Gå til innhold

Den perfekte mannen - med bitteliten penis!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så jeg har da ikke lov til å tenne på store bryster og si at små bryster ikke gjør det samme for meg

Tenning er tenning, men TS sitt innlegg handler om mikropenis som nok ikke engang kan penetrere overhodet.

Man klarer fint slikke/ta på bryster som er både små som store - selv om det visuelle klart er forskjellig ettersom hva man liker best.

Men en mikropenis utelukker faktisk et normalt sexliv - så du må heller sammenlikne med kvinner som ikke klarer gjennomføre samleie grunnet smerter(det er en tilstand noen har).

Bryster og hva man generelt tenner på er helt irrelevant i denne debatten.

Man klarer fint å ha sex med en kvinne som har små bryster, og med en mann med mindre penis.

Mikropenis og vaginale lidelser er ikke sammenlikbart med ditt eksempel, eller brukeren som trekker frem gjennomsnittstørrelse.

Anonym poster: e09eec232353abcb59d565a1a8614ed4

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det jeg gjorde var å skrive at jeg får mindre dårlig samvittighet for å ikke tenne på små bryster for, for noen kvinner er det også størrelsen det kommer ann på

Nå har også seksuell tenning en funksjon under samleie

Jeg skjønner hva du mener, men jeg er likevel litt uenig med deg. For mange kvinner er det nemlig ikke snakk om den estetiske størrelsen, men at størrelsen utfyller henne (verken for stor eller for liten) slik at det kjennes godt under samleie. Det er der jeg mener at brystene ikke spiller den samme rollen og ikke kan settes i samme bås.

At brystenes størrelse kan spille en stor rolle for menns tenning og at også enkelte kvinner tenner mer på en større penis skal jeg ikke krangle på.

• Liker 2
Skrevet

Hoho, tenker på hvilket liv det hadde blitt her inne hvis TS var en mann som skulle slå opp for fitta til dama ikke var god nok, men alt annet var perfekt. DA hadde det blitt krig her inne, da. :)

Anonym poster: aed9e70e08e25cf777085b450a2dbfd0

• Liker 4
Skrevet

Ja. Moren min har svære pupper, og det hadde hun også før hun fikk barn. Jeg aner ikke hvem sine pupper jeg har arvet, men det er iallefall ikke hennes! :gjeiper:

Ikke noe galt med små pupper, pupper skal passe kroppen, og vanligvis gjør de det.

• Liker 3
Skrevet

Hoho, tenker på hvilket liv det hadde blitt her inne hvis TS var en mann som skulle slå opp for fitta til dama ikke var god nok, men alt annet var perfekt. DA hadde det blitt krig her inne, da. :)

Anonym poster: aed9e70e08e25cf777085b450a2dbfd0

Antakelig, for dette er kvinneguiden, tross alt.

Men når det er sagt så finnes det en del damer som ikke klarer å bruke lukkemusklene sine godt nok og da er det forståelig at en mann reagerer likt slik en kvinne reagerer på en mann med "for liten" penis. Jeg har forståelse for begge deler.

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Ikke noe galt med små pupper, pupper skal passe kroppen, og vanligvis gjør de det.

Neida, jeg er glad i den beskjedne håndfullen jeg har :fnise:

Men dette var en penistråd, ikke en puppetråd!

Endret av Raindrops
  • Liker 1
Skrevet

Jeg forstår både at menn kan finne små bryster for lite attraktivt på samme måte som at jeg finner små peniser lite attraktive. Men forstår godt hva du mener, Grønnogskjønn, og er vel egentlig enig i det du sier!

Nå er det ikke snakk om en LITEN penis heller, men BITTELITEN! Normal sex GÅR bare ikke, og det må jeg ha!! Fra tidligere partnere har jeg hørt at jeg både er trang nok og har en godt trent lukkemuskel, men det funka forferdelig dårlig. Æsj, altså!!

TS

Anonym poster: f9eb18fbd1decf60e5d0124393e8f6ec

• Liker 2
Skrevet

Nå er det ikke snakk om en LITEN penis heller, men BITTELITEN! Normal sex GÅR bare ikke, og det må jeg ha!! Fra tidligere partnere har jeg hørt at jeg både er trang nok og har en godt trent lukkemuskel, men det funka forferdelig dårlig. Æsj, altså!!

TS

Vel om du er ekte, og situasjonen din er ekte (du får tilgi mine tvil men det popper opp ganske like tråder skrevet av anonym om samme emne fra rett så ofte) så får du nesten slå opp med ham, jeg tror ikke dette vil forbedre seg, med mindre han tar en operasjon som ikke er så veldig sikker når det kommer til penis, men for all del ikke si hvorfor du forlater ham, vis litt hensyn og lyv

Skrevet

Vel om du er ekte, og situasjonen din er ekte (du får tilgi mine tvil men det popper opp ganske like tråder skrevet av anonym om samme emne fra rett så ofte) så får du nesten slå opp med ham, jeg tror ikke dette vil forbedre seg, med mindre han tar en operasjon som ikke er så veldig sikker når det kommer til penis, men for all del ikke si hvorfor du forlater ham, vis litt hensyn og lyv

Dessverre så er det ekte. Skulle virkelig ønske det ikke var det, egentlig.. Men har sett de andre trådene også, og forstår godt tvilen ;) Har på anonym siden jeg er litt redd for å bli gjenkjent :)

Kommer nok ikke til å fortsette dette, dessverre.. Kommer heller ikke til å fortelle hvorfor. Kommer nok til å si noe om at jeg ikke er klar for noe seriøst, og at jeg ikke er helt over eksen enda.. Noe det faktisk ligger en liten sannhet i også..

TS

Skrevet

Antakelig, for dette er kvinneguiden, tross alt.

Men når det er sagt så finnes det en del damer som ikke klarer å bruke lukkemusklene sine godt nok og da er det forståelig at en mann reagerer likt slik en kvinne reagerer på en mann med "for liten" penis. Jeg har forståelse for begge deler.

Lukkemuskelen ligger over magesekken for å hindre at mat/magesyre kommer tilbake igjen, og en slapp lukkemuskel er det som gir halsbrann og/eller kjappere oppkast ved brekning. Med mindre du mente en skikkelig dyp deepthroating av en gigalang penis, da :P

Det du mente var skjedemusklatur/bekkenbunnsøvelser - men jeg skjønte hva du skulle frem til asså, det ble bare litt morsomt å tenke på(eller; litt ekkelt.....)

• Liker 2
Skrevet

Lukkemuskelen ligger over magesekken for å hindre at mat/magesyre kommer tilbake igjen, og en slapp lukkemuskel er det som gir halsbrann og/eller kjappere oppkast ved brekning. Med mindre du mente en skikkelig dyp deepthroating av en gigalang penis, da :P

Det du mente var skjedemusklatur/bekkenbunnsøvelser - men jeg skjønte hva du skulle frem til asså, det ble bare litt morsomt å tenke på(eller; litt ekkelt.....)

Meget mulig at jeg artikulerte meg feil, ja. :fnise:

Skrevet

hva skal du med en mann uten penis?

• Liker 1
Skrevet

Ja. Moren min har svære pupper, og det hadde hun også før hun fikk barn. Jeg aner ikke hvem sine pupper jeg har arvet, men det er iallefall ikke hennes! :gjeiper:

Du har vel en far også? :gjeiper: Du kan jo arve fra farssiden også.
Skrevet

At brystenes størrelse kan spille en stor rolle for menns tenning og at også enkelte kvinner tenner mer på en større penis skal jeg ikke krangle på.

Men jeg ser ikke ned på kvinner med små bryster eller tenker de er mindre kvinnefor det bare for å ha det klart

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Åpenbart, men det var ikke det han spurte om :gjeiper:

Skrevet

Faktisk så går det i annenhver generasjon. Har bestemoren din små pupper, får moren din store og da har du små. Din datter får da store og hennes datter får små osv osv osv. Kanskje det også er sånn for menn? Ikke vet jeg.

Jeg har ihvertfall erfart at bredskuldret menn og med gjerne større enn 42 str. på føttene, som regel har passe stor pikk +++. Menn som er smalskuldret og har små føtter/hender har gjerne liten pikk. Akkurat ved gjennomsnittet eller under.

Anonym poster: 1d3eb6675501c468df8ec5ffacdca9c2

• Liker 1
Skrevet (endret)

Veldig glad pappan min ikke hadde manboobs...

Jeg har ihvertfall erfart at bredskuldret menn og med gjerne større enn 42 str. på føttene, som regel har passe stor pikk +++. Menn som er smalskuldret og har små føtter/hender har gjerne liten pikk. Akkurat ved gjennomsnittet eller under.

Anektodisk bevis?

Det er ikke bein i penis, men det er bein i både føtter og rygg. Dermed følger størrelse på føtter og rygg størrelsen på skjelettet ellers. Bløtdyret "må" ikke følge med utviklingen av skjelettet.

Endret av Lutetium 71
Skrevet

Dessverre så er det ekte. Skulle virkelig ønske det ikke var det, egentlig.. Men har sett de andre trådene også, og forstår godt tvilen ;) Har på anonym siden jeg er litt redd for å bli gjenkjent :)

Kommer nok ikke til å fortsette dette, dessverre.. Kommer heller ikke til å fortelle hvorfor. Kommer nok til å si noe om at jeg ikke er klar for noe seriøst, og at jeg ikke er helt over eksen enda.. Noe det faktisk ligger en liten sannhet i også..

TS

TS, er du meg eller?? haha du hørtes ut som meg for noen mnd siden. Jeg måtte også lyve og si at jeg ikke var helt over eksen og ikke helt klar for noe nytt ennå. (noe som var litt sant også).. Men den egentlige sannheten var at han hadde for liten pikk. Stakkars

• Liker 1
Gjest Gorgonzola
Skrevet

Så hva er det du sier da, det er OK for ei kvinne å si at det er størrelsen på penis det kommer ann på men ikke OK for meg som mann å snakke om størrelsen på brystene?

Ja, det er det jeg sier. Hvis det er i veien for kvinnens seksuelle nytelse og hun ikke kan stramme seg opp til bedre nytelse (fordi det heller ikke holder) så er det fullstendig OK. Det er ikke brystene som skal penetrere eller bli penetrert.

Eller likestilling som det også kalles............ :sukk:

Selv om mange ikke vil erkjenne det så eksisterer det relativt sett ulike rammer og regler for hva man kan tillate seg både å si og mene når det kommer til de ulike kjønns attributter og verdier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...