Gå til innhold

Den store Fotballfruetråden

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest hedgepig

For en vakker kjole, ble helt satt ut. Legg merke til at sko og veske matcher. så bra!!DSC05082-2.jpg

Tja, kjolen er kanskje fin, men den sitter ikke pent i ryggen sånn som hun svaier.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser at folk etterlyster hennes gode sider.Her viser hun et bilde der hun ikke er sminket(viser en annen side) Meget bra. Sender et bra signal til unge jenter "du kan være vakker uten sminke"

DSC011211.jpg

det var det voldsomt som du fremmer henne da ;)

Anonym poster: bc9201f39ba67d53a9c593ddbfc561b7

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å mistenke at veldig positive kommentarene her ennå er langt under gjennomsnittalderen her.....?

:ler:

Anonym poster: bc9201f39ba67d53a9c593ddbfc561b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at folk etterlyster hennes gode sider.Her viser hun et bilde der hun ikke er sminket(viser en annen side) Meget bra. Sender et bra signal til unge jenter "du kan være vakker uten sminke"

DSC011211.jpg

Her var hun lik Kissie, hun svenske bloggeren..

Anonym poster: b5ffb6d983a9cbc8c5ba82f10599b531

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AB funksjonen er ikke stengt som dere ser, men det burde den. Hvis denne tråden stenges, får ikke FF og Lasse noen som helst markedsføring, noe som ikke er bra for business. Kan ikke bry meg mindre. Føler vi har fått frem mye bra i denne tråden. Satt fokus på all den, unnskyld meg drittverdiene som rosabloggerne fremmer. Så håper jeg inderlig media fortsetter å sette fokus på sunnhets-, restylanhysteriet m.m

Har dere barn, så håper jeg at dere også gjør det. Hvor er skolen hen. De burde jo være en veldig viktig ressurs. Det er garantert mange foreldre som er lykkelig uvitende om bloggverden barna stuper inn i.

Å la et barn vokse opp med lavkarbo og så et så ektremt fokus på kropp og utseende er jo oppskrift på tragedie. Tenk om et barn i tillegg har valpefett og kraftig benbygning?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du la it et foto av Marti Bjørgen. Ifølge LK er ikke MB en særlig flink idrettsutøver ´, hun er «et støvkorn» :fnise:

Anonym poster: 2b49ddc927a451e40c9fee57fa9bb231

Hvis Marit, med bl.a. seks VM-guldmedaljer og tre OL-guldmedaljer, er "et støvkorn", hva er den dårligste fotballspilleren i en ganske så ubetydelig liga, sett i verdenssammenheng, så?

Anonym poster: 3d27894f1c391ac20466cc57e59c6377

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis Marit, med bl.a. seks VM-guldmedaljer og tre OL-guldmedaljer, er "et støvkorn", hva er den dårligste fotballspilleren i en ganske så ubetydelig liga, sett i verdenssammenheng, så?

Anonym poster: 3d27894f1c391ac20466cc57e59c6377

Hehehehe, det har jeg ikke en gang tenkt over, hvis han kaller Marit Bjørgen støvkorn, frekk som han er hvordan ser han da på seg selv? Det lurer jeg på.....

Anonym poster: 7827e4ded7a3f2e06f544d0f3104a495

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Google-resultater for Marit Bjørgen: 1 690 000 resultater

Google-resultater for Jonas Colting: 134 000 resultater

Støvkorn og støvkorn, fru Blom...

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Google-resultater for Marit Bjørgen: 1 690 000 resultater

Google-resultater for Jonas Colting: 134 000 resultater

Støvkorn og støvkorn, fru Blom...

Der ser man. Jeg blir oppgitt over hvor hardt han promoterer lavkarbo, i følge ham er lavkarbo frelsen, lavkarbo er den eneste veien å gå, lavkarbo er redningen, lavkarbo er svaret for feite unger, høyt blodtrykk, lavt blodtrykk, lavkarbo er svaret på ALT for de to der. :roll:

Han kunne like godt sagt "Marit Bjørgen er dum som ikke går på lavkarbo". Han sa jo at Marit er et støvfnugg i forhold til Jonas som sverger til lavkarbo. Men i deres verden trenger man ikke å være god, bare man går på lavkarbo, hurra!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

Hvis dere ønsker at denne tråden skal leve videre og ikke bli stengt, må dere være så snill og overholde reglene til forumet.

Vi bruker mer tid på denne tråden enn nesten av forumet, noen ganger, og slik kan det ikke være. Selv om man diskuterer må det være mulig å forholde seg til regelverket, ikke spre sladder, eder, galle, spekulasjoner, personangrep osv osv.

Hvis denne tråden nå blir stengt pga gjentatte ryddinger vil det ikke bli tilllat å starte en ny tråd. Da setter vi en rød strek for mer diskusjoner ang FF og bloggen.

Mette Forumansvarlig.

Så da er det bare fritt frem for pro-FF'erne å slenge så mye dritt og sjikane som de makter, så har de fått stengt tråden slik de ønsker raskere enn jeg klarer å forfatte neste innlegg.
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fotballfan
(Og når det er sagt, for folk som faktisk har litt peiling på fotball er LK kjent som en stabilt god fotballspiller som når han er skadefri var et klart valg i førsteelleveren til både Odd og tidligere LSK, og forsvarsspillere har ikke som primæroppgave å score mål. )

Googlet og kom ved en feiltakelse inn i denne tråden,måtte registrere meg for å få svare på dette. Bryr meg ikke om kona,blogg eller slikt tull. Men,dette som du skriver her viser at du ikke har peiling på fotball. Jeg jobber selv med fotball og kjenner godt til denne spilleren,som hverken er stabil eller god.

Dette er tråden hans på vgd-fotball-norsk (de som skriver at han er god i den tråden,de er ironiske og fans av motstanderne laget hans har møtt!):

http://vgd.no/sport/...-eriksen/side/1

Må kopiere et sitat fra tråden jeg linket til,som sier det meste:

"Kanskje dette smarte kvinnfolket slutter å kalle seg selv fotballfrue, slik at klovnen Eriksen skjønner at han ikke er noen fotballspiller."

Det finnes mange tråder om han på vgd,der også denne kona hans blir omtalt.

Mer dokumentasjon ang. nivået hans,dette er Kanarifansen spillertråd om han:

http://debatt.kfl.no...hp/t-17844.html

Det er IKKE mobbing å si at han ikke duger i Tippeligaen,det er fakta som man kan lese seg til på diverse forum for fotballfans av klubbene han har spilt og spiller for.

Leste også her inne at han har sagt han ønsker seg til Spania,Italia etc. og at noen av dere mente han burde begynne å spise karbo for å komme deg dit. Tviler på at all verdens karbo vil få han ut i Europa som proff fotballspiller...

Endret av fotballfan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da er det bare fritt frem for pro-FF'erne å slenge så mye dritt og sjikane som de makter, så har de fått stengt tråden slik de ønsker raskere enn jeg klarer å forfatte neste innlegg.

Du kan tro tanken slo meg. Men så kom jeg på at jeg dessverre ikke er så infam.

Etterpå kom jeg på at jeg heller ikke er "pro fotballfrue", som øyensynlig er et slags samlebegrep for dem som klager på mobbingen i denne tråden?

Til slutt kom jeg også på at "anti-FF"-kidsa (mitt sjargonguttrykk, inspirert av ditt) sannsynligvis klarer å komme opp med nok dritt og sjikane på egen hånd. Så da er det forhåpentligvis bare å lene seg tilbake og vente.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Googlet og kom ved en feiltakelse inn i denne tråden,måtte registrere meg for å få svare på dette. Bryr meg ikke om kona,blogg eller slikt tull. Men,dette som du skriver her viser at du ikke har peiling på fotball. Jeg jobber selv med fotball og kjenner godt til denne spilleren,som hverken er stabil eller god.

Dette er tråden hans på vgd-fotball-norsk (de som skriver at han er god i den tråden,de er ironiske og fans av motstanderne laget hans har møtt!):

"Kanskje dette smarte kvinnfolket slutter å kalle seg selv fotballfrue, slik at klovnen Eriksen skjønner at han ikke er noen fotballspiller."

