Gå til innhold

Den store Fotballfruetråden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Åja, selvfølgelig er jeg mye bedre menneske enn flere av dere mobbere. Men, sånt klarer jo ikke du å se sant?

Anonym poster: 4685c9530a658fd98c7b0bb245d7efce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest RamaLama

Åja, selvfølgelig er jeg mye bedre menneske enn flere av dere mobbere. Men, sånt klarer jo ikke du å se sant?

Anonym poster: 4685c9530a658fd98c7b0bb245d7efce

Det var vel mer siktet til det at du sitter og gleder deg til det skjer noe vondt med hvem enn du siktet til i det forrige innlegget ditt, som da ikke er noe bedre enn at jeg synes det er fascinerende å se hvordan FFs oppførsel ødelegger for hennes egen fremtid.

Jeg sier ikke at jeg ønsker at FF skal slite resten av livet fordi hun har gjort/gjør noe dumt nå, jeg er ikke en av dem som graver 3 år tilbake i arkivet for å bruke det imot henne idag. Jeg håper for hennes del at hun klarer å snu deler av hennes spesielle oppførsel slik at bloggen kan ende opp som noe som heller hjelper henne i fremtiden. Men det er umulig å se bort og ikke bry seg når hun oppfører seg på måten hun gjør, og til tross for at hun får bemerket dette og er klar over hva hun driver med, så stopper hun ikke. Jeg forstår ikke hvorfor noen vil ødelegge for seg selv på denne måten, derfor synes jeg det er facinerende.

Endret av newbiepie
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er veldig synd om tråden ender opp stengt og vi ikke får diskutere henne mer. Sett bort fra innlegg som hetser, plager, og mobber, så har faktisk folk skrevet ting her som Fotballfrue har tatt til seg nå og da, når ting blir kommentert og tatt opp her, så har hun jo fulgt oppfordringer og gjort endringer, dog i det veldig stille da. Så noe godt er denne tråden da for.

Anonym poster: c8228907d3d73dcf5514b045fa25f976

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse utsagnene Lasse kom med igår fikk meg til å tenke hvor dypt tragisk det hele er. Jeg vet ikke hva jeg har tenkt, men jeg håpet og trodde at LK mente at trening + kosthold = sunnhet selv om man ikke bokstavelig talt er skrapa. I går fikk jeg svar på at dette ikke stemmer. Ifølge han er regnestykket trening + kosthold + 0% fettprosent = sant

Jeg kan ikke forestille meg hvordan det er å være i FFs sko. Dette er ei jente som har en historie med spiseforstyrrelser.

For min del, så er ikke LKs holdninger ekte kjærlighet. Hadde jeg levd med en mann som hadde jeg selv blitt syk og jeg har ikke slitt med spiseforstyrrelser. Tror jeg snakker for svært mange jenter.

Dere kommer vel til å si nå at disse holdningene har han ytret plenty av ganger, men jeg har bare lagt noe annet i sunnhet enn han og blitt litt blind.

Man hjelper ikke å si til en tidligere spiseforstyrrelse at man er for tynn( slik som mange lesere har ment, inkl meg). Press i alle retninger kan være en utløsende og oppretthold av en slik lidelse.

Det er mye med FFs verdier, uttalelser og atferd som jeg ikke kan gå god for, men tror at alt har en sammenheng.

Har prøvd å være så saklig jeg kan i denne debatten, men noen avsporinger, men nå har jeg faktisk mye mer medfølelse for jenta.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse utsagnene Lasse kom med igår fikk meg til å tenke hvor dypt tragisk det hele er. Jeg vet ikke hva jeg har tenkt, men jeg håpet og trodde at LK mente at trening + kosthold = sunnhet selv om man ikke bokstavelig talt er skrapa. I går fikk jeg svar på at dette ikke stemmer. Ifølge han er regnestykket trening + kosthold + 0% fettprosent = sant

Jeg kan ikke forestille meg hvordan det er å være i FFs sko. Dette er ei jente som har en historie med spiseforstyrrelser.

For min del, så er ikke LKs holdninger ekte kjærlighet. Hadde jeg levd med en mann som hadde jeg selv blitt syk og jeg har ikke slitt med spiseforstyrrelser. Tror jeg snakker for svært mange jenter.

Dere kommer vel til å si nå at disse holdningene har han ytret plenty av ganger, men jeg har bare lagt noe annet i sunnhet enn han og blitt litt blind.

Man hjelper ikke å si til en tidligere spiseforstyrrelse at man er for tynn( slik som mange lesere har ment, inkl meg). Press i alle retninger kan være en utløsende og oppretthold av en slik lidelse.

Det er mye med FFs verdier, uttalelser og atferd som jeg ikke kan gå god for, men tror at alt har en sammenheng.

Har prøvd å være så saklig jeg kan i denne debatten, men noen avsporinger, men nå har jeg faktisk mye mer medfølelse for jenta.

Link til uttalelser?

Anonym poster: 49aa14fc3a6bcf7f1a7617db3bdc6176

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Link til uttalelser?

Anonym poster: 49aa14fc3a6bcf7f1a7617db3bdc6176

Trodde du fulgte saken og tråden LK har uttalte igår at Beyonce og Kim Kardashian er småfeite. Gammelt nytt, men han gjentok seg selv igår. Altså han står ved sine holdninger ovenfor verden

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke fulgt den, så satt pris på en link til tråden.

Kanskje noe annen vet det? Se på minmote.no. Skulle ikke forundre meg om Lasse har slettet hele kommentaren. Ikke alltid lett å linke etterpå da FF og Lasse leser KG tråden og ofte justerer kommentarer i offentlig debatter og blogginnlegg etter det vi tar opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje noe annen vet det? Se på minmote.no. Skulle ikke forundre meg om Lasse har slettet hele kommentaren. Ikke alltid lett å linke etterpå da FF og Lasse leser KG tråden og ofte justerer kommentarer i offentlig debatter og blogginnlegg etter det vi tar opp

Altså, tenker du på ABs innlegg på side 603 innlegg #12048 i denne tråden om at Beyonce og Kim K er småfeite (som du kanskje antar er LK, men som jeg tror er et troll, eller noen som prøver å være ironiske) eller mener du at han har uttalt på nytt (i går, som du skriver) at han personlig synes disse er for tunge i forbindelse med MinMotes oppslag de siste dagene. Det siste tror jeg ikke at han har - jeg tror du roter litt eller blander sammen innlegg.

Anonym poster: 49aa14fc3a6bcf7f1a7617db3bdc6176

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, tenker du på ABs innlegg på side 603 innlegg #12048 i denne tråden om at Beyonce og Kim K er småfeite (som du kanskje antar er LK, men som jeg tror er et troll, eller noen som prøver å være ironiske) eller mener du at han har uttalt på nytt (i går, som du skriver) at han personlig synes disse er for tunge i forbindelse med MinMotes oppslag de siste dagene. Det siste tror jeg ikke at han har - jeg tror du roter litt eller blander sammen innlegg.

Anonym poster: 49aa14fc3a6bcf7f1a7617db3bdc6176

Takk. Er ikke klar i hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.kjendis.no/2012/12/19/kjendis/blogg/vixen_blog_awards/fotballfrue/linnea_myhre/24905080/

Fruen er ikke nominert i en eneste kategori i Vixen Blog Awards, som går av stabelen 18. februar. Da er det vel bare å lene seg tilbake og vente på syrlige kommentarer om hvor useriøs denne kåringen er. :popcorn:

Anonym poster: 8a7551ec9b4d5adf9a5a6fdca2b9639a

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såvidt jeg kunne se, er hun ikke nominert i noen av kategoriene i Vixen Blog Awards. Så det er i alle fall ikke direkte sammenheng mellom antall lesere og kvalitet.

Anonym poster: 73bf93a930594e68f1d6024d30c7ca28

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk ab over meg, du kom meg akkurat i forkjøpet :)

Anonym poster: 73bf93a930594e68f1d6024d30c7ca28

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes bildene og layouten til FF er forferdelig kjedelige og av heller dårlig kvalitet da bildene er "tåkete" og full av photoshoping( sikkert av en grunn). Camilla Phils layout og er mer smakfulle og innbydene. Jeg ser ikke på FF som en IT jente.

Ellers så er vel ikke bloggen så spennende da samme temaene er de samme, flere ganger i uka.

Regner med FF har en annen lesergruppe enn mange av de andre.

Likevel har bloggen en underholdningsverdi i det å provosere for det klarer paret til gangs. Tror det er slik har holdt bloggen varm så lenge.

Uansett er ikke det siste et kriterie for blogg nominasjon heldigvis.

Hun inspirerer nok ikke så mye hun skulle ønske eller gir uttrykk for.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes bildene og layouten til FF er forferdelig kjedelige og av heller dårlig kvalitet da bildene er "tåkete" og full av photoshoping( sikkert av en grunn). Camilla Phils layout og er mer smakfulle og innbydene. Jeg ser ikke på FF som en IT jente.

Ellers så er vel ikke bloggen så spennende da samme temaene er de samme, flere ganger i uka.

Regner med FF har en annen lesergruppe enn mange av de andre.

Likevel har bloggen en underholdningsverdi i det å provosere for det klarer paret til gangs. Tror det er slik har holdt bloggen varm så lenge.

Uansett er ikke det siste et kriterie for blogg nominasjon heldigvis.

Hun inspirerer nok ikke så mye hun skulle ønske eller gir uttrykk for.

Inspirere og provosere høres jo litt likt ut, bittelitt. Er vel det nærmeste hun kommer inspirasjon hos meg, provokasjon..

