Gå til innhold

Den store Fotballfruetråden

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Caroline var russ i 2006, og flyttet antakeligvis til Oslo den høsten, begynte på juss, ble ferdig med dette våren 2007 da hun traff LK, begynte på NKF høsten 2007, begynte på 2.året høsten 2008, ferdig våren 2009... Da går det jo opp. :)

Men her skriver hun jo at hun flyttet til Oslo i 2007.. Og det var jo der hun studerte juss. Og hun begynte jo også på NKF høsten 2007. Så det stemmer jo rett og slett ikke.

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvordan jeg kan komme tildelt FØRSTE innlegget av henne når hun begyntemå blogge?? Skulle likt å sett hvordan hun så ut da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvordan jeg kan komme tildelt FØRSTE innlegget av henne når hun begyntemå blogge?? Skulle likt å sett hvordan hun så ut da...

www.fotballfrue.blogg.no

Hvis du går på "om meg" finner du hele arkivet fra starten (mai 2009) og oppover, jeg fant ikke hele arkivet på førstesiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caroline var russ i 2006, og flyttet antakeligvis til Oslo den høsten, begynte på juss, ble ferdig med dette våren 2007 da hun traff LK, begynte på NKF høsten 2007, begynte på 2.året høsten 2008, ferdig våren 2009... Da går det jo opp. :)

Selvfølgelig går det opp for deg når du endrer på informasjonen som er kommet, og bare går ut i fra at hun flyttet høsten 2006 for å studere, det sier seg jo selv. Men når frua selv skriver at hun flyttet til Oslo i 2007, som 20 åring (noe hun fylte i januar 2007), så er det jo noe som ikke stemmer, og som ikke får denne kabalen til å gå opp.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det husker jeg også.

Står sikkert i kommentarfeltet et eller annet sted, så det blir jo som å lete etter nåla i høystakken.

Her er iallefall hva redaktøren i Side2 sa om hva hun gjorde der og at hun ikke jobbet alene: Ikke link til bloggen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte henne bedre før. Hun var mindre selvhøytidelig, skrev artig og gjorde litt narr av seg selv og Lars Kristian.

Nå er hun bare aggressiv.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler hun er blitt for kjent. Og dermed tar hun seg flere rettigheter. Hun har gått fra å være den første jeg titter innom om morgenen til å være en av de siste....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg likte henne bedre før. Hun var mindre selvhøytidelig, skrev artig og gjorde litt narr av seg selv og Lars Kristian.

Nå er hun bare aggressiv.

Helt enig, også hadde hun litt selvironi og kunne le av de "dårlige" sidene sine. På den gamle bloggen fremstår hun jo helt annerledes, ihvertfall til en viss grad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig går det opp for deg når du endrer på informasjonen som er kommet, og bare går ut i fra at hun flyttet høsten 2006 for å studere, det sier seg jo selv. Men når frua selv skriver at hun flyttet til Oslo i 2007, som 20 åring (noe hun fylte i januar 2007), så er det jo noe som ikke stemmer, og som ikke får denne kabalen til å gå opp.

Kjære deg, det står da vitterlig at hun flyttet i 2006...

Samme året som jeg flyttet til Oslo – altså i 2006 – fikk jeg min kjære, lille Hugo
Fra http://fotballfrue.no/?page_id=899
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg, det står da vitterlig at hun flyttet i 2006...

Fra http://fotballfrue.no/?page_id=899

Og kjære deg,HER står det da vitterlig at hun flyttet i 2007! Så da har vi igrunn begge rett eller feil - gudane veit hva som egentlig stemmer...

Endret av Bond
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og kjære deg,HER står det da vitterlig at hun flyttet i 2007! Så da har vi igrunn begge rett eller feil - gudane veit hva som egentlig stemmer...

Tror nok det er 2007 som stemmer.. Ettersom hun har skrevet flere steder at hun flyttet hjemmefra da hun var 20 (det fylte hun i 2007), samt at det står "Noen måneder etter, april 2007, møtte jeg Lars-Kristian." Dersom hun begynte på juss i Oslo i August 2006, er vel ikke april 2007 "noen måneder etter". Jeg tror nok at hun begynte på juss (og flyttet) i januar 2007, og gikk der et halvt år før hun sluttet og begynte på NKF. Ingen som kjenner til henne som vet ? Synes det er irriterende at hun ikke godkjenner kommentarene mine der jeg spør hvordan det henger sammen.

Endret av Bond
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CelineZ

Tror nok det er 2007 som stemmer.. Ettersom hun har skrevet flere steder at hun flyttet hjemmefra da hun var 20 (det fylte hun i 2007), samt at det står "Noen måneder etter, april 2007, møtte jeg Lars-Kristian." Dersom hun begynte på juss i Oslo i August 2006, er vel ikke april 2007 "noen måneder etter". Jeg tror nok at hun begynte på juss (og flyttet) i januar 2007, og gikk der et halvt år før hun sluttet og begynte på NKF. Ingen som kjenner til henne som vet ? Synes det er irriterende at hun ikke godkjenner kommentarene mine der jeg spør hvordan det henger sammen.

Det eneste jeg vet er at hun ikke gikk i kull med samboeren min som begynte på juss samme år som hun påstår hun begynte (som nevnt tidligere).

Om hun virkelig begynte å studere i 2007, tviler jeg sterkt på at hun fikk A på eksamen. Juss er et modningsfag, og man må kunne metoden. Det er SVÆRT, SVÆRT få som får A når de tar studiet på ett år.

Endret av Bond
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun lager jo svaien selv. Det ser man jo, at hun bøyer seg bakover for harde livet

Det irriterer meg faktisk mer enn lepper, hunder, pupper og alt annet. Jeg er født med svai og har såpass svai at styrkeøvelser gjør vondt, jeg får ikke lov til å gjøre pilates og jeg har kroniske ryggsmerter. Det å se noen stå der og late som de har det samme som jeg har, som faktisk gir meg kroniske smerter, er dødsprovoserende. Hadde hun hatt så naturlig svai hadde hun ikke klart å gjøre de mageøvelsene hun har vist at hun gjør, for det går ikke når man har svai.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...