Gjest BettyBoop Skrevet 1. oktober 2012 #121 Skrevet 1. oktober 2012 Nå konstruerer du problemer. Hvem snakker om å ikke varme opp først? Jeg hadde varmet henne opp dersom jeg skulle bruke pikk, så jeg varmet henne opp for å bruke finger også. Det vil jeg kalle en utfordring. Da vil den naturlig nok skli lett ut ved bevegelse. Synd det ikke fungerte for dere. Han får vel søke videre. jamen selv om du gir orgasme med en finger så blir det likevel ikke det samme. 3
frøkna Skrevet 1. oktober 2012 #122 Skrevet 1. oktober 2012 Ja, buhu. Hvorfor skal menn lide for noe kvinner påfører kvinner? Det er dere som lar dere diktere av noen homofile menn som har meninger om hvordan kvinner skal se ut. Og ettersom det virker som du legger skylda på menn, hvorfor kan dere isåfall ikke lære av våre feil? I stedet for å følge opp med hardere krav? Ut i fra det du leser i tråden her, hvordan ser du for deg at en mann med liten penis skal møte verden? Og ettersom kvinners oppfattelse av en liten penis varierer stort, så forstår du kanskje usikkerheten? Det er jo enkelte her inne som mener at alt under 15 cm er lite. Heldigvis finnes det kvinner der ute som blåser i størrelse. Problemet er at menn i sin søken etter disse kvinnene nødvendigvis også må møte holdninger som er ødeleggende for dem. Nå har jeg kanskje falt litt ut av diskusjonen siden jeg ikke har vært inne her på noen dager, men føler allikevel en trang til å svare. Om noen her mener at en penis under 15 cm er lite, så må de da få lov til det? og om de vil legge vekt på det i valg av partner, hvem er du eller jeg til å dømme noen ut i fra et valg de gjør med livet sitt selv? Det jeg mener er at noen legger mer vekt på et godt sexliv enn andre, for noen er dette kanskje ikke så viktig. Og alle har forskjellige preferanser; noen liker en som er velutstyrt mens andre syns det gjør vondt og syns en finger er mer enn nok. Jeg syns det blir for dumt å følge den tralten at "stakkars mannen med liten penis, han kan jo ikke noe for det!" For å sette det litt på spissen, skal jeg bli sur for å bli dumpa fordi jeg er blondine, mens mannen kun tenner på brunetter? I stede for at jeg da løper til frisøren for å endre meg til han sine behov burde jeg ikke bare finne en som liker meg som jeg er? Jeg mener jeg har diskutert akkurat samme tema med deg i en annen tråd, og smaken er som baken, sånn er livet bare! 1
Gjest Gunfreak Skrevet 1. oktober 2012 #123 Skrevet 1. oktober 2012 Jeg har virklig problemer med å se for meg en erigert penis på 3cm, min er ikke stor, men selv når jeg har vært i iskladt vann er den fremdles langt over 3cm. Han vil jo ikke greie å få den ut av buksa når han skal på do en gang 3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2012 #124 Skrevet 1. oktober 2012 Jeg har virklig problemer med å se for meg en erigert penis på 3cm, min er ikke stor, men selv når jeg har vært i iskladt vann er den fremdles langt over 3cm. Han vil jo ikke greie å få den ut av buksa når han skal på do en gang Det er jo derfor det er helt SYKT!!!!! TS Anonym poster: f9eb18fbd1decf60e5d0124393e8f6ec
Gjest Bandit Skrevet 1. oktober 2012 #125 Skrevet 1. oktober 2012 Nå har jeg kanskje falt litt ut av diskusjonen siden jeg ikke har vært inne her på noen dager, men føler allikevel en trang til å svare. Om noen her mener at en penis under 15 cm er lite, så må de da få lov til det? og om de vil legge vekt på det i valg av partner, hvem er du eller jeg til å dømme noen ut i fra et valg de gjør med livet sitt selv? Det jeg mener er at noen legger mer vekt på et godt sexliv enn andre, for noen er dette kanskje ikke så viktig. Og alle har forskjellige preferanser; noen liker en som er velutstyrt mens andre syns det gjør vondt og syns en finger er mer enn nok. Jeg syns det blir for dumt å følge den tralten at "stakkars mannen med liten penis, han kan jo ikke noe for det!" For å sette det litt på spissen, skal jeg bli sur for å bli dumpa fordi jeg er blondine, mens mannen kun tenner på brunetter? I stede for at jeg da løper til frisøren for å endre meg til han sine behov burde jeg ikke bare finne en som liker meg som jeg er? Jeg mener jeg har diskutert akkurat samme tema med deg i en annen tråd, og smaken er som