Gå til innhold

Hva skjedde?haha


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Filleproletiet

Særdeles dårlig humør på deg i kveld Fille? :lur:

Her har du en :hug: og et glass :vin: ?

Hva?? Jeg er i knallhumor! Det er derfor jeg er morsom. Når jeg er i dritthumør så svarer jeg seriøst på kjedelige emner. ;) Er på jobb, så kan ikke drekke..men takk for klemmen! :)

Du tror visst du vet alt du..

For det første , så var det jeg som gikk. Ikke for at han eller jeg var utro . Vi var ikke kjærester lengre , vi var som søster og bror desverre. All intimitet ble feil , og det hadde også vert feil for han,meg og ungene om vi hadde holdt sammen. Vi har vert bestevenner siden bruddet (noen år siden) .

Klarer meg veldig godt uten en mann , savnet etter en å ha i armkroken er der innimellom , men om jeg må leve uten en mann resten av livet , så er det helt greit.

Jeg blander ikke menn inn i livet til ungene mine , før jeg en dag er såpass sikker , at det kan bli noe seriøst. Har hatt mine forhold , men ingen der jeg har vert sikker på "oss". Så barna mine har ikke møtt noen "ny" mann ;)

Var det mere du ville si til meg? Svarer deg gjerne på det du lurer på :P

Jo , jeg er ei voksen dame , snart i midten ac 30-årene , har utseende og personlighet i orden. Føttene godt plantet på jorda , har jobb og leilighet , gode venner , godt sosialt nettverk , godt likt blandt venner og kolleger , god i jobben min , positiv og glad.. Sikkert mer jeg kan nevne.. Hmmm,begynner å ligne en dårlig kontaktannonse dette..

Håper du får en fin kveld videre :)

Anonym poster: 22519cad6ccbba868391c1455252cbc3

Du er sikkert ei nydelig da! Og ja, jeg hadde helt sikkert svart på den kontaktannonsen om jeg ikke allerede var i et forhold :)

Det var bare tull og fanteri fra min side..Jeg er en slik gjøgler!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Uanonymbruker

Det er en jente her jeg bor som er virkelig søt, og litt sånn type som man ikke får tak på, noen som skjønner hva jeg mener? Ei sånn som smiler for seg selv og plukker blomster når hun går tur og greier, den typen. Hun går forbi huset mitt hver kveld sånn i sekstiden og i sommer begynte jeg å finne små blomsterbuketter på porten min når hun hadde gått forbi, og nå som blomstene ser ræva ut så har jeg begynt å finne små steiner oppå porten istedet. Har så lyst til å finne noe jeg kan legge der tilbake, men kommer ikke på noe. Kan liksom ikke begynne å legge ut vaffelhjerter og slarkete hårstrikker liksom.

Hun gir meg helt sommerfugler når jeg ser henne :lillesky: <--- smiley med sommerfugl på hodet

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva?? Jeg er i knallhumor! Det er derfor jeg er morsom. Når jeg er i dritthumør så svarer jeg seriøst på kjedelige emner. ;) Er på jobb, så kan ikke drekke..men takk for klemmen! :)

Du er sikkert ei nydelig da! Og ja, jeg hadde helt sikkert svart på den kontaktannonsen om jeg ikke allerede var i et forhold :)

Det var bare tull og fanteri fra min side..Jeg er en slik gjøgler!

Takk hehe :)

Kos deg på jobben !

Anonym poster: 22519cad6ccbba868391c1455252cbc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, husker jeg leste den tråden og ble veldig glad på dine vegne. Hvordan gikk det, så du ham mer?

Anonym poster: 498c0a901fcfb09c3b123534fb3c6912

Hehe, gå å sjekk tråden min da vel;) Så det ikke blir avsporing her:P

Anonym poster: bda5d186ce3fd1c7e178449155a079e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, gå å sjekk tråden min da vel;) Så det ikke blir avsporing her:P

Anonym poster: bda5d186ce3fd1c7e178449155a079e5

Jeg finner da vel ikke den, og er ikke så keen på å å gjennom flere sider for å finne den ;P

Anonym poster: 498c0a901fcfb09c3b123534fb3c6912

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig når slikt skjer!! Fikk meg til å tenke på en slik episode jeg hadde for ca. 2 år siden som lyste opp min arbeidsdag :sol:

Kom en mann innom min jobb og kikket og smilte.. Jeg merket ikke noe spesielt med det akkurat da, for har en jobb hvor vi smiler mye (reiseliv). Så kom han tilbake og sa : "Før jeg reiser så må jeg bare si at du er den fineste jenta jeg har sett. Kunne ikke gå før jeg hadde sagt det. Ha en fortsatt fin dag!"

Slikt lyser opp dagen og resten av livet :lol: haha.

Anonym poster: 2e501b5f31dd45430fabb671bba3084e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med sånne opplevelser. Opplevde/opplever det samme for tiden :) Rødmer og nærmest stammer, selv om jeg er godt over 40 år. Gleder meg til neste gang han kommer inn. Mulig det blir siste gang. Regner med mange reagerer sånn på ham og har ingen forhåpninger. Vet ikke om jeg hadde ønsket det engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...