Gjest Gorgonzola Skrevet 27. september 2012 #21 Skrevet 27. september 2012 Hvorfor betegner du ham som den perfekte mannen når han slett ikke er det - for deg? Hva har du tenkt å si/hvordan vil du formulere deg når du skal dumpe ham?
AnonymBruker Skrevet 27. september 2012 #22 Skrevet 27. september 2012 Hvorfor betegner du ham som den perfekte mannen når han slett ikke er det - for deg? Hva har du tenkt å si/hvordan vil du formulere deg når du skal dumpe ham? Bortsett fra dette problemet (som er et aaalt for stort problem) så er han perfekt! Nå er vi ikke akkurat sammen da. Men jeg aaaner ikke hva jeg skal si.. Anonym poster: f9eb18fbd1decf60e5d0124393e8f6ec
AnonymBruker Skrevet 27. september 2012 #23 Skrevet 27. september 2012 Bortsett fra dette problemet (som er et aaalt for stort problem) så er han perfekt! Nå er vi ikke akkurat sammen da. Men jeg aaaner ikke hva jeg skal si.. Anonym poster: f9eb18fbd1decf60e5d0124393e8f6ec For stort? Anonym poster: 28356de1be7511f5ce129396264401ed 5
Gjest Gorgonzola Skrevet 27. september 2012 #24 Skrevet 27. september 2012 Bortsett fra dette problemet (som er et aaalt for stort bittelite problem) så er han perfekt! Nå er vi ikke akkurat sammen da. Men jeg aaaner ikke hva jeg skal si.. Nettopp, det var derfor jeg spurte, du svarte ikke på det så da gjentar jeg spørsmålet. Eller var hensikten med å starte tråden å få tips til hva du skal si? Hovedinnlegget ditt indikerer ikke akkurat det for å si det forsiktig.....
Gjest Gunfreak Skrevet 27. september 2012 #25 Skrevet 27. september 2012 Vel, med mindre du er hans første, har han vel desverre hørt det før.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2012 #26 Skrevet 27. september 2012 Har opplevd det samme, og jeg klarte ikke å ha sex med ham.. Må være fælt for dem! Anonym poster: a380d26778ca3c5b8d99fd8c6dae0372 2
Gjest Arvid78 Skrevet 27. september 2012 #27 Skrevet 27. september 2012 Disse her kommer med jevne mellomrom, tror de fleste trådene er trolling men det er litt godt og lese, da får jeg egentlig mindre dårlig samvittighet for at jeg ikke kan bli tent av kvinner med for små bryster, for det er visst størrelsen det kommer ann på for noen så da er det OK 3
Skjønningen Skrevet 27. september 2012 #28 Skrevet 27. september 2012 Disse her kommer med jevne mellomrom, tror de fleste trådene er trolling men det er litt godt og lese, da får jeg egentlig mindre dårlig samvittighet for at jeg ikke kan bli tent av kvinner med for små bryster, for det er visst størrelsen det kommer ann på for noen så da er det OK Nå har det seg slik at penisen brukes i selve samleiet, i motsetning til brystene. Så det å sammenligne de to blir litt feil. Det man derimot kan sammenligne er kvinnens evner til å bruke lukkemusklene der nede slik at det blir stramt og godt nok for mannen, men det finnes grenser for hvor stram man kan gjøre seg der nede om mannen har en tiss med lengde og bredde som en finger. 4
Psykologen Skrevet 27. september 2012 #29 Skrevet 27. september 2012 Sukk... Jeg har virkelig truffet en mann som er mer eller mindre perfekt. På alle måter. Vi klikker kjempebra sammen, kan snakke i timesvis, vi er veldig like og liker de samme tingene. Alt er der! Bortsett fra en ting. Penisen hans er SUPERliten. Og da mener jeg ikke liten, men KJEMPELITEN. For meg er et bra sexliv veldig viktig, og et bra sexliv med det der går ikke. Vi hadde jo sex, men jeg kjente INGENTING, og det var over på et blunk.. Hva søøøren gjør man?! Anonym poster: f9eb18fbd1decf60e5d0124393e8f6ec Eller kanskje han liker å dele deg? Med en annen mann som har en kraftig en.... :-)
Gjest Arvid78 Skrevet 27. september 2012 #30 Skrevet 27. september 2012 Nå har det seg slik at penisen brukes i selve samleiet, i motsetning til brystene. Så det å sammenligne de to blir litt feil. Det man derimot kan sammenligne er kvinnens evner til å bruke lukkemusklene der nede slik at det blir stramt og godt nok for mannen, men det finnes grenser for hvor stram man kan gjøre seg der nede om mannen har en tiss med lengde og bredde som en finger. Så hva er det du sier da, det er OK for ei kvinne å si at det er størrelsen på penis det kommer ann på men ikke OK for meg som mann å snakke om størrelsen på brystene? 1
Skjønningen Skrevet 27. september 2012 #31 Skrevet 27. september 2012 Så hva er det du sier da, det er OK for ei kvinne å si at det er størrelsen på penis det kommer ann på men ikke OK for meg som mann å snakke om størrelsen på brystene? Ja, det er det jeg sier. Hvis det er i veien for kvinnens seksuelle nytelse og hun ikke kan stramme seg opp til bedre nytelse (fordi det heller ikke holder) så er det fullstendig OK. Det er ikke brystene som skal penetrere eller bli penetrert. 3
