Gå til innhold

Den store Fotballfruetråden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere er noen onde drittkjerringer som har oppnådd at jeg nå synes CBE er en kul dame. Forøvrig kan dere ikke ha sett mange topptrente mennesker i deres liv.

Unnskyld meg, men topptrent?

Her er hva jeg anser som topptrent, mennesker som har TRENT seg til muskler og volum, ikke folk som FF som har sultet seg ned til en inteteksisterende fettprosent slik at det som er igjen av muskler for at hun skal kunne stå oppreit, vises.

3936168177.jpg

jillian-michaels-ultimate-kettle-bell-set_3150_500.jpg

Anonym poster: c8228907d3d73dcf5514b045fa25f976

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden er ryddet for innlegg av utestengt bruker og svar til disse innlegg. Og nei: det nytter ikke å poste samme innlegg om igjen og om igjen. Det blir slettet, og det blir sett på som spam.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med LilleSnupp, jeg har fortsatt til gode å finne konstruktive og saklige motsvar til den konstruktive kritikken av FF. Er også enig om at det er mye unødvendig pjatt her, og saker som virkelig ikke kan betegnes som viktig i den store sammenhengen. Jeg har mine meninger om FFs klesstil, interiørstyling, måten hun krøller håret på og hvordan hun velger å utnytte ferien sin. Jeg undrer meg også på hvordan hun er med venner, og om hun er mye alene i hverdagen. Det må være lov å gjøre seg opp meninger om hennes liv og hverdag når hun er offentlig om det. Men jeg mener likevel at dette er tanker som kan holdes for seg selv, da dette ikke er kritiklverdig i mine øyne.

Men hva med den konstruktive debatten? Er det noen som kan komme med gode argumenter, som ikke innebærer ord som at vi er feite, stygge, misunnelige og ikke har noe liv? Jeg mener dette helt seriøst.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfrue says

December 17, 2012 at 00:04

Kommentarene dine er godkjente og besvart :) Jeg ser ut som jeg gjør, og synes at alle burde kunne få lov til å være seg selv. Dette gjelder også f.eks overvektige. Synes det er helt meningsløst å kritisere folk for utseendet sitt.

Men å si at Adele kommer til å dø av fedme, det er greit? Det er også greit at mannen din går ut og sier at Beyonce er 15 kilo for tung, i tillegg til å henge ut en kvinnelig ansatt i Helsedirektoratet?

Dobbeltmoralen lenge leve.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frua våres er en av de mest topptrente jentene i Norge(se bort fra toppidrettsutøvere) snill med mennesker og dyr er hun og

hun ligner litt på henne:

417543-8-1259521057712.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt kritikk til frua våres: dårlig til å merke noen innlegg som reklame(lita skrift, godt gjemt)

Her trener frua vår igjen. Legg merke til ingen sminke!! Veldig populært å sminke seg før man skal på trening, det er ikke nødvendig. Sender et meget bra signal til unge jenter.

DSC00459.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FF er vel hjemme fra Mexico snart. Regner med det kommer noen innlegg om hvor deilig det er å løpe og hvor mye energi hun får av det.

Hakk i plata, kan man si.

Anonym poster: 2b49ddc927a451e40c9fee57fa9bb231

Fotballfrue says

December 17, 2012 at 00:04

Kommentarene dine er godkjente og besvart :) Jeg ser ut som jeg gjør, og synes at alle burde kunne få lov til å være seg selv. Dette gjelder også f.eks overvektige. Synes det er helt meningsløst å kritisere folk for utseendet sitt.

Men å si at Adele kommer til å dø av fedme, det er greit? Det er også greit at mannen din går ut og sier at Beyonce er 15 kilo for tung, i tillegg til å henge ut en kvinnelig ansatt i Helsedirektoratet?

Dobbeltmoralen lenge leve.

Snakker om hakk i plata...

Anonym poster: 49aa14fc3a6bcf7f1a7617db3bdc6176

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir matt av LK..

Her skriver en ernæringsfysiolog for olympiatoppen at de ser best resultater i de som følger alle rutinene rundt idretten (også utenom maten), selve matrutinene inneholder karbohydrater i form av ris, poteter, grovbrød, til og med boller for å få nok næring..

Messi spiser karbs http://www.menshealth.co.uk/food-nutrition/healthy-eating/eat-like-a-world-cup-footballer-546008

Ronaldo spiser karbs http://www.ronaldo7.net/faq/what-does-cristiano-ronaldo-eat.html

Rooney spiser karbs http://performance.fourfourtwo.com/pro-tips/rooney-big-match-preparation

Gjengangere for LCHF tilhengere er å nevne Jonas Colting og Björn Ferry. 2 individer blant flere tusen.

Kanskje på tide han får hodet ut av rævva og tar til seg flere råd fra mennesker med erfaring fra toppen utenom LCHF, om han vil bli bedre spiller selv og spille for andre lag i Europa. De rådene trenger han.

Anonym poster: 8440a66a5e0c6475cb0596eb5b0501db

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Camilla says:

December 16, 2012 at 20:32

Hei,

Jeg ønsker å begynne å spise lav karbo, mest for helsefordelene. Probelemt er at jeg syntes det er så flaut å gå på “diett”. Hvordan håndterer du kommentarene til folk, og hva svarer du? Har også en venninde som sier det høylytt på butikken for å dumme meg ut… Har veldig lyst til å gå inn for det. Hvordan kan jeg også si nei til folk når de tilbyr meg bakevarer uten å såre dem? Takk på forhånd!

