Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og nå er han jammen en homofob tosk også. I dag holdt han pressekonferanse der han sa at han ville foreslå et tillegg til den amerikanske grunnloven for å hindre at homofile får gifte seg.

For homofilt ekteskap er visstnok en trussel mot den institusjonen ekteskapet er i det amerikanske samfunnet.

Her sitter han som verdens mektigste mann også har han ikke bedre ting å bruke tiden sin på enn å hindre mennesker som elsker hverandre å love hverandre evig kjærlighet. "nei nei ikke gift dere... det er vi som forelsker oss i mennesker av motsatt kjønn som har førsteretten på å gifte seg... og ingen andre får lov. "

Hva er egentlig problemet?! Jeg er gift med en mann, og jeg kan ikke komme på en eneste måte homofilt ekteskap er truende for institusjonen ekteskap. Føler meg ikke truet i det hele tatt.

Tror Bush virkelig at det bare er kjærligheten mellom mann og kvinne som er vakker nok til å feires.

Jeg blir så sinna og fortvila!!!!!! :evil: :evil: :evil: :evil:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne ytringa kom ikke akkurat som en overraskelse.

Ja, han er en tosk

Gjest Anonymous
Skrevet

kom ikke akkurat som noe sjokk!!

Husk at han vil styre verden....og bestemme over alle som bor der.... :evil:

Skrevet
kom ikke akkurat som noe sjokk!!

Husk at han vil styre verden....og bestemme over alle som bor der.... :evil:

gjest her....er meg

Skrevet

Undrer meg over hvordan en slik mann kan klare å få så mange stemmer at han blir president.

Gjest Embla s
Skrevet

Han er en anakronistisk stakkar uten empati eller innlevelsesevne. Poor bastard :roll:

Skrevet

Jeg krysser fingrene hver gang jeg ser Bush og håper at det kommer noen bedre etter valget i høst. Det bekymrer meg mer enn jeg liker at en slik mann har så mye makt som det han har.

Kansje litt "off-topic", men må spørre om en ting: Jeg føler selv at jeg følger med, på nyheter og i det siste på CNN (Slemme, slemme UPC som tok fra meg BBC News :evil: ) og jeg har sett en del taler han har holdt, jeg har hørt andre diskutere hans meninger...

Har hørt taler i det vie og breie fra Bush om hvordan han har og skal fortsette med å frelse verden fra alle som er uenige med han og for en trygg plass verden er etter at han kom til makten.. (Yeah right...)

Men jeg hører utrolig lite om hva han gjør innenriks i USA, annet en slike store kontroversielle saker. (Homofile ekteskap og dødsstraff for å nevne noe). Hva gjør han egentlig? Er det noe vi som ikke bor i USA ikke legger merke til når det gjelder politikken hans? Har skolene blitt bedre? Har arbeidsledigheten minsket og skattene gått ned? Hva er det som gjør at de "over there" vil ha dette kreket til sin leder?

Skrevet

Utrolig at han sitter med makten, en tosk, det er det han er.

Gjest Seleena
Skrevet

Einaste grunnen til den mannen blei presiden var fordi valget kom opp i retten og Bush vant. Han fekk ikkje flest stemmer.

USA er jo full av propaganda. Eg blir berre så sint på den mannen der. Han trur han kan gå rundt å sei at vi lever i ein demokratisk verden, men det er jo ikkje sant ein plass. Når skal den mannen slutte å gjere faenskap og heller høyre på folket?

Han går rundt og trur han er gud og gjer det riktige og at om man skyter "litt her og litt der" blir alt så bra til slutt.

Feig er han....

Innlegget er endret, Marianne -Mod-

Skrevet
.

Kansje litt "off-topic", men må spørre om en ting: Jeg føler selv at jeg følger med, på nyheter og i det siste på CNN (Slemme, slemme UPC som tok fra meg BBC News :evil: )

Du kan jo streame BBC News ver internett vet du (sikkert). Et annet radiotips er BBC World Service. Selv så har jeg finni fram den gode gamle Kenwood R-1000 kommunikasjonsmottageren (kortbølge) min, og den blir brukt flittig. :-) Du får kjøpt mange hendige kortbølgeradioer, bare sørg for at de dekker frekvensområdet fra 550 KHz til 30 MHz.

Verden inn i stua..........HEEEEELT gratis!!! :)

Eller så er jeg enig i at Bush er en J*VLA idiot. Ikke bare i dette tilfellet, men allt det mannen (om han er en ekte Mann, kan jo diskuteres) foretar seg, er jo bare katastrofe allt sammen. Fra den ene enden, til den andre!! Makan til NULL, skal man lete lenge etter! :evil:

Gjest Anonymous
Skrevet
Undrer meg over hvordan en slik mann kan klare å få så mange stemmer at han blir president.

Fordi han dessverre ikke er den eneste psykoen i USA, der er nok noen millioner flere kristne maktsyke gærninger enn ham.

Det er tragisk at der finnes nok dumme, gale og onde mennesker i denne verden til at de kan legge politisk makt bak sine vrangforestillinger. :veldigsur:

Skrevet
Et annet radiotips er BBC World Service.

Som de sender hele kvelden og natta i NRK Alltid Nyheter. Veldig bra tilbud.

Skrevet

Han har hele det republikanske partiet i ryggen. Og han ble deres kandidat fordi pappas venner og mange i industrien så fordel av at han ble president. Det er jo mange som har fått mange fordeler av hans politikk, selv om det ikke er mannen i gata.