Gjest Arvid78 Skrevet 27. september 2012 #32 Skrevet 27. september 2012 Ja, det er det jeg sier. Hvis det er i veien for kvinnens seksuelle nytelse og hun ikke kan stramme seg opp til bedre nytelse (fordi det heller ikke holder) så er det fullstendig OK. Det er ikke brystene som skal penetrere eller bli penetrert. Så jeg har da ikke lov til å tenne på store bryster og si at små bryster ikke gjør det samme for meg 2
Gjest Raindrops Skrevet 27. september 2012 #33 Skrevet 27. september 2012 Det er da ikke noe som helst galt i å ikke tenne på små bryster. De aller færreste tenner på alle kroppstyper, men heldigvis finnes det alltid noen som kan finne akkurat din kropp tiltrekkende likevel. 5
Gjest Filleproletiet Skrevet 27. september 2012 #34 Skrevet 27. september 2012 (endret) Jeg mener det er en likhet mellom penisstørrelse og puppestørrelse. Begge deler sier (om man generaliserer litt ut i fra et darwinistisk perspektiv) om hvor attraktiv man er å reprodusere seg med. De fleste kvinner tenner på en normal til stor pikk. Det tror jeg vi alle kan være enige om. Normalen burde sett ut i fra et biologisk perspektiv være attraktivt. Større (og sterkere), som f.eks høyde, skulderbredde, symmetri, større pikk osv er også for de fleste kvinner attraktivt. (Alle faller selvsagt ikke under denne påstanden..men jeg generaliserer. Det må man) Dersom man sier at stor pikk=attraktiv som partner (gitt at andre gode kvaliteter er til stede), og at liten pikk=uattraktivt (på tross av at andre gode kvaliteter er til stede), så kan man jo konkludere med at menn med liten pikk (under normalen) egentlig ikke har reproduksjonsrett. Det er naturens måte og si at; "dere burde ikke føre genene deres videre". Det samme tror jeg gjelder kvinner med veldig små pupper. Menn med liten pikk BLIR jo ofte alene, og sliter sikkert i større grad med reproduksjonen. Jeg tror ikke akuratt det finnes noen forskning på det, da det sikkert er ekstremt politisk ukorrekt. Men da MÅ jo liten pikk være dårlige gener som har blitt ført videre. Riktignok har jo slekten til minipikkmenn klart seg helt fram til i dag da, så på tross av sin lille tiss, så har de jo stått på noe jævlig, og egentlig lykkes veldig bra..så langt. Litt av et press det hviler på dagens småpikkemenn! Skal DU være den som fucker opp 1 million år med gode resultater? Eller er det slik at pikkstørrelse ikke er arvelig? Kan far ha 20cm og sønn få 8? Det vet jeg egentlig ikke noe om. Kan mor ha kjempebryster og datter bittesmå? Endret 27. september 2012 av Filleproletiet 4
Gjest Raindrops Skrevet 27. september 2012 #35 Skrevet 27. september 2012 Eller er det slik at pikkstørrelse ikke er arvelig? Kan far ha 20cm og sønn få 8? Det vet jeg egentlig ikke noe om. Kan mor ha kjempebryster og datter bittesmå? Ja. Moren min har svære pupper, og det hadde hun også før hun fikk barn. Jeg aner ikke hvem sine pupper jeg har arvet, men det er iallefall ikke hennes! :gjeiper: 4
Skjønningen Skrevet 27. september 2012 #36 Skrevet 27. september 2012 Så jeg har da ikke lov til å tenne på store bryster og si at små bryster ikke gjør det samme for meg Jo, det har du, for det dreier seg om dine personlige preferanser. Det du tidligere gjorde var å sammenligne penisstørrelse med bryststørrelse og det blir helt feil, for penisen har en faktisk funksjon under samleie. 6
per78 Skrevet 27. september 2012 #37 Skrevet 27. september 2012 Det er betydlig forskjell på 13-14cm og det TS beskriver. Dette er vel gjennomsnittet på menns penis. 4
Gjest Arvid78 Skrevet 27. september 2012 #38 Skrevet 27. september 2012 Jo, det har du, for det dreier seg om dine personlige preferanser. Det du tidligere gjorde var å sammenligne penisstørrelse med bryststørrelse og det blir helt feil, for penisen har en faktisk funksjon under samleie. Nei det jeg gjorde var å skrive at jeg får mindre dårlig samvittighet for å ikke tenne på små bryster for, for noen kvinner er det også størrelsen det kommer ann på Nå har også seksuell tenning en funksjon under samleie 2
Skjønningen Skrevet 27. september 2012 #39 Skrevet 27. september 2012 Ja. Moren min har svære pupper, og det hadde hun også før hun fikk barn. Jeg aner ikke hvem sine pupper jeg har arvet, men det er iallefall ikke hennes! :gjeiper: Samma her! Er ikke flat som et vaskebrett, men har ikke så mye å (st)rutte med. 1
Gjest BettyBoop Skrevet 27. september 2012 #40 Skrevet 27. september 2012 Sukk... Jeg har virkelig truffet en mann som er mer eller mindre perfekt. På alle måter. Vi klikker kjempebra sammen, kan snakke i timesvis, vi er veldig like og liker de samme tingene. Alt er der! Bortsett fra en ting. Penisen hans er SUPERliten. Og da mener jeg ikke liten, men KJEMPELITEN. For meg er et bra sexliv veldig viktig, og et bra sexliv med det der går ikke. Vi hadde jo sex, men jeg kjente INGENTING, og det var over på et blunk.. Hva søøøren gjør man?! Anonym poster: f9eb18fbd1decf60e5d0124393e8f6ec aww. Føler med deg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå