Gå til innhold

Den store Fotballfruetråden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ang. at hun ikke er nominert i noe som helst på Vixen blogg awards. Det må jo være en klinsj der et sted? En ting er at hun ikke fortjener og vinne osv. men at de helt har utelatt henne i nominasjonene til og med, må jo bety at det er en noe dårlig stemning mellom FF og Vixen, eller hva tror dere?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ang. at hun ikke er nominert i noe som helst på Vixen blogg awards. Det må jo være en klinsj der et sted? En ting er at hun ikke fortjener og vinne osv. men at de helt har utelatt henne i nominasjonene til og med, må jo bety at det er en noe dårlig stemning mellom FF og Vixen, eller hva tror dere?

Aner ikke hva dette bloggpris greiene er, men navner "blogg awards" sier meg at det er noe big deal for disse rosabloggergreiene, og da lurer jeg på, hvorfor er ikke norges mest leste blogg nominert til noe som helst? En ting er å ikke vinne, en annen er å ikke bli nominert i det hele tatt, spesielt når man er så stor som FF.

Må jo være noe de ikke sier, ja.

Anonym poster: c8228907d3d73dcf5514b045fa25f976

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Temmelig frekk kommentar fra "Per" da, synes jeg. Den siste setningen i kommentaren hans indikerer også at han ikke skrev dette for å være hyggelig. Jeg synes faktisk svaret hennes er helt på sin plass i denne sammenhengen.

Anonym poster: 49aa14fc3a6bcf7f1a7617db3bdc6176

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Temmelig frekk kommentar fra "Per" da, synes jeg. Den siste setningen i kommentaren hans indikerer også at han ikke skrev dette for å være hyggelig. Jeg synes faktisk svaret hennes er helt på sin plass i denne sammenhengen.

Anonym poster: 49aa14fc3a6bcf7f1a7617db3bdc6176

Ja, beklager, jeg så ikke den siste setningen, ellers hdde jeg ikke posta det.

Anonym poster: c8228907d3d73dcf5514b045fa25f976

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi skulle sendt inn noen kommenater til FF å hørt hvorfor hun ikke var nominert?

Anonym poster: 815d8e77faa8299a10459884a727acc1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blogg nominasjoner skal vel være vurderes ut fra bestemte kriterier, men jeg tror at det er som det er mye av i eks politikken mye hvem man kjenner og hvem som kjenner hvem. Moteblogger og motebransjen er tett knyttet til hverandre. Sikkert endel business.

FF har gravd sin egen grav med X-antall hjernedøde kommentarer i tillegg til å ha Lasse med på

Uansett FF er ikke noen fashionista og hun har totalt feila med å inspirere andre enn barn og tenårnger. Blogg Awards er vel rettet inn mot unge voksne og oppover lesere vil jeg tro.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i grunn alltid hatt sansen for Caroline. Det er faktisk ikke mange av rosabloggerne som svarer så mange av leserne sine i kommentarfeltet. Derfor tror jeg hun får et "venneforhold" med de faste leserne, og derfor skriver hun "klemmer" osv, som for noen kan virke litt krampeaktig.

Jeg begynte å lese bloggen hennes da hun skulle planlegge bryllupet sitt, og da hadde jeg virkelig sansen for henne. Følte alt var så mer naturlig.

Nå har hun som blogger blitt så utrolig "kjøpt og betalt". Veldig, veldig mye av det hun liker og skriver om er sponset, og det blir så fake for meg. Derfor har hun mistet meg som fast bloggleser. Synes det er synd, men det er vel sånn det er å være en vellykket blogger. Det mangler nok ikke akkurat på sponsorer, og da blir vel bloggerne bitt av basillen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LadyAntebellum

Tror ikke jegså kristinaandersen eller marthe borge heller blandt nominasjonene.. Er disse bloggene for kjedelige og for hverdagslige? Det handler jo som regel bare om antrekk og hårpleie..

Jeg må lese lista en gang til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet jeg har bedt dere om å slutte mange ganger, og jeg aner ikke hvorfor jeg bryr meg, men jeg blir så inderlig jævla LEI meg av at dere er så ondskapsfulle - at det finnes folk i samfunnet rundt meg som setter seg ned på nettet og lirer av seg all denne dritten rettet mot et annet menneske. Tenk at mange av dere oppriktig tror at dama er spiseforstyrret, altså _syk_, og det hetser dere henne for at hun eventuelt ikke innser?

En dag er det deres barn som utsettes for det samme som dere nå sitter og spyr av dere i denne tråden, vil det fortsatt være "legitim og saklig kritikk"?

Vi har alle fått med oss hva dere synes, temaet er utdebattert og det er etter min mening en skam av KG å la dere holde på. Det er snart jul, la det ligge.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker hele tiden at de fotballfrue-paret er norges svar på Heidi Montag og Spencer Pratt.

Anonym poster: ad07689d7b39f7f20c7199bbd4271a9c

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker hele tiden at de fotballfrue-paret er norges svar på Heidi Montag og Spencer Pratt.

Anonym poster: ad07689d7b39f7f20c7199bbd4271a9c

Touché!