Husk at det er valgkamp da, og de kjemper om å fronte kampsaker. Bush fronter at ekteskap skal kun være mellom mann og kvinne, og da har han fridd sterkt til alle høyrekonservative. Dette er en motsetning til demokratene, som fronter at partnerskap mellom homofile er akseptabelt.

Jeg synes faktisk det er befriende at politikere sier hva de faktisk mener, så folk vet det før de går til stemmeurnene. Her har vi jo Høybråten, som ikke tørr si at han er imot homofile og homofile partnerskap.. synes ikke det er noe bedre. Han prøver å få både i pose og sekk, ved at de kristne "vet" han er imot det gjennom medlemskap i menigheten sin, mens han prøver å overbevise resten om at han ikke er imot det :roll:

Gjest Madam Felle
Skrevet

Har visst lenge at han var en tosk. :ler: Så egentlig er det ikke mye som overrasker meg når det gjelder den mannen. :roll:

Skrevet
Einaste grunnen til den mannen blei presiden var fordi valget kom opp i retten og Bush vant. Han fekk ikkje flest stemmer.

Nja, det var jo bare for Florida, og Florida endte med å være vippestat. Det var jo mange andre stater han vant i. Mye av grunnen til det er at Al Gore gjorde det svært dårlig. Hvis ikke demokratene klarer å hoste opp en bra kandidat, er det ikke rart republikanerne klarer å vinne. Bill Clinton var jo, tross skandalene, en populær og respektert president. Al Gore trengte jo bare å fortsette løpet, men det klarte han ikke. Noen påstår også at Al Gore's støtte til Howard Dean (som var den mest populære før forvalgene begynte) er hva som ble Dean's undergang. Bildet av de to som klemmer.

Skrevet
Jeg krysser fingrene hver gang jeg ser Bush og håper at det kommer noen bedre etter valget i høst. Det bekymrer meg mer enn jeg liker at en slik mann har så mye makt som det han har.

Har hørt taler i det vie og breie fra Bush om hvordan han har og skal fortsette med å frelse verden fra alle som er uenige med han og for en trygg plass verden er etter at han kom til makten.. (Yeah right...)

Men jeg hører utrolig lite om hva han gjør innenriks i USA, annet en slike store kontroversielle saker. (Homofile ekteskap og dødsstraff for å nevne noe). Hva gjør han egentlig? Er det noe vi som ikke bor i USA ikke legger merke til når det gjelder politikken hans? Har skolene blitt bedre? Har arbeidsledigheten minsket og skattene gått ned? Hva er det som gjør at de "over there" vil ha dette kreket til sin leder?

*Bøyer meg i støvet*

Skrevet

Hvorfor feier dere ikke for egen dør først ?

Eller er det bare så pop å si at "Bush er en idiot" ?

Selv om man har idiotiske politikere her til lands også, kan man vel kritisere andre også vel? Særlig når Bush er leder for det landet som tar seg mest til rette i verden, og hvis politikk desverre har innvirkning på oss alle.

Gjest Nicoline
Skrevet

Selvsagt, Glitterchick, men diskusjonen her dreier seg ikke om verdenspolitikken, men om Bush sin mening om homofile`s rett til ekteskap.

Hvorfor ikke se til vår egen regjering i Oslo først ? I Norge sitter det folkevalgte ved makten som ikke tør si hva de egentlig mener for da risikerer de å miste stemmer. Alle vet at de mener det samme som Bush, ja, faktisk så er de enda mer ekstreme - i deres øyne må gjerne folk være homofile - bare de ikke praktiserer sin legning !!!!???? Det er det jeg mener med å feie for egen dør først - vi har faktisk en statsminister og visse medlemmer av regjeringen som er mye verre en 10 Bush`er tilsammen akkurat i denne saken.

Skrevet
Selvsagt, Glitterchick, men diskusjonen her dreier seg ikke om verdenspolitikken, men om Bush sin mening om homofile`s rett til ekteskap.

Hvorfor ikke se til vår egen regjering i Oslo først ? I Norge sitter det folkevalgte ved makten som ikke tør si hva de egentlig mener for da risikerer de å miste stemmer. Alle vet at de mener det samme som Bush, ja, faktisk så er de enda mer ekstreme - i deres øyne må gjerne folk være homofile - bare de ikke praktiserer sin legning !!!!???? Det er det jeg mener med å feie for egen dør først - vi har faktisk en statsminister og visse medlemmer av regjeringen som er mye verre en 10 Bush`er tilsammen akkurat i denne saken.

Det er greit nok, men såvidt meg bekjent så har det vært tråder ang. vår egen regjerings mangel på uttalelsesvilje, og selv om det ikke hadde vært det, så kan jeg ikke se at det skal forhindre oss i å diskutere Bush' sitt syn på saken? Og nettopp som du ser, akkurat denne tråden dreier seg om Bush' sitt syn på saken, ikke Bondevik, Høybråten & co. Men er enig med deg i at deres unnvikenhet er noe som må taes tak i.

Skrevet
Har visst lenge at han var en tosk. :ler: Så egentlig er det ikke mye som overrasker meg når det gjelder den mannen. :roll:

:enig_animasjon:

Helt enig. Jeg har sagt i sikkert 2 år nå at han er det, flott å se at flere skjønner det samme. Den fyren der er ikke god!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...