Gå til innhold

Den perfekte mannen - med bitteliten penis!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sukk... Jeg har virkelig truffet en mann som er mer eller mindre perfekt. På alle måter. Vi klikker kjempebra sammen, kan snakke i timesvis, vi er veldig like og liker de samme tingene. Alt er der! Bortsett fra en ting. Penisen hans er SUPERliten. Og da mener jeg ikke liten, men KJEMPELITEN. For meg er et bra sexliv veldig viktig, og et bra sexliv med det der går ikke. Vi hadde jo sex, men jeg kjente INGENTING, og det var over på et blunk.. Hva søøøren gjør man?!

Anonym poster: f9eb18fbd1decf60e5d0124393e8f6ec

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm, det er helt sant at det finnes mange stillinger hvor du kjenner penis mye bedre. F.eks misjonær hvor han ligger litt på skrå over deg liksom og høyt oppe.. Pluss mange andre.. Men du av ren nyskjerrighet.. hvor liten da Lengde/omkrets sånn ca? :P

• Liker 1
Skrevet

Er det snakk om en micropenis? Google det.

Anonym poster: b70f75d142ccd5f03b34033da023c241

Skrevet

Hmmm, det er helt sant at det finnes mange stillinger hvor du kjenner penis mye bedre. F.eks misjonær hvor han ligger litt på skrå over deg liksom og høyt oppe.. Pluss mange andre.. Men du av ren nyskjerrighet.. hvor liten da Lengde/omkrets sånn ca? :P

Altså.. Jeg prøvde jo å runke fyren, og når jeg holdt rundt den forsvann den inni hånda mi. Den er ca like lang som pekefingeren min (og jeg har veldig små hender..)

Og når den var slapp så den egentlig ut som en liten reke... Æææh!!

TS

• Liker 10
Skrevet

Da kan du jo bli tatt bak uten at det gjør vondt i hvertfall! :D Han kan jo ikke noe for at han har liten penis :( Men sex er mye mer enn plane penetrering vet du :)

Anonym poster: 41c8d2b6d7df41a2c7e4a794a374662a

• Liker 1
Skrevet

Da kan du jo bli tatt bak uten at det gjør vondt i hvertfall! :D Han kan jo ikke noe for at han har liten penis :( Men sex er mye mer enn plane penetrering vet du :)

Anonym poster: 41c8d2b6d7df41a2c7e4a794a374662a

Jeg veit det, men jeg kjenner jeg ikke tenner på han i det hele tatt lenger. Alt bare forduftet på en måte. Føler meg skikkelig slem! For han kan jo, som du sier, ikke noe for det... :(

TS

• Liker 4
Skrevet

Det er vel ikke så mye du kan gjøre med det, for du kan ikke endre på han.

I et slikt tilfelle er det kanskje greit å utforske hjelpemidler fra et kondomeri. Ellers kan han bruke hendene sine på deg. Vet også at det finnes en slags strapon som mannen kan bruke, med et slags penis-etui til mannen som er større enn hans penis.

Vet at det er svært mange kvinner som kun kommer av klitorisstimulering, og hvis det også er tilfelle for deg så burde det ikke være noe problem, med mindre du avtennes av han. Hvis tenningen forsvinner så ser jeg ikke at det er så stort å bygge på.

• Liker 1
Skrevet

Såpass ja.. det hørtes faktisk ganske lite ut ja.. Jeg selv synes har hatt kjæresten både med veldig stor og med veldig liten penis og jeg syns de minste er best, men dette var jo kanskje litt i det minste laget. Synd slikt =/ Synes synd på fyren jeg.

• Liker 5
Skrevet

Føler med deg! Du må vel nesten bare vurdere om et bra sexliv er viktigere enn han. Kanskje du velger han nå om du er veldig nyforelsket, men i lengden kan det bli frustrerende..

Jeg regner med at dere har prøvd stillinger som øker følelsen for deg uten hell?

Et godt sexliv er ofte veldig viktig for et forhold, ikke la noen si du er overfladisk om dette er en dealbreaker for deg.

• Liker 3
Skrevet

Jeg har dessverre mistet fullstendig tenningen på han! :(

Får de beste orgasmene ved penetrering. Eksen har en ganske stor penis, og vi hadde helt fantaaastisk sex! Kjenner jeg virkelig savner det nå :( Stakkars, stakkars mann! Synes skikkelig synd i han! :( :(

• Liker 1
Skrevet

Jeg har dessverre mistet fullstendig tenningen på han! :(

Får de beste orgasmene ved penetrering. Eksen har en ganske stor penis, og vi hadde helt fantaaastisk sex! Kjenner jeg virkelig savner det nå :( Stakkars, stakkars mann! Synes skikkelig synd i han! :( :(

Vel, med mindre du tror du kan prøve ut en hollow strapon som nevnes over her, altså en strapon som mannen bruker for å forlenge sin egen penis under penetrering, så ser jeg ikke hvordan dette skal fungere for deg. Det virker på deg som du allerede har gjort deg opp en mening. :rolleyes:

Skrevet

Vet at det er svært mange kvinner som kun kommer av klitorisstimulering, og hvis det også er tilfelle for deg så burde det ikke være noe problem,

Veeel, jeg er vel en av de som stort sett kommer ved klitoris stimulering, men størrelse på penis er allikevel noe jeg setter pris på. Selv om jeg ikke kommer av det blir man jo enda mer tent av følelsen av å bli fylt opp, og at man kjenner et stort hardt lem som bare "må ha deg".

Sammenligningen TS ga med den reka hørtes ikke bra ut..

• Liker 1
Skrevet

Det er vel ikke så mye du kan gjøre med det, for du kan ikke endre på han.

I et slikt tilfelle er det kanskje greit å utforske hjelpemidler fra et kondomeri. Ellers kan han bruke hendene sine på deg. Vet også at det finnes en slags strapon som mannen kan bruke, med et slags penis-etui til mannen som er større enn hans penis.

Vet at det er svært mange kvinner som kun kommer av klitorisstimulering, og hvis det også er tilfelle for deg så burde det ikke være noe problem, med mindre du avtennes av han. Hvis tenningen forsvinner så ser jeg ikke at det er så stort å bygge på.

Jeg kommer kun av klitoris stimulering, men hadde ansett det som et stort problem for sexlivet om vedkommende hadde mikropenis - altså at man aldri kan bli penetrert.

Jeg får jo enorm nytelse av å kjenne noen inni meg selv om jeg må ha klitorisstimulering for å få orgasme......merkelig antakelse om kvinner som kun får klitorisorgasme her. Det er jo overhode ikke slik at man ikke kjenner en intens og ufattelig deilig følelse av penetrering.

Det er jo veldig synd å si det, men jeg tror ikke jeg hadde klart det selv - å leve resten av livet uten et normalt sexliv.

Og det er trist fordi han jo ikke kan noe som helst for det - og det er jo ingen måter å ordne det heller på en trygg og grei måte kirurgisk.

Det blir nok det samme for de kvinner som får sterke smerter under penetrering - man mister jo en stor del av sexlivet.

Anonym poster: e09eec232353abcb59d565a1a8614ed4

• Liker 1
Skrevet

Veeel, jeg er vel en av de som stort sett kommer ved klitoris stimulering, men størrelse på penis er allikevel noe jeg setter pris på. Selv om jeg ikke kommer av det blir man jo enda mer tent av følelsen av å bli fylt opp, og at man kjenner et stort hardt lem som bare "må ha deg".

Sammenligningen TS ga med den reka hørtes ikke bra ut..

Jeg er forsåvidt enig med deg i at det fremdeles kan spille en stor rolle, men jeg tenkte at hvis hun synes han er helt perfekt ellers SÅ burde det ikke spille noen rolle. :) Det handler jo veldig om hva man er villig til å se forbi hvis alt ellers stemmer.

Skrevet

Jeg kommer kun av klitoris stimulering, men hadde ansett det som et stort problem for sexlivet om vedkommende hadde mikropenis - altså at man aldri kan bli penetrert.

Jeg får jo enorm nytelse av å kjenne noen inni meg selv om jeg må ha klitorisstimulering for å få orgasme......merkelig antakelse om kvinner som kun får klitorisorgasme her. Det er jo overhode ikke slik at man ikke kjenner en intens og ufattelig deilig følelse av penetrering.

Det er jo veldig synd å si det, men jeg tror ikke jeg hadde klart det selv - å leve resten av livet uten et normalt sexliv.

Og det er trist fordi han jo ikke kan noe som helst for det - og det er jo ingen måter å ordne det heller på en trygg og grei måte kirurgisk.

Det blir nok det samme for de kvinner som får sterke smerter under penetrering - man mister jo en stor del av sexlivet.

Anonym poster: e09eec232353abcb59d565a1a8614ed4

Jada, og jeg har det på samme måte. Jeg også får stor tilfredsstillelse av penetrering selv om jeg kun kommer av klitorisstimulering. Det jeg prøver å få frem er at for jenter som oss er det ikke "nødvendig" med penetrering for å oppnå orgasme, og dermed er det noe i alle fall jeg kunne ha prøvd å sett forbi dersom alt annet stemmer.

Jeg har det ikke slik i mitt forhold, men hvis forloveden min hadde hatt en kjempeliten penis så tror jeg at jeg hadde prøvd ut alle alternative måter å fullføre samleie på før jeg la forholdet dødt. Det hadde vært for mye som var perfekt ellers til at jeg bare kunne ha gått fra han. Man må veie pluss mot minus mener jeg, og det er ikke så dumt.

Skrevet

Jada, og jeg har det på samme måte. Jeg også får stor tilfredsstillelse av penetrering selv om jeg kun kommer av klitorisstimulering. Det jeg prøver å få frem er at for jenter som oss er det ikke "nødvendig" med penetrering for å oppnå orgasme, og dermed er det noe i alle fall jeg kunne ha prøvd å sett forbi dersom alt annet stemmer.

Jeg har det ikke slik i mitt forhold, men hvis forloveden min hadde hatt en kjempeliten penis så tror jeg at jeg hadde prøvd ut alle alternative måter å fullføre samleie på før jeg la forholdet dødt. Det hadde vært for mye som var perfekt ellers til at jeg bare kunne ha gått fra han. Man må veie pluss mot minus mener jeg, og det er ikke så dumt.

Joda, men nå er det jo slik at de fleste oppdager dette i datefasen - og da har man jo ingen kjærlighet å bygge på, ei heller kan man fastslå at dette er "den rette" sånn egentlig.

Så da tror jeg nok, dessverre for de det gjelder - at det blir et stort aber.

Mulig disse med smertefulle samleier og mikropeniser burde finne hverandre, er jo perfekt match ;)

Anonym poster: 9954e4b61792080423e1d1fe6a71f33f

• Liker 1
Skrevet

Joda, men nå er det jo slik at de fleste oppdager dette i datefasen - og da har man jo ingen kjærlighet å bygge på, ei heller kan man fastslå at dette er "den rette" sånn egentlig.

Så da tror jeg nok, dessverre for de det gjelder - at det blir et stort aber.

Mulig disse med smertefulle samleier og mikropeniser burde finne hverandre, er jo perfekt match ;)

Anonym poster: 9954e4b61792080423e1d1fe6a71f33f

Ja, jeg antar jeg ikke tok i betraktning at det ikke er det samme når man er i startfasen som når man har etablert et forhold med kjærlighet og store følelser. Jeg var nok ikke objektiv nok i mine tidligere innlegg. :) Du har helt rett i at det ikke går an å kalle noen "perfekt" før man har vært sammen med dem en stund og bygget opp en sterk relasjon.

Enig i det siste der. ;)

Skrevet

Ikke lenge siden jeg hadde samme problemet, TS :P

Jeg traff en superhyggelig og søt gutt på nett og noen uker senere møttes vi. Hadde sex og alt ble ganske fort ødelagt... Pikken hans var for liten for min smak = tenner ikke på han lenger. Og dermed mista jeg også interessen for han, og fant på unnskyldninger for at jeg ikke var klar for kjæreste likevel osv.

Han tar ikke hintet mitt og sier at han skal vente til jeg er klar... huff, jeg håper at han innimellom møter en annen jente som tar han med storm så han glemmer meg!

Det er trist når det blir sånn, men hva kan man gjøre? Jeg kanke gå fra eksens pikk på 19 cm til denne duden... såvidt jeg vet, på 13-14 cm? Jeg tenner på stor pikk og ordentlig mannerumpe og han hadde ingen av delene dessverre. Men eksen derimot..

Anonym poster: 1d3eb6675501c468df8ec5ffacdca9c2

• Liker 1
Skrevet

Det er trist når det blir sånn, men hva kan man gjøre? Jeg kanke gå fra eksens pikk på 19 cm til denne duden... såvidt jeg vet, på 13-14 cm? Jeg tenner på stor pikk og ordentlig mannerumpe og han hadde ingen av delene dessverre. Men eksen derimot..

Anonym poster: 1d3eb6675501c468df8ec5ffacdca9c2

Det er betydlig forskjell på 13-14cm og det TS beskriver.

• Liker 14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...