Gå til innhold

Utnytter tvnorge Asbjørn Brekke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg har venner på innsiden, så jeg skal prøve å komme meg inn i studio og geleide Asbjørn ut så han slipper å underholde som en trent apekatt mere. Jeg tar ham med på Kino!

:sjokkert:

Det må vi i Rettferdighet For Asbørn Brekke få til. Med våre samlede resurser og kontakter, skal vi kunne slippe han fri.

Det du skrev om å "underholde som en trent apekatt" var veldig bra, det kan du skrive på parolen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Uanonymbruker

:sjokkert:

Det må vi i Rettferdighet For Asbørn Brekke få til. Med våre samlede resurser og kontakter, skal vi kunne slippe han fri.

Det du skrev om å "underholde som en trent apekatt" var veldig bra, det kan du skrive på parolen din.

Jeg skal skrive det med neon-tusj så det synes skikkelig godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal skrive det med neon-tusj så det synes skikkelig godt!

Bra. Jeg har fått sjokk-printa ut sånne strykemerker man skal ha på T-skjorter, så har lager rundt 60 "RETTFERDIGHET FOR ASBJØRN BREKKE" t-skjorter.

Kosta noen tusen i t-skjorter og strykeark, og jeg har ikke sovet i natt. Men det er verdt det. Har kjøpt alle skjortene i str XXXL på Dressmann Living Large, slik at de skal passe til alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leser det, så leser jeg det med stemmen til han nyhetsreporteren i NRK som alltid har voice-overen til de triste og kjipe sakene. En mannlig trønder. Og han leser det på den kvasitrøndersken jeg kan:

Flæst har mang ønska. Ny bil, nytt kjøkken, nye skiferhella ved utgangsdøra. Asbjørn Brekke he berre et ønske: ræfferdighet.

Asbjørn Brekke he blitt utnytta ta TVNorge i i godt øve et tiår, æ syns det e ein skam. Vi i rættfærdiget førr Asbjørn Brekke kræva at TVNorge ska slutt me detherran.

Æ veit at 98 % ta mine feisbukkvænna itj tørj å sætt det herran på statusen si, tøsj DU?"

(til alle trøndere, beklager eventuelle dialektiske feil. Dialekt er kun brukt som virkemiddel)

Dette er ikke en nyhetsreporter. Dette er Tore Strømøy, vår "alles kjære" Tore på sporet. Hilsen trønder som også hører stemmen hans i hodet når hun leser dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke en nyhetsreporter. Dette er Tore Strømøy, vår "alles kjære" Tore på sporet. Hilsen trønder som også hører stemmen hans i hodet når hun leser dette.

Jeg er imponert.

Det begynte med nyhetsreporteren, men mens jeg skrev ble det til Tore på Sporet. Utrolig kult at du tok det

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er imponert.

Det begynte med nyhetsreporteren, men mens jeg skrev ble det til Tore på Sporet. Utrolig kult at du tok det

Han er lettgjenkjennelig. selv i skriftlig form. ;)

Jeg sitter fremdeles og funderer på om trådstarteren var seriøs. I så fall er det jo et kjempekompliment til Espen Eckbo som klarer å skape en så troverdig karakter. Og det har han jo virkelig gjort. Når jeg sitter og ser på Asbjørn Brekke tar jeg jo meg selv i å si: "typisk Asbjørn", med et lite smil rundt munnen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slemme? :klo:

Anonym poster: 826117e2a5e648a6b59448fbed052ff7

Ja å insinuere at noen er tilbakestående og ikke vet sitt eget beste er slemt.

Han er jo bare litt enkel..

:biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter fremdeles og funderer på om trådstarteren var seriøs.

Haha..

Dette var vel kanskje morsomt et par dager ute i desember i 2001.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVOR VAR DERE?!

Jeg sto utenfor kontoret til TVNorge, med ropert, fakkel, parole og 60 t-skjorter i str. XXL! OG ikke en kjeft var der!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVOR VAR DERE?!

Jeg sto utenfor kontoret til TVNorge, med ropert, fakkel, parole og 60 t-skjorter i str. XXL! OG ikke en kjeft var der!

Jeg var der... Men så ingen så jeg gikk igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg bestilt T-skjorte "Rettferdighet for Asbjørn Brekke", printet ut flyers, postet på facebook OG skrevet brev til Tvnorge, nå er det nok! Stakkars stakkars Asbjørn Brekke!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lar være å lese alle de 4 sidene så jeg svarer på TS sin første post.

Jeg ble usikker på om innlegget ditt var seriøst men hvis det var det:

Asbjørn er kun en rolle Espen Eckbo spiller. I virkeligheten er han ikke slik i det hele tatt. Jeg kan strekke meg til å være enig med at Asbjørn Brekke show kanskje herser med en utvalgt gruppe folk på sett og vis men de utnytter IKKE Espen Eckbo. Han er bare en helt sinnsykt bra gjennomført rolle av en helt vanlig person.

Endret av Thoughtful
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lar være å lese alle de 4 sidene så jeg svarer på TS sin første post.

Asbjørn er kun en rolle Espen Eckbo spiller. I virkeligheten er han ikke slik i det hele tatt. Jeg kan strekke meg til å være enig med at Asbjørn Brekke show kanskje herser med en utvalgt gruppe folk på sett og vis men de utnytter IKKE Espen Eckbo. Han er bare en helt sinnsykt bra gjennomført rolle av en helt vanlig person.

Er du seriøs? :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lar være å lese alle de 4 sidene så jeg svarer på TS sin første post.

Jeg ble usikker på om innlegget ditt var seriøst men hvis det var det:

Asbjørn er kun en rolle Espen Eckbo spiller. I virkeligheten er han ikke slik i det hele tatt. Jeg kan strekke meg til å være enig med at Asbjørn Brekke show kanskje herser med en utvalgt gruppe folk på sett og vis men de utnytter IKKE Espen Eckbo. Han er bare en helt sinnsykt bra gjennomført rolle av en helt vanlig person.

Ah, godt gjort. Ditt forsøk på å late som om du tror folk her ikke har forstått at Asbjørn Brekke ikke er en ekte person kan vise seg å være vellykket. Minst én person har alt gått på limpinnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, godt gjort. Ditt forsøk på å late som om du tror folk her ikke har forstått at Asbjørn Brekke ikke er en ekte person kan vise seg å være vellykket. Minst én person har alt gått på limpinnen.

Du må ikke undervurdere( eller overvurdere) intelligensen til folk. :danse:

Hvor mange var det ikke for eksempel som trodde hotell cæsar var et virkelig hotell?

Endret av Sinner
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...