baken, sånn er livet bare! Jeg har full forståelse for preferanser. Men det har jo med holdninger å gjøre også. Hvordan man ønsker at samfunnet skal se ut. Ønsker man virkelig en mentalitet der det ikke er plass til mangfoldet? Der pupper, pikker og fitter vil bli kjørt ut på samlebånd? Når noen har hinsides meninger som kan være med på å skape en farlig trend, så bør man kanskje si ifra? Det er mange helt normale menn som bekymrer seg for penisstørrelsen sin nettopp fordi kvinner blir mer og mer krevende, og mindre og mindre forståelsesfulle på dette punktet. Konsekvensen er usikkerhet, prestasjonsangst, og i verste tilfelle impotens. Jeg er helt med på at menn også bør lære å gi mer faen i kvinners krav, og heller bli mer egoistiske i så måte. Det er nok kvinner som ønsker en mann med liten penis. Problemet er bare at han må igjennom flere kvinner som han vil føle seg uhyre ukomfortabel sammen med. Det å bli droppet fordi penis ikke duger er noe av det verste som kan skje et mannfolk. Da kan man kanskje forvente litt empati og forståelse fra kvinner også? 1
Gjest BettyBoop Skrevet 1. oktober 2012 #126 Skrevet 1. oktober 2012 Jeg har full forståelse for preferanser. Men det har jo med holdninger å gjøre også. Hvordan man ønsker at samfunnet skal se ut. Ønsker man virkelig en mentalitet der det ikke er plass til mangfoldet? Der pupper, pikker og fitter vil bli kjørt ut på samlebånd? Når noen har hinsides meninger som kan være med på å skape en farlig trend, så bør man kanskje si ifra? Det er mange helt normale menn som bekymrer seg for penisstørrelsen sin nettopp fordi kvinner blir mer og mer krevende, og mindre og mindre forståelsesfulle på dette punktet. Konsekvensen er usikkerhet, prestasjonsangst, og i verste tilfelle impotens. Jeg er helt med på at menn også bør lære å gi mer faen i kvinners krav, og heller bli mer egoistiske i så måte. Det er nok kvinner som ønsker en mann med liten penis. Problemet er bare at han må igjennom flere kvinner som han vil føle seg uhyre ukomfortabel sammen med. Det å bli droppet fordi penis ikke duger er noe av det verste som kan skje et mannfolk. Da kan man kanskje forvente litt empati og forståelse fra kvinner også? du tar jo helt av. 2
Gjest Bandit Skrevet 1. oktober 2012 #127 Skrevet 1. oktober 2012 jamen selv om du gir orgasme med en finger så blir det likevel ikke det samme. Du følger ikke tankerekken min i det hele tatt, gjør du...? 1
Siggen! Skrevet 1. oktober 2012 #128 Skrevet 1. oktober 2012 Vet ikke helt hva jeg har mest vanskelig for å forestille meg; En penis på 3 cm eller en "lange"finger på 3cm.. Men uansett, så må vel dette da være en 'micro-penis' ?
Gjest BettyBoop Skrevet 1. oktober 2012 #129 Skrevet 1. oktober 2012 Du følger ikke tankerekken min i det hele tatt, gjør du...? du følger ikke min 1
Gjest Gunfreak Skrevet 1. oktober 2012 #130 Skrevet 1. oktober 2012 Vet ikke helt hva jeg har mest vanskelig for å forestille meg; En penis på 3 cm eller en "lange"finger på 3cm.. Men uansett, så må vel dette da være en 'micro-penis' ? Det har du faktisk helt klart rett i, min LILLEFINGER 6cm(ganske nøyaktig) de betyr at 3cm er SÅVITT over første finger knoke på min lillefinger, så med mindre noen har avstumpa fingre, er vel 3cm ganske rart. 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2012 #132 Skrevet 1. oktober 2012 trolletråd:P Det får du bare tro om du vil det. Dette er ramme alvor - dessverre!! TS Anonym poster: f9eb18fbd1decf60e5d0124393e8f6ec
Siggen! Skrevet 2. oktober 2012 #133 Skrevet 2. oktober 2012 Det har du faktisk helt klart rett i, min LILLEFINGER 6cm(ganske nøyaktig) de betyr at 3cm er SÅVITT over første finger knoke på min lillefinger, så med mindre noen har avstumpa fingre, er vel 3cm ganske rart. Ja, og hvis det stemmer så burde TS sin hånd passe utmerket til en penis på 3 cm
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2012 #134 Skrevet 2. oktober 2012 Ja, og hvis det stemmer så burde TS sin hånd passe utmerket til en penis på 3 cm Vel, at den passer i hånda er jo en ting, men jeg har da mine behov om å bli fylt opp på samme måte som en dame på 180cm. TS Anonym poster: f9eb18fbd1decf60e5d0124393e8f6ec
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå