Gå til innhold

Vet han nicket mitt? Eller er han synsk...


Alvina

Anbefalte innlegg

Jeg vet hvem flere her inne er i virkeligheten. Altså, når noen har et nick hvor det står ungene mine ble født 01.01. 2008 og unge 2 ble født 01.01.2010 så skal det mye til at flere en person har unger som er født på de eksakte datoene. Legg på at personen skrev hva hun spiste til middag den dagen, og jeg vet personen spiste nettopp dette til middag...

Jeg tror mange ikke er klarer over hvor avslørende detaljer faktisk er.

Anonym poster: 184c6fbe21386f6669e5854607a473f4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må være utrolig forvirrende å være deg. Det er jo bare rør alt som kommer ut iallfall.

Ja visst er det forvirrende. Men hvem er du med ditt rør? Det er det samme for meg hva du mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hvem flere her inne er i virkeligheten. Altså, når noen har et nick hvor det står ungene mine ble født 01.01. 2008 og unge 2 ble født 01.01.2010 så skal det mye til at flere en person har unger som er født på de eksakte datoene. Legg på at personen skrev hva hun spiste til middag den dagen, og jeg vet personen spiste nettopp dette til middag...

Jeg tror mange ikke er klarer over hvor avslørende detaljer faktisk er.

Anonym poster: 184c6fbe21386f6669e5854607a473f4

Spesielt er det når folk oppretter tråder som AB,

Men bretter ut om hele familietreet, familiemedlemmenes alder / tilknytning til skole/arbeidsliv, og div andre detaljer.

Å da være AB er kanskje ikke helt nødvendig, når alt man utelater fra historien er sitt eget navn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Filleproletiet

Etter å ha lest i dagboka til Alvina, så må jeg si jeg har litt lyst til å leke kirsten giftekniv med henne og Ribsskog. Dere har veldig matchende personlighet samt måte å skrive på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannfolket mitt vet hva jeg heter her inne men han har ekstremt lite lyst til å lese det jeg skriver. Noen ganger hender det jeg viser han noen svar i tråder og da bare sier han "ok" så går han tilbake til sitt. :fnise: Tror ikke det er så vanlig at mannfolk er dødsinteresserte i å snoke på hva dama skriver på forum, særlig ikke et kvinneforum, men det tolker jeg ut fra min egen erfaring.

Jeg hadde ikke hatt noe imot at han såg hva jeg har skrevet her inne, og da mener jeg alt sammen. :) Ikke noe problem, overhodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest i dagboka til Alvina, så må jeg si jeg har litt lyst til å leke kirsten giftekniv med henne og Ribsskog. Dere har veldig matchende personlighet samt måte å skrive på!

Du mener det? Men høres likevel håpløst ut... :)

Mannfolket mitt vet hva jeg heter her inne men han har ekstremt lite lyst til å lese det jeg skriver. Noen ganger hender det jeg viser han noen svar i tråder og da bare sier han "ok" så går han tilbake til sitt. :fnise: Tror ikke det er så vanlig at mannfolk er dødsinteresserte i å snoke på hva dama skriver på forum, særlig ikke et kvinneforum, men det tolker jeg ut fra min egen erfaring.

Jeg hadde ikke hatt noe imot at han såg hva jeg har skrevet her inne, og da mener jeg alt sammen. :) Ikke noe problem, overhodet.

En jeg bodde sammen med i noen år visste nicket mitt, og det plaget ikke meg. Men når man ikke vil være ærlig og bare hinter og på en kanskje indirekte måte mobber, blir det litt verre, i alle fall for meg. Men vet jo ikke om han jeg er sammen med er synsk heller da, slik flere her antyder. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...