Gå til innhold

Den store Fotballfruetråden

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skjønner ikke at dere henger der sånn opp i at hun bare tar bilder fra en side, jeg er super kritisk til hva jeg legger ut på facebook jeg, og det sees bare av mine 200 nærmeste venner...

Okei, unnskyld, men... :skratte::skratte::skratte:

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvordan du best takler all kritikken du får? Personlig så blir jeg helt dårlig av å lese hva noen folk kan få seg til å skrive om deg. Jeg syns du er utrolig sterk som klarer å stå imot all drittslenginga. Tusen takk for veldig fine ord! Det er slike som deg som gjør det å blogge til en glede. For det første, leser jeg aldri noe om meg selv, med mindre det står her i kommentarfeltet. Om du skal starte å søke på nett etter ting om seg selv, kan du fort bli gal. Dette lærte jeg etter å ha blogget i bare 6 måneder. Folk sprer så mye rykter og usannheter, at det er helt utrolig. Så, regel nummer én: Jeg leser aldri om meg selv. Når det kommer til kritikk som oppstår i kommentarfeltet, er det beste å lese, for å så glemme. Det nytter ikke å ta det til seg. Jeg husker så godt en gang jeg fikk en kommentar som virkelig satt seg i hodet mitt, jeg tenkte på den gjennom hele dagen, og først da jeg la meg om kvelden innså jeg at vedkommende hadde fått viljen sin: Å såre meg. Det er helt absurd, og skal ikke skje. Jeg nekter å bruke tid, krefter og tanker på ting som kommer fra fremmede, og som åpenbart skriver ting for å skape dårlig stemning. Jeg har aldri gjort et menneske noe vondt, jeg har ikke noe vondt å si om noen, så jeg prøver å tenke at jeg heller ikke fortjener kritikken. Jeg fokuserer hver dag på alle menneskene rundt meg som er glad i meg, som jeg er glad i, og som kjenner meg for den jeg er. Når jeg tenker på det, blir alt det fremmede måtte mene, av liten betydning. Når det er sagt, er jeg åpen for konstruktiv kritikk. Det må man tåle, og det kan fort være en fin ting.

Ja enig....og jeg er AB selv....i denne tråden....:-// Av en eller annen grunn har jeg fått det for meg at jeg egentligt er litt småredd at Eriksen og fruen skal finne ut hvem jeg er.... Helt tullete såklart...Vet ikke helt hva jeg er redd for....

Så lyver vi litt igjen. Det er ikke så veldig lenge siden hun og mannen herja vilt i kommentarfeltet til Dagbladet flere ganger + svarte i kommentarfeltet på flere blogger som var kritiske til paret.

Har du tatt noen skjønnhetsinngrep? Silikon for eksempel? Husker du prøvde restylane for en stund siden, bruker du det fremdeles? Nei, jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri har tatt noen varige skjønnhetsinngrep. Når det er sagt, synes jeg det er synd at enkelte mener de har krav på å vite absolutt alt om meg, bare fordi jeg har en offentlig blogg. Jeg får disse spørsmålene daglig, og faktisk synes jeg det er ganske sprøtt. Jeg er ofte veldig åpen og ærlig her på bloggen, og noen ganger synes jeg selv at jeg har vært litt for ærlig. Jeg angrer for eksempel på at jeg fortalte om restylaneinngrepet i 2010, fordi jeg mener at dette burde vært en privatsak. Ja, en skal stå får egne valg, men en trenger ikke å fortelle om det til tusenvis av mennesker av den grunn. Jeg vet at en del av dere lurer på uttalelsen min fra november, fra saken som var på trykk i DetNye, og som senere kom ut som et lite avsnitt på nett. Der vinklet de saken som at jeg mente jeg så ut som en and etter restylaneinngrepet. Det noen tydeligvis har oversett her, er det faktum at dette ble sagt i sammenheng hvor jeg og journalisten pratet om tiden rett etter behandlingen. Absolutt alle hovner opp etter en slik behandling, så det er helt normalt. Jeg synes det er kjempesynd at det hele ble vinklet på denne måten, det skal godt gjøres å se ut som en and etter 0.7 ml. restylane. Dette er svært lite, og syntes nesten ikke på leppene mine etter at hevelsen var gått ned. Jeg var veldig fornøyd med resultatet den gangen, og jeg synes ikke at Petra Eckman fortjener denne “uttalelsen” fra meg. Hun er utrolig dyktig, og jeg vet ikke om noen som har noe negativt å si om henne og jobben hun gjør. Hun er rett og slett kjent for å være av de beste på sitt område. Hvor vidt jeg skal, har eller vil fortsette med en slik behandling, synes jeg ingen har noe med, så dette kommer jeg ikke til å uttale meg om. Jeg synes det er en privatsak, det skal skje på egne premisser, og ingen skal kjenne seg presset til å verken fortelle om, eller å gjøre en slik behandling. Håper dette oppklarte en del.

