom jeg ikke har syklet på evigheter. Hadde så insane syre i lårene hver jævla oppoverbakke. Syre meg her og syre meg der. Den siste timen hadde jeg egentlig ingenting å gi. Jeg sleit så sykt og det var så ufattelig vondt. Jeg stod omtrent stille i bakkene :fnise: men alt i alt en utrolig fin tur i nydelig høstvær :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var faktisk ikke støl i går :klo:

Dagens joggetur:

2,18 km

14,56 min

Jeg klarte rett og slett ikke mer, fordi jeg hadde spy i halsen hele veien. Jeg var på innflytningsfest i går, og der ble det en god del kaker, snacks og drinker. I tillegg til en gedigen frokost i dag. Trodde joggeturen skulle gå bra, men nei. Klarte hvertfall nesten en runde i skogen, og får si meg fornøyd med det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdagen var herlig :)

Dagens joggetur:

5.08 km sammenhengende

35 min

Fornøyd :hoppe:

Oktober ble bra med 14 treninger. Måtte november bli enda bedre :Hehe:

Endret av Gaffel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens: fjelltur (Fløyen)

6.85 km (fra dør til dør)

1 t 12 min

Ble tidlig ferdig på skolen i dag, så benyttet meg av muligheten til å gå opp Fløyen i dagslys. Det er helt forferdelig vær ute, pøøøøsregn og mye vind. Så er ganske så stolt av at jeg gikk ut :jepp: Nå er jeg klissvåt, kald og sulten, så skal kose meg inne resten av kvelden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cool_water

Dagens: fjelltur (Fløyen)

6.85 km (fra dør til dør)

1 t 12 min

Ble tidlig ferdig på skolen i dag, så benyttet meg av muligheten til å gå opp Fløyen i dagslys. Det er helt forferdelig vær ute, pøøøøsregn og mye vind. Så er ganske så stolt av at jeg gikk ut :jepp: Nå er jeg klissvåt, kald og sulten, så skal kose meg inne resten av kvelden :)

JEEZ gaffel, tøffing! Været i Bergen var jo helt forferdelig i dag, jeg vurderte å gå til studentsenteret, men det ble bybanen.. regnet jo sidelengs! Utrolig tøft gjort, sprekt!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEEZ gaffel, tøffing! Været i Bergen var jo helt forferdelig i dag, jeg vurderte å gå til studentsenteret, men det ble bybanen.. regnet jo sidelengs! Utrolig tøft gjort, sprekt!! :danse:

Hva gjør man ikke for å prøve å stramme opp rumpe og lår? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, enig der! Sommerkroppen 2013, here we come :danse:

Oh yes!!

Skal gå til innkjøp av en treningsstrikk og noe annet utstyr, og begynne med styrketrening også :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens joggetur:

5,29 km

35,16 min

Bra start på november :Hehe: Ganske varmt i Bergen i dag, men blåser bananer. Kledde jo på meg alt for mye, ble helt overopphetet. Men klarte 5,29 km da :hoppe: Første målet er å klare 5 km på 30 min.

Kom hjem fra skolen 17.30, og skulle ut å løpe kl 19. Da så jeg ingen annen løsning enn å kjøpe fjordland på vei hjem, for å unngå å spise for tett opp til treningen. Fjordland er fy fy, jeg vet det :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest cool_water

Dagens joggetur:

5,29 km

35,16 min

Bra start på november :Hehe: Ganske varmt i Bergen i dag, men blåser bananer. Kledde jo på meg alt for mye, ble helt overopphetet. Men klarte 5,29 km da :hoppe: Første målet er å klare 5 km på 30 min.

Kom hjem fra skolen 17.30, og skulle ut å løpe kl 19. Da så jeg ingen annen løsning enn å kjøpe fjordland på vei hjem, for å unngå å spise for tett opp til treningen. Fjordland er fy fy, jeg vet det :sjenert:

Haha, bananer. Det satte bilder i hodet det :fnise:

Du er ikke så langt unna målet ditt da Gaffel :biggrin: Merker du veldig mye på kondisjonen at du har blitt bedre? ;)

Fjordland er lov en sjelden gang, tyr til det selv om jeg blir sittende lenge og må spise på skolen. Bedre det enn boller og kjeks :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, bananer. Det satte bilder i hodet det :fnise:

Du er ikke så langt unna målet ditt da Gaffel :biggrin: Merker du veldig mye på kondisjonen at du har blitt bedre? ;)

Fjordland er lov en sjelden gang, tyr til det selv om jeg blir sittende lenge og må spise på skolen. Bedre det enn boller og kjeks :rolleyes:

Merker veldig godt at kondisen har blitt bedre :Hehe: For bare noen uker siden klarte jeg såvidt å løpe 2 km, og da holdt jeg faktisk på å dø, hehe. Det er veldig å gøy å se fremgang :) Er i tillegg veldig overrasket over at jeg faktisk liker å trene nå, det hadde jeg aldri trodd! Gleder meg til å løpe neste gang liksom :fnise:

Åh, der sa du noe; boller har jeg lyst på! Men nei, det er fyfy. Skal til en venninne i kveld, så det blir vel noe godt likevel der tenker jeg :) Er jo fredag! Og i morgen blir det definitivt smågodt :hoppe: Åh, jeg er altfor glad i godis :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bananer? Har hørt hunder og katter, men bananer? Hahahaha!

Det blåser bananer, og regner hunder og katter ;) Trodde det var helt normalt å si det jeg :klo: Vel, da lærte dere noe nytt! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, som vi koste oss i går! Vi fråtset i smågodt, chips, ost og kjeks, drinker :Hehe:

Dagens: fjelltur Fløyen

5,37 km

57,40 min

Jeg hadde syre i leggene fra jeg gikk ut døren hjemme. Hvorfor sliter jeg så sykt med syre? :sur: Ble en smertefull tur opp hvertfall. Men nedover var inget problem, og jeg jogget ned alle Fløysvingene :)

Nå er det frokost!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syren kommer seg når du blir i enda bedre form ;) Så deilig med fråtsedag! Jeg skal det i dag på middag ute. Skal vi se: forrett; dragon roll med tempura scampi, dumplings og vårruller. Hovedrett: kokossaus med mør kylling og ris!!!!! Vann i munnen av å tenke på det!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cool_water

Wow, som vi koste oss i går! Vi fråtset i smågodt, chips, ost og kjeks, drinker :Hehe:

Dagens: fjelltur Fløyen

5,37 km

57,40 min

Jeg hadde syre i leggene fra jeg gikk ut døren hjemme. Hvorfor sliter jeg så sykt med syre? :sur: Ble en smertefull tur opp hvertfall. Men nedover var inget problem, og jeg jogget ned alle Fløysvingene :)

Nå er det frokost!

Flink du er Gaffel!!

Har du mål om å klare å løpe opp Fløien forresten? :biggrin:

Syren kommer seg når du blir i enda bedre form ;) Så deilig med fråtsedag! Jeg skal det i dag på middag ute. Skal vi se: forrett; dragon roll med tempura scampi, dumplings og vårruller. Hovedrett: kokossaus med mør kylling og ris!!!!! Vann i munnen av å tenke på det!!!!!

NAM *Maja*, fy søren nå fikk jeg vann i munn :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...