Gå til innhold

Utnytter tvnorge Asbjørn Brekke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Denne mannen har helt klart noen problemer, og tvnorge har brukt han i to realityshows og nå har han et eget show. Men det er åpenbart at de gjør narr av han, hvordan kommer de unna med dette?

Anonym poster: 1be840c886579364af51eca8539add25

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, men dere, seriøst. Nå må noen ta tak. TVNorge har TYDELIG utnyttet Asbjørn Brekke i over ti år nå! Her må vi gjøre noe!

Jeg forslår at vi sender sinte brev til TVNorge, og KREVER at denne utnyttingen tar slutt SPORENSTRAKS!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HVOR ER MYNDIGHETENE?!

HAr har det foregått systematisk utnyttelse og offentlig utdriting av en mann som helt tydelig ikke er "helt med". OG FOLKET SER PÅ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det holder ikke bare å skifte kanal, jeg foreslår total boikott av TVNorge og alle TVNorges kanaler! Fem, Max, Vox og TVNorge.

Bedre, jeg foreslår et fakkeltog utenfor TVNorges lokaler, hvor vi krever rettferdighet ovenfor Asbjørn Brekke. I morgen, kl 19:00, Nydalen allé 37, 0484 Oslo.

Ta med fakkel og parole.

FOR ASBJØRN BREKKE, MÅ RETTFERDIGHETEN SEIRE!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det holder ikke bare å skifte kanal, jeg foreslår total boikott av TVNorge og alle TVNorges kanaler! Fem, Max, Vox og TVNorge.

Bedre, jeg foreslår et fakkeltog utenfor TVNorges lokaler, hvor vi krever rettferdighet ovenfor Asbjørn Brekke. I morgen, kl 19:00, Nydalen allé 37, 0484 Oslo.

Ta med fakkel og parole.

FOR ASBJØRN BREKKE, MÅ RETTFERDIGHETEN SEIRE!

TS: Kanskje du kan lage et facebookevent av dette? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare en ting å si: Asbjørn, hvis du leser denne tråden: Takk for tipset om å spise de gule nonstopene, siden det gule rundt er det samme som på Vitaplex-vitaminen. *føle seg sunn med gul nonstop*

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da har vi en avtale, alle sammen? I morgen kl 19:00, Nydalen allé 37, 0484 Oslo. Ta med fakkel og parole.

RETTFERDIGHETEN SEIRE!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storbynatt: Fakkeltog for Asbjørn som opplever uønsket atferd ved egen omsorg

Anonym poster: dcde0b8f61f3a715014baf3ac462cedb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...