Anonym poster: 9fa992525e99d2ff14b34f01421f8ccc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lene on December 19, 2012 at 13:17 said:

Velkommen hjem fine deg! :) har fulgt deg hele tiden mens du har vært vekke, på samme måte som jeg følger deg hver dag her hjemme :) må få lov å si at det er hårreisende det vg skriver om deg. syntes det er forferdelig synd og lite reflektert, Din blogg er SÅ mye mer enn bare fokus på trening og kropp. Jeg lærer vannvittig mye om helse, sminke, hjem, hunder, nye land (som du ferierer på), måltider som du lager osv. JEG vil hvertfal takke deg for at “fotballfrue” eksisterer og håper du selv vet hvor fantastisk du er :)

Klem

Reply ↓

Fotballfrue on December 19, 2012 at 13:21 said:

Jeg er så heldig som har så fine lesere som deg! Tusen, tusen takk! Jeg setter så stor pris på tilbakemeldinger som dette, de tar jeg godt vare på og finner frem når jeg trenger det <3

Mange klemmer :)

Reply ↓

Ja ja. Jeg synes helt oppriktig det er trist at FF seynes det er viktigere å bli hyllet og elsket av ungdommer, sikkert mer enn ti år yngre enn henne, enn å bli respektert i voksenverden..

For meg virker det som hun nærmest er avhengig av å bli hyllet og rost, og at dette betyr mer for henne enn noe annet. Er trist å se at et voksent menneske trenger bekreftelse fra ukjente tenåringer hver dag.. Er også trist at hun ikke tar til seg noe kritikk, spesielt når det gjelder trening/mat og hennes påvirkning på de tilbedende, godtroende ungdommene, og SPESIELT når kritikken kommer fra fagfolk og eksperter. Synd, for jeg tror ikke hun forstår at dette kanskje har en sammenheng med hvorfor hun og herr FF ikke blant de mest populære og respekterte her i landet.. Har allerede skrevet nok om herr FF, og kunne skrevet mye mer, men lar den ligge i dag.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lene on December 19, 2012 at 13:17 said:

Velkommen hjem fine deg! :) har fulgt deg hele tiden mens du har vært vekke, på samme måte som jeg følger deg hver dag her hjemme :) må få lov å si at det er hårreisende det vg skriver om deg. syntes det er forferdelig synd og lite reflektert, Din blogg er SÅ mye mer enn bare fokus på trening og kropp. Jeg lærer vannvittig mye om helse, sminke, hjem, hunder, nye land (som du ferierer på), måltider som du lager osv. JEG vil hvertfal takke deg for at “fotballfrue” eksisterer og håper du selv vet hvor fantastisk du er :)

Klem

Reply &darr;

Fotballfrue on December 19, 2012 at 13:21 said:

Jeg er så heldig som har så fine lesere som deg! Tusen, tusen takk! Jeg setter så stor pris på tilbakemeldinger som dette, de tar jeg godt vare på og finner frem når jeg trenger det <3

Mange klemmer :)

Reply &darr;

Ja ja. Jeg synes helt oppriktig det er trist at FF seynes det er viktigere å bli hyllet og elsket av ungdommer, sikkert mer enn ti år yngre enn henne, enn å bli respektert i voksenverden..

For meg virker det som hun nærmest er avhengig av å bli hyllet og rost, og at dette betyr mer for henne enn noe annet. Er trist å se at et voksent menneske trenger bekreftelse fra ukjente tenåringer hver dag.. Er også trist at hun ikke tar til seg noe kritikk, spesielt når det gjelder trening/mat og hennes påvirkning på de tilbedende, godtroende ungdommene, og SPESIELT når kritikken kommer fra fagfolk og eksperter. Synd, for jeg tror ikke hun forstår at dette kanskje har en sammenheng med hvorfor hun og herr FF ikke blant de mest populære og respekterte her i landet.. Har allerede skrevet nok om herr FF, og kunne skrevet mye mer, men lar den ligge i dag.

Sprøtt at en voksen kvinne foretrekker slike komplimenter og bekreftelsen fremfor å ta kritikken rettet mot seg på ramme alvor, i stede for å blåse i det............

Anonym poster: 7827e4ded7a3f2e06f544d0f3104a495

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva FF og LK har å si om denne saken. http://www.nrk.no/helse-forbruk-og-livsstil/1.10847039

"Det er sunt å jogge 20 minutter om dagen. Eller 3 ganger 45 minutter i uken. De som løper mer enn dette, ser ikke ut til å leve lenger. De tar av helsekontoen."

"Dersom du løper mer enn 40 kilometer per uke, er til og med risikoen for tidlig hjertedød høyere enn for ikke-mosjonister."

Anonym poster: 8440a66a5e0c6475cb0596eb5b0501db

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er denne Vixen-kåringen egentlig noe big deal da? Er ikke vixen et helt middelmådig gratis magasin som også tilbyr bloggere egen plattform? Jeg ville ikke tenkt to ganger over det om jeg ikke ble nominert.. :P

Anonym poster: 9de0650080aa7ebf632189c90bc6ac70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er denne Vixen-kåringen egentlig noe big deal da? Er ikke vixen et helt middelmådig gratis magasin som også tilbyr bloggere egen plattform? Jeg ville ikke tenkt to ganger over det om jeg ikke ble nominert.. :P

Anonym poster: 9de0650080aa7ebf632189c90bc6ac70

Er ikke 1.premien 100000 kr? Liten big deal det da.

Anonym poster: ad07689d7b39f7f20c7199bbd4271a9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke 1.premien 100000 kr? Liten big deal det da.

Anonym poster: ad07689d7b39f7f20c7199bbd4271a9c

Edit: Diamant til en verdi av 100.000 kr, ikke penger.

Anonym poster: ad07689d7b39f7f20c7199bbd4271a9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er spent på å se hvordan websiden Helsematen blir og nårtid den blir oppe og går på nett. Hadde vært gøy om de fikk til mat-tv og ordentlige oppskrifter og kostholdsartikler. Akkurat nå for tiden virker det som det er stillstand i prosjektet, men de har vel mye å tenke på for tiden. :buss:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker hele tiden at de fotballfrue-paret er norges svar på Heidi Montag og Spencer Pratt.

Anonym poster: ad07689d7b39f7f20c7199bbd4271a9c

hehe ja! Godt poeng!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...