Det er IKKE mobbing å si at han ikke duger i Tippeligaen,det er fakta som man kan lese seg til på diverse forum for fotballfans av klubbene han har spilt og spiller for.

Leste også her inne at han har sagt han ønsker seg til Spania,Italia etc. og at noen av dere mente han burde begynne å spise karbo for å komme deg dit. Tviler på at all verdens karbo vil få han ut i Europa som proff fotballspiller...

Fotballfrue har sin tråd, og Eriksen har sine tråder. De må jammen ha mye å følge med på her på nettet.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så dine to "kilder" på at han er en dårlig fotballspiller er debattfora lik dette? Til orientering: Debattfora består hovedsaklig av subjektive oppfatninger og absolutt alt som står der er ikke nødvendigvis sant. Hvis han er så dårlig, hvorfor ble han kjøpt opp av ODD, som er et tippeligalag, da?

Anonym poster: 49aa14fc3a6bcf7f1a7617db3bdc6176

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var sarkastisk når jeg nevnte det i mitt innlegg.

Anonym poster: 8440a66a5e0c6475cb0596eb5b0501db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke at jeg har det spøtt peiling på fotball, men ...Det er ganske ironisk at du henviser til debattforumer for å demonstrere at det du sier er fakta. Her, på verdens mest useriøse seriøse debatt-tråd som formelig tyter over av mer eller mindre overbevisende "fakta" om Fotballfrue.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dårlig fotballspiller eller ikke. Det har vel sine grunner for at noen ikke liker ham? Misunnelse og i tilfelle på hva? Kona?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fotballfan

Så dine to "kilder" på at han er en dårlig fotballspiller er debattfora lik dette? Til orientering: Debattfora består hovedsaklig av subjektive oppfatninger og absolutt alt som står der er ikke nødvendigvis sant. Hvis han er så dårlig, hvorfor ble han kjøpt opp av ODD, som er et tippeligalag, da?

Anonym poster: 49aa14fc3a6bcf7f1a7617db3bdc6176

Grunnen til at jeg ikke ønsket å linke til all verdens andre kilder,var fordi at jeg ikke ønsket å gjøre denne tråden om til en fotballtråd om Eriksen.

Det ingen andre som følger spillere så tett som fansen. De ser alle kamper,og det skal faktisk ganske mye til før de slakter noen av spillerne på laget de følger. Men,du skal få flere kilder om du betviler det jeg skrev.

Ukjent fotballspiller skriver blogg om livet i skyggen av sin kjente fotballfrue

http://www.5080.no/2012/05/ukjent-fotballspiller-skriver-blogg-om-livet-i-skyggen-av-sin-kjente-fotballfrue/

Eriksen: - Føler meg som syndebukk

http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article4411.ece

Etter bråket han var med på i LSK:

http://www.tv2.no/sport/fotball/tippeligaen/nosa-jeg-er-ingen-kantspiller-3549293.html

Ønsker du mer? Anbefaler deg også til å lese diverse børser fra de siste årene,der ser du snittet hans.

Joda,Odd spiller i Tippeligaen og de havnet som nr 10 av 16 lag. På det tidspunktet de signerte han,da var det ikke mange tilgjengelige backer i Norge. Jeg tipper det er årsaken til at han fikk kontrakt med de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gidder ikke diskutere fotball her inne, men en spiller som er fast på laget til LSK i flere sesonger, fast på Odd sett bort fra skade (og Odd tar da ikke til takke med elendige nordmenn når fotballen er så internasjonal som den er), har levd (godt) av fotballen det siste tiåret og til og med har endel kamper for u21 (ja, det er lenge siden og talentet slo ikke ut slik han håpet) må kunne regnes som en solid norsk fotballspiller. Helt uavhengig av hva folk på diverse debattforum mener. (hvor mange fotballspillere blir ikke diskutert negativt på nett til tider...) Han er ingen Forren eller Stefan Johansen, men en solid yrkesutøver. Akkurat som disse 500 sidene med kritikk av fotballfrue ikke betyr at hun har en dårlig blogg, all den tid hun fremdeles er den mest leste i hele landet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...