Her kan man vel si at hun bekrefter at hun har tatt restylane.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lyver vi litt igjen. Det er ikke så veldig lenge siden hun og mannen herja vilt i kommentarfeltet til Dagbladet flere ganger + svarte i kommentarfeltet på flere blogger som var kritiske til paret.

Jupp! Men det er jo klart man ser det av bildene det med leppene, se bare her før bilde og etter bilde. Kan ikke tenke meg at kun sminke kan gjøre så forskjell på leppene? Og silikon er heller ikke et "varig" inngrep. Ei venninne av meg leser fotballfrue sin blogg, har selv silikon og sier at fotballfrue MÅ ha silikon... fotballfrue har heller ikke direkte sagt "nei, jeg har ikke silikon", hun går alltid rundt grøten.

Og ja, ang kommentarer, der juger hun igjen. I våres la de igjen en kommentar på min hjemmeside (vel og merke var dette mannen hennes). Beviset kan dere se her.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stemmer det, Sol79. Hadde hun ikke hatt det (eller noe annen form for leppeforstørrelse), hadde hun nektet blankt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, forresten, enda et eksempel på at de har kommentert:

blogg110520113.jpg

blogg110520114.jpg

blogg110520115.jpg

Man kan selvfølgelig påstå at det er noen som har gitt seg ut for å være treasures... men da tror jeg vi hadde hørt det fra familien Eriksen at folk utga seg for å være dem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du linke til artikkelen i dabladet? Syns det er så morsomt å lese hva de skriver :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, forresten, enda et eksempel på at de har kommentert:

blogg110520113.jpg

blogg110520114.jpg

blogg110520115.jpg

Man kan selvfølgelig påstå at det er noen som har gitt seg ut for å være treasures... men da tror jeg vi hadde hørt det fra familien Eriksen at folk utga seg for å være dem ;)

Kontakte advokat for noe sånt .. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du linke til artikkelen i dabladet? Syns det er så morsomt å lese hva de skriver :)

http://www.kjendis.no/2011/10/28/kjendis/fotballfrue/fredag/dagbladet_fredag/caroline_berg_eriksen/18801268/

Jeg får ikke opp kommentarene nå. Enten så er det noe med dataen min eller så er de fjernet fordi det stod så mye dritt der.

Artikkelen hadde for øvrig et helt annet bilde i utgangspunktet som kom fra Dagbladets arkiv. Et ganske tydelig nærbilde av FF tatt rett fram av ansiktet hennes der hun hadde lite sminke på, det ble byttet ut etter et par timer fordi hun var misfornøyd med bildet.

Mener det var en artikkel til, men den finner jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvsagt googler hun seg selv. Hun er besatt av å vite hva andre synes om henne.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://heidilarsenmakeup.com/?p=10668

På bloggen over så har hun kommentert med sin egen facebookkonto i oktober.

Neida, googler aldri meg selv...

Dette er de drøyeste svarene/kommentarene jeg har sett av fru Eriksen faktisk.... Hun burde lært seg en "mildere" måte å skrive på.....så hadde hun ikke provosert så mange heller.... At hun ikke ser at hun fremstår som selvgod og bedrevitende og mrs perfekt på denne måten.... Denne kroppslige opptatthetene kan ikke være friskt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er de drøyeste svarene/kommentarene jeg har sett av fru Eriksen faktisk.... Hun burde lært seg en "mildere" måte å skrive på.....så hadde hun ikke provosert så mange heller.... At hun ikke ser at hun fremstår som selvgod og bedrevitende og mrs perfekt på denne måten.... Denne kroppslige opptatthetene kan ikke være friskt.

Fy faen.. Nå ble jeg rett og slett kvalm av henne. Tenker hun ikke på at hun har unge lesere som er på lik størrelse med Adele og som ser opp til henne?!

Gi dama en PR rådgiver.

Endret av Hikken
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Irriterer meg grønn over at hun påstår at Adele lider av fedme. Herregud, noen må da få lov til å være runde også

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg grønn over at hun påstår at Adele lider av fedme. Herregud, noen må da få lov til å være runde også

Adele lider ikke av fedme engang. Hun er riktignok overvektig, men fedme er å gå for langt. Skjønt, mannen til Caroline ser jo på normale damer som smellfeite, så man vet jo hva slags holdinger de to har.

Det er nesten så jeg skjønner at vennene dems baksnakker dem.

Endret av Hikken
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Og så slår fruen i bordet med at "vet du forresten at 22% av norske 9-åringer lider av fedme?". Velvel, i følge Helseinstituttet lider mellom 17 og 22% av overvekt eller fedme. Det er visstnok bare 5% som lider av fedme, resten er overvektige i større eller mindre grad. Overvekt er et tøyelig begrep og kan ikke puttes i samme bås som fedme.

Hun liker å slenge om seg med store ord og nedsettende kommentarer, det skal hun ha...

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...