Gå til innhold

Hva skjedde?haha


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På jobben idag kom det en fyr innom jobb, og jeg merka at jeg ble helt mo i knærne bare han smilte til meg. Så begynte jeg og snakke med han og ble helt satt ut, han hadde verdens nydeligste øyne og jeg følte jeg ikke klarte å dra til meg øya når vi hadde blikk kontakt. Også ble jeg selvfølgelig skikkelig klønete fordi jeg var satt ut. Han gikk også forbi jobben etterpå og så inn og da begynte jeg og fnise igjen. Hahah gud assa dette er det lenge siden jeg har opplevd. Sitter bare og ler av meg selv og føler meg så fjortis. Man kan ihvertfall trygt si at han lyste opp dagen min. Åååååå jeg håper han kommer innom jobben igjen hihi...Jeg har blitt skikkelig fnisefjortis her jeg sitter haha.

Måtte poste denne som anonym hehe...

Noen som har noen lignende opplevelser å dele?

Anonym poster: 5b4b39c6d5fce2936687dc4b221ed606

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På jobben idag kom det en fyr innom jobb, og jeg merka at jeg ble helt mo i knærne bare han smilte til meg. Så begynte jeg og snakke med han og ble helt satt ut, han hadde verdens nydeligste øyne og jeg følte jeg ikke klarte å dra til meg øya når vi hadde blikk kontakt. Også ble jeg selvfølgelig skikkelig klønete fordi jeg var satt ut. Han gikk også forbi jobben etterpå og så inn og da begynte jeg og fnise igjen. Hahah gud assa dette er det lenge siden jeg har opplevd. Sitter bare og ler av meg selv og føler meg så fjortis. Man kan ihvertfall trygt si at han lyste opp dagen min. Åååååå jeg håper han kommer innom jobben igjen hihi...Jeg har blitt skikkelig fnisefjortis her jeg sitter haha.

Måtte poste denne som anonym hehe...

Noen som har noen lignende opplevelser å dele?

Anonym poster: 5b4b39c6d5fce2936687dc4b221ed606

Er det du som ble" flørta med på jobben" her for en stund siden også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi , herlig innslag i hverdagen :)

Hadde en episode i sommer. Skulle parkere ved et kjøpesenter , og rygget meg inn . Det var en mann som skulle forlate parkeringsplassen rett over meg. Han måtte stoppe ett sekund for at jeg skulle fått rygga meg på plass , så han kunne kjøre videre. Men han kjørte ikke videre , han fanget blikket mitt og smilte. Sånn ble vi sittende å smile og ha øyekontakt med hverandre , helt til han sikkert følte at han måtte kjøre. Ble skikkelig fnisete etterpå , som en fjortiss ja! Levde ei stund på denne :)

Ungene satt i baksetet og lurte på hva som gikk av meg ..

Anonym poster: 22519cad6ccbba868391c1455252cbc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På jobben idag kom det en fyr innom jobb, og jeg merka at jeg ble helt mo i knærne bare han smilte til meg. Så begynte jeg og snakke med han og ble helt satt ut, han hadde verdens nydeligste øyne og jeg følte jeg ikke klarte å dra til meg øya når vi hadde blikk kontakt. Også ble jeg selvfølgelig skikkelig klønete fordi jeg var satt ut. Han gikk også forbi jobben etterpå og så inn og da begynte jeg og fnise igjen. Hahah gud assa dette er det lenge siden jeg har opplevd. Sitter bare og ler av meg selv og føler meg så fjortis. Man kan ihvertfall trygt si at han lyste opp dagen min. Åååååå jeg håper han kommer innom jobben igjen hihi...Jeg har blitt skikkelig fnisefjortis her jeg sitter haha.

Måtte poste denne som anonym hehe...

Noen som har noen lignende opplevelser å dele?

Anonym poster: 5b4b39c6d5fce2936687dc4b221ed606

Det er en hærlig følelse, selv om man aldri vet om den andre personen merket det samme, før noe eventuellt mer skjer.