Reply

Fotballfrue says:

December 16, 2012 at 23:34

Trenger da ikke gå på diett for å spise lavkarbo? Og hvorfor må du si noe i det hele tatt? Er jo bare å forsyne deg litt annerledes på tallerkenen, mer fett på bekostning av karbohydrater. Er da flauere å spise sukkertøy enn å kutte ned på karbohydratene :) Det er også helt normalt å takke nei til ting man blir tilbudt, ingen som krever at du sier ja.

- C

Når man synes det er flaut å gå på diett, da er man ikke voksen nok til å avgjøre diett og konsekvenser mener jeg

Det eneste ordene jeg har er dypt tragisk.

Personlig synes jeg ikke folk skal behøve å gå på diett i ung alder, desto mindre de har allergier eller pga av sykdom. Det betyr ikke at man ikke skal spise sunt eller ikke bevege på seg

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

Hvis dere ønsker at denne tråden skal leve videre og ikke bli stengt, må dere være så snill og overholde reglene til forumet.

Vi bruker mer tid på denne tråden enn nesten av forumet, noen ganger, og slik kan det ikke være. Selv om man diskuterer må det være mulig å forholde seg til regelverket, ikke spre sladder, eder, galle, spekulasjoner, personangrep osv osv.

Hvis denne tråden nå blir stengt pga gjentatte ryddinger vil det ikke bli tilllat å starte en ny tråd. Da setter vi en rød strek for mer diskusjoner ang FF og bloggen.

Mette Forumansvarlig.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir matt av LK..

Her skriver en ernæringsfysiolog for olympiatoppen at de ser best resultater i de som følger alle rutinene rundt idretten (også utenom maten), selve matrutinene inneholder karbohydrater i form av ris, poteter, grovbrød, til og med boller for å få nok næring..

Messi spiser karbs http://www.menshealt...otballer-546008

Ronaldo spiser karbs http://www.ronaldo7....onaldo-eat.html

Rooney spiser karbs http://performance.f...tch-preparation

Gjengangere for LCHF tilhengere er å nevne Jonas Colting og Björn Ferry. 2 individer blant flere tusen.

Kanskje på tide han får hodet ut av rævva og tar til seg flere råd fra mennesker med erfaring fra toppen utenom LCHF, om han vil bli bedre spiller selv og spille for andre lag i Europa. De rådene trenger han.

Anonym poster: 8440a66a5e0c6475cb0596eb5b0501db

LK spiser også karbs :) men bare rett før en kamp, men det skjer jo ikke så ofte nå som han har vært sjukmeldt et helt år. men siden LK spiser karbs før en kamp, da er han jo selv også enig i at karbs er bra når man er en toppidrettsutøver! :D

Anonym poster: fcfeb6ae73b08f36a94cc9f310f91324

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rart at så mange som tydligvis ikke har lest bloggen er så påståelige..

(Det var ikke ment til innlegget rett over dette, men generellt.)

Endret av loffen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sukk:

Hun har jo skrevet det selv!

Hun har jo et eget innlegg på bloggen om 'treningssminke'.

:roll:

Ja, som et sponset innlegg for 14 måneder siden med diverse linker til forskjellige sminkeprodukter. Jeg trodde alle her inne mente at alt hun reklamerte for ikke var noe hun brukte selv??? :)

Anonym poster: dad4352205a162feb2d11d0a270a304f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er de hjemme igjen nå? Nå skal vel huset pyntes til jul og innbydelser til foreldrene sendes ut og navnelapper hvor de 4 stk skal sitte plasseres *fnis* Men, jeg liker huset jeg altså. Det er et pent hus.

Anonym poster: f6480cdd689c4bda84b737de901486ee

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Veldig bra fra blogger og politiker Heidi Nordby Lunde om dobbeltmoral angående VG og MinMotes søkelys på FFs kroppsfokus. Jeg synes det er noen paraleller til tråden her, mtp at FF beskyldes for kroppsfokus mens flere av debattantene her også synes å være ekstemt opptatt av kroppen hennes. Da tenker jeg på alle innlegg om hvor mye hun veier, om hun har lagt på seg, om hun har blitt tynnere, om hun er veltrent, fettprosent, om armene, om rumpa, om leggene osv osv. Denne tråden bidrar også til kroppsfokus i samfunnet.

http://www.nrk.no/ytring/sta-opp-mot-vgs-kroppsfiksering-1.10844226

Anonym poster: 49aa14fc3a6bcf7f1a7617db3bdc6176

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en vakker kjole, ble helt satt ut. Legg merke til at sko og veske matcher. så bra!!DSC05082-2.jpg

Sånne gardiner hadde bestemoren min tidlig på 90 tallet. Ahhh minner

Anonym poster: de46f802daa8eb0289dada15fa0dd7ee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løping er treningsformen som forbrenner mest fett.

Anonym poster: 9de0650080aa7ebf632189c90bc6ac70

Kanskje hun burde kutte ned på fettinntaket da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der så hun ut som ei ekte Barbie dukke. Godt forbilde for sine fremtidige barn? Hva om barna blir for tykke for ekteparer? Tvangstrening og sulting da?

Anonym poster: f6480cdd689c4bda84b737de901486ee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...