Anonym poster: c8228907d3d73dcf5514b045fa25f976

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt om man skal le eller gråte over herskedebatteknikken



link

Første tanke.. jaha.. og hvor mange dislike ville du fått om det fantes en slik knapp? Anyway.. det var da virkelig et tungtveiende argument. 150 likes! Da kan man gå ut fra at 150 likes som altså er de fleste..dvs at under 300 stk som har lest dette dersom det skal være de fleste. Det er nå det ene jeg reagerer på, det andre er at dette kommer fra en mann på 30 år. Å bruke 150 likes som et argument?!?! Fra en tenåring? Ja, uten tvil! En 30 år gammel mann? What?!?! For å låne FF-mannen sine ord.. flaut!

Er det bare jeg som reagerer på dette eller?'

.. og nei, jeg tenker ikke gå inn på tonen i verken det ene eller andre innlegget, at FF-mannen svarer på spørsmål til FF eller at det ikke er signert med -C.

hahahaha, det er min kommentar! trodde aldri den skulle gå igjennom. Det at en 30 år gammel mann sitter å måler "likes" er rett og slett bare flaut. Enig med det lillesnupp sier!

LK:det er flaut fordi FF er en egen person! Og regner sterkt med hun kan svare for seg selv, siden hun er utdannet journalist og greier, tror ikke hun trenger å bli beskyttet av sin kostholdsekspert mann. Og den delen med selvinnsikt, vet ikke om jeg skal le eller gråte, her står det over 600 sider som peker på mye av du/dere gjør som er er dumt, og enda klarer du ikke å ta det til deg. Svarer bare her siden jeg vet du leser her uansett. Forresten så var spørsmålet rettet til FF.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Per says:

December 19, 2012 at 11:22

Toppen av menneskelig idioti; frykten for å dø. Hele livet lever man i villfarelse og fornektelse om at man en dag skal dø. Man maskerer hvem man er, hva man gjør, hvorfor man gjør det og forsøker frenetisk å utsette alderdommen. Det eneste som er sikkert her i livet er at du skal dø. Den dagen du klarer å bekjenne dette, klarer du også å leve. Fysisk går kroppen din mot nektrose (død) etter 25 år.

Jeg anbefaler Per Fugellis bok; “Døden, skal vi danse”. Jeg tviler på at åpner øynene dine, men det er verdt et forsøk.

Reply



  • Fotballfrue says:
    December 19, 2012 at 12:10
    Det er åpenbart at du ikke kjenner meg, så jeg synes du er forferdelig kjepphøy som legger igjen en slik kommentar. Jeg har ikke problemer med å innse at vi alle skal dø en dag, faktisk er jeg hundre prosent klar over dette og for meg er det virkelig ikke der problemet ligger. Jeg er livredd for å dø i en flystyrt, jeg har angst for det. Min angst er ikke døden. Jeg tviler på at dette åpnet øynene dine, men det er verdt et forsøk.
    - C
    Reply

Kjepphøy fordi han fronter sitt syn og sin mening over ting? og "jeg tviler på at dette åpnet øynene dine", hvorfor en slik "se ned på" holdning?

Mannen skrev ikke noe personlig mot caroline, bare noe.. allment eller hva jeg skal si. Fælt som hun tar det til seg da.

Anonym poster: c8228907d3d73dcf5514b045fa25f976

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skrev vel det med øyeåpner og at det er verdt et forsøk fordi han skrev det til henne først.

Anonym poster: 3815f9c00e23136a1bfbd533d8a323ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Per says:

December 19, 2012 at 11:22

Toppen av menneskelig idioti; frykten for å dø. Hele livet lever man i villfarelse og fornektelse om at man en dag skal dø. Man maskerer hvem man er, hva man gjør, hvorfor man gjør det og forsøker frenetisk å utsette alderdommen. Det eneste som er sikkert her i livet er at du skal dø. Den dagen du klarer å bekjenne dette, klarer du også å leve. Fysisk går kroppen din mot nektrose (død) etter 25 år.

Jeg anbefaler Per Fugellis bok; “Døden, skal vi danse”. Jeg tviler på at åpner øynene dine, men det er verdt et forsøk.

Reply

  • Fotballfrue says:
    December 19, 2012 at 12:10
    Det er åpenbart at du ikke kjenner meg, så jeg synes du er forferdelig kjepphøy som legger igjen en slik kommentar. Jeg har ikke problemer med å innse at vi alle skal dø en dag, faktisk er jeg hundre prosent klar over dette og for meg er det virkelig ikke der problemet ligger. Jeg er livredd for å dø i en flystyrt, jeg har angst for det. Min angst er ikke døden. Jeg tviler på at dette åpnet øynene dine, men det er verdt et forsøk.
    - C
    Reply

Kjepphøy fordi han fronter sitt syn og sin mening over ting? og "jeg tviler på at dette åpnet øynene dine", hvorfor en slik "se ned på" holdning?

Mannen skrev ikke noe personlig mot caroline, bare noe.. allment eller hva jeg skal si. Fælt som hun tar det til seg da.

Anonym poster: c8228907d3d73dcf5514b045fa25f976

Ja, what else is new? Sånn er hun. Tragisk!

Anonym poster: 8a7551ec9b4d5adf9a5a6fdca2b9639a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...