Sist gang det skjedde med meg var det faktisk da jeg så Jonas Ghar Støre komme mot meg og stod rett ved siden av meg i noen sekunder da han håndhilste på noen. Jeg mener bestemt at han så meg rett inn i øynene da han kom mot meg, og at vi hadde en "connection".. I hvertfall er det det jeg liker å tro :P

Men sannheten er vel heller slik at han sikkert bare så en plass, og sikkert ikke la merke til meg i det hele tatt, og at jeg antagelig bare fikk den følelsen fordi han er en politiker jeg ser veldig opp til. Men uansett hva det var eller antageligvis ikke var, så kom de samme følelsene og jeg var i fjortiss - stemning i noen dager etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Filleproletiet

Hihi , herlig innslag i hverdagen :)

Hadde en episode i sommer. Skulle parkere ved et kjøpesenter , og rygget meg inn . Det var en mann som skulle forlate parkeringsplassen rett over meg. Han måtte stoppe ett sekund for at jeg skulle fått rygga meg på plass , så han kunne kjøre videre. Men han kjørte ikke videre , han fanget blikket mitt og smilte. Sånn ble vi sittende å smile og ha øyekontakt med hverandre , helt til han sikkert følte at han måtte kjøre. Ble skikkelig fnisete etterpå , som en fjortiss ja! Levde ei stund på denne :)

Ungene satt i baksetet og lurte på hva som gikk av meg ..

Anonym poster: 22519cad6ccbba868391c1455252cbc3

Utroskap. Hva synes du om at den stakkars mannen din satt hjemme i mens du er ute og flørter på parkeringsplasser? Skammelig. Fikk inntrykk av at kvinnene her inne var feilfrie og i mot alle former for utroskap, selv følelsesmessig. Æsj. Det smilet han gav deg var et mentalt cumshot i ansiktet. Og du tok i mot, MED UNGENE I BAKSETET!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Filleproletiet

Det er en hærlig følelse, selv om man aldri vet om den andre personen merket det samme, før noe eventuellt mer skjer.

Sist gang det skjedde med meg var det faktisk da jeg så Jonas Ghar Støre komme mot meg og stod rett ved siden av meg i noen sekunder da han håndhilste på noen. Jeg mener bestemt at han så meg rett inn i øynene da han kom mot meg, og at vi hadde en "connection".. I hvertfall er det det jeg liker å tro :P

Men sannheten er vel heller slik at han sikkert bare så en plass, og sikkert ikke la merke til meg i det hele tatt, og at jeg antagelig bare fikk den følelsen fordi han er en politiker jeg ser veldig opp til. Men uansett hva det var eller antageligvis ikke var, så kom de samme følelsene og jeg var i fjortiss - stemning i noen dager etterpå.

Jonas er trent opp og får betalt for å overvelde naive stemmekveg, slik at de forfjamset velger arbeiderpartiet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det du som ble" flørta med på jobben" her for en stund siden også?

Nei, det er meg :fnise:

Godt å se at andre også har det morro på jobb:)

Anonym poster: bda5d186ce3fd1c7e178449155a079e5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utroskap. Hva synes du om at den stakkars mannen din satt hjemme i mens du er ute og flørter på parkeringsplasser? Skammelig. Fikk inntrykk av at kvinnene her inne var feilfrie og i mot alle former for utroskap, selv følelsesmessig. Æsj. Det smilet han gav deg var et mentalt cumshot i ansiktet. Og du tok i mot, MED UNGENE I BAKSETET!

Haha, morroklumpen..

Jeg er en singel alenemor ;)

Hvis ungene 5 & 6 år gamle , tok skade av denne episoden , vet ikke jeg...

Kan flørte med hvem jeg vil , når jeg vil. Utroskap har jeg ikke mye til overs for :)

Anonym poster: 22519cad6ccbba868391c1455252cbc3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Filleproletiet

Haha, morroklumpen..

Jeg er en singel alenemor ;)

Hvis ungene 5 & 6 år gamle , tok skade av denne episoden , vet ikke jeg...

Kan flørte med hvem jeg vil , når jeg vil. Utroskap har jeg ikke mye til overs for :)

Anonym poster: 22519cad6ccbba868391c1455252cbc3

Ah, søren. Nei, da skjønner jeg jo at du leter etter en beta-male som kan hjelpe deg fostre opp avkommet til alfa-malen som dumpet deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en hærlig følelse, selv om man aldri vet om den andre personen merket det samme, før noe eventuellt mer skjer.

Sist gang det skjedde med meg var det faktisk da jeg så Jonas Ghar Støre komme mot meg og stod rett ved siden av meg i noen sekunder da han håndhilste på noen. Jeg mener bestemt at han så meg rett inn i øynene da han kom mot meg, og at vi hadde en "connection".. I hvertfall er det det jeg liker å tro :P

Men sannheten er vel heller slik at han sikkert bare så en plass, og sikkert ikke la merke til meg i det hele tatt, og at jeg antagelig bare fikk den følelsen fordi han er en politiker jeg ser veldig opp til. Men uansett hva det var eller antageligvis ikke var, så kom de samme følelsene og jeg var i fjortiss - stemning i noen dager etterpå.

Tror en slik offentlig person får blikkontakt med mange i løpet av en dag. Men herlig, det er det helt sikkert, og spesielt siden du ser opp til ham :)

Anonym poster: 498c0a901fcfb09c3b123534fb3c6912

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er meg :fnise:

Godt å se at andre også har det morro på jobb:)

Anonym poster: bda5d186ce3fd1c7e178449155a079e5

Åhh, husker jeg leste den tråden og ble veldig glad på dine vegne. Hvordan gikk det, så du ham mer?

Anonym poster: 498c0a901fcfb09c3b123534fb3c6912

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jonas er trent opp og får betalt for å overvelde naive stemmekveg, slik at de forfjamset velger arbeiderpartiet.

Hvis du ikke hadde en saklig kommentar kan du bare droppe det. Jeg var nok ap - velger lenge før jeg så ham, og vet ikke om jeg hadde blitt så veldig overveldet hvis det ikke var en person jeg allerede fra før av så opp til. Men det er vel kanskje litt for vanskelig for enktelte å tenke seg til..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, søren. Nei, da skjønner jeg jo at du leter etter en beta-male som kan hjelpe deg fostre opp avkommet til alfa-malen som dumpet deg :)

Fille, jeg syns du er morsom, men kan du ikke, i hvert fall prøve, å holde morsomhetene dine til passende tråder? :)

Anonym poster: 498c0a901fcfb09c3b123534fb3c6912

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror en slik offentlig person får blikkontakt med mange i løpet av en dag. Men herlig, det er det helt sikkert, og spesielt siden du ser opp til ham :)

Anonym poster: 498c0a901fcfb09c3b123534fb3c6912

Haha, jepp, var jo liksom det da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ah, søren. Nei, da skjønner jeg jo at du leter etter en beta-male som kan hjelpe deg fostre opp avkommet til alfa-malen som dumpet deg :)

Særdeles dårlig humør på deg i kveld Fille? :lur:

Her har du en :hug: og et glass :vin: ?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, søren. Nei, da skjønner jeg jo at du leter etter en beta-male som kan hjelpe deg fostre opp avkommet til alfa-malen som dumpet deg :)

Du tror visst du vet alt du..

For det første , så var det jeg som gikk. Ikke for at han eller jeg var utro . Vi var ikke kjærester lengre , vi var som søster og bror desverre. All intimitet ble feil , og det hadde også vert feil for han,meg og ungene om vi hadde holdt sammen. Vi har vert bestevenner siden bruddet (noen år siden) .

Klarer meg veldig godt uten en mann , savnet etter en å ha i armkroken er der innimellom , men om jeg må leve uten en mann resten av livet , så er det helt greit.

Jeg blander ikke menn inn i livet til ungene mine , før jeg en dag er såpass sikker , at det kan bli noe seriøst. Har hatt mine forhold , men ingen der jeg har vert sikker på "oss". Så barna mine har ikke møtt noen "ny" mann ;)

Var det mere du ville si til meg? Svarer deg gjerne på det du lurer på :P

Jo , jeg er ei voksen dame , snart i midten ac 30-årene , har utseende og personlighet i orden. Føttene godt plantet på jorda , har jobb og leilighet , gode venner , godt sosialt nettverk , godt likt blandt venner og kolleger , god i jobben min , positiv og glad.. Sikkert mer jeg kan nevne.. Hmmm,begynner å ligne en dårlig kontaktannonse dette..

Håper du får en fin kveld videre :)

Anonym poster: 22519cad6ccbba868391c1455252cbc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Filleproletiet

Fille, jeg syns du er morsom, men kan du ikke, i hvert fall prøve, å holde morsomhetene dine til passende tråder? :)

Anonym poster: 498c0a901fcfb09c3b123534fb3c6912

Dette var da ingen seriøs tråd! Har jeg noensinne skrevet noe tull i seriøse tråder? Neeeeei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha , trodde dette skulle bli en fin tråd jeg. Jaja , har ikke noe å bidra med som jeg kommer på..

Smilte da jeg leste hovedinnlegget , koselig :)

Anonym poster: 22519cad6ccbba868391c1455